GTApimpfoolife Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Djurgårdens IF, steget före. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Djurgårdens IF, steget före. Får man fråga på vilket sätt? att införa popstars i fotbollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Får man fråga på vilket sätt? att införa popstars i fotbollen? Får man fråga hur du får två klackledare och två mikrofoner till popstars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Får man fråga hur du får två klackledare och två mikrofoner till popstars? Mitt inlägg var ironiskt, men på bilden ser det mer ut som allsång på skansen och det ser även ut som att han sjunger något poppigt, där av popstars, men jag var inte seriös . Men inte var ni först med att införa capo inte om det var första gången (?) mot bajen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 http://www.blocket.se/vi/12271066.htm?ca=11_s Är det Halo som är igång måntro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 http://www.blocket.se/vi/12271066.htm?ca=11_s Är det Halo som är igång måntro? Hahaha, bra supporter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Henry lämnar trots allt Riktigt synd. Aftonbladet Nr.1 Aftonbladet Nr.2 Expressen Daily Mirror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Mitt inlägg var ironiskt, men på bilden ser det mer ut som allsång på skansen och det ser även ut som att han sjunger något poppigt, där av popstars, men jag var inte seriös . Men inte var ni först med att införa capo inte om det var första gången (?) mot bajen. Nej det har jag aldrig påstått. Men jag förstår bara inte hur man kan få två stycken snubbar vid ett räcke och två mikrofoner att se ut som allsång på Skansen, har ni aldrig sätt capos som använder mikrofoner förut eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Henry lämnar trots allt Riktigt synd. Aftonbladet Nr.1 Aftonbladet Nr.2 Expressen Daily Mirror Ja, det är lite sorgligt. Men samtidigt måste ungdomarna få visa att de kan, vilket de egentligen redan gjort då Henry inte spelade mycket den senaste säsongen. Men men, jag tror vi kommer klara av att hålla oss bland topp 5 som vi gjort den senaste tiden. Med lite mer flyt kan det gå riktigt bra, för Arsenal har ett bra lag även utan Henry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Ja, det är lite sorgligt. Men samtidigt måste ungdomarna få visa att de kan, vilket de egentligen redan gjort då Henry inte spelade mycket den senaste säsongen. Men men, jag tror vi kommer klara av att hålla oss bland topp 5 som vi gjort den senaste tiden. Med lite mer flyt kan det gå riktigt bra, för Arsenal har ett bra lag även utan Henry. Precis, jag fick tanken att Henry inte har samma vilja längre, samma glödhet om du förstår. Dom kanske gjorde det rätt och lät han gå, eftersom Arsenal satsar ungt nu och inte nästa år, men åren därpå kommer säkert Arsenal vara med i toppskiktet igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Precis, jag fick tanken att Henry inte har samma vilja längre, samma glödhet om du förstår. Dom kanske gjorde det rätt och lät han gå, eftersom Arsenal satsar ungt nu och inte nästa år, men åren därpå kommer säkert Arsenal vara med i toppskiktet igen Precis min mening. Fortsätt med det här laget och enligt min mening kommer de förmodligen utvecklas och vara med i toppstriderna igen. För de unga är otroligt skickliga, det enda som behövs är mer rutin känns det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Frågan är vem som blir kapten nu när Henry har kommer lämna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Frågan är vem som blir kapten nu när Henry har kommer lämna? Han som varit kapten den senaste tiden, Gilberto. Helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Arsenal behover en yttermittfaltare och en forward till som AR rutinerade. Da kan det ga riktigt bra de kommande sasongerna. Om vi forutsatter att Wenger stannar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Äsch! För det första är det märkligt att Arsenal säljer honom för 215 miljoner, visst fan har han varit skadebenägen längre, men vafan, vi snackar om Thierry Henry. Var det inte så att Real Madrid skulle köpa Zlatan för 560 miljoner eller vad det nu var. Herregud, Arsenal måste ju inse att detta är för lite pengar. Men jag är inte säker på att den prissumman stämmer, men skulle den göra det så är Laporta grym på affärer. Skitsamma. Enligt mig så tappar inte Arsenal allt för mycket på en loj och skadebenägen spelare. Visst fan levererar han när han gör det, men håller ni inte med om att han sviktar väldigt mycket i Wengers laguppbygge? Nej, signa Baptista helt, och använd sig av van Persie och Adebayor under hösten och se hur det går. Funkar det så funkar det, man har i alla fall en hel del miljoner tills transerfönstret i januari. Ceone: Arsenal är ju ett lag som numera satsar på talanger, och med Lehmann i målet, Gallas i försvaret och Gilberto som mittmitt så behövs det väl ingen anfallare eller yttermittfältare som behöver rutin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Skitsamma. Enligt mig så tappar inte Arsenal allt för mycket på en loj och skadebenägen spelare. Visst fan levererar han när han gör det, men håller ni inte med om att han sviktar väldigt mycket i Wengers laguppbygge? Nej, signa Baptista helt, och använd sig av van Persie och Adebayor under hösten och se hur det går. Funkar det så funkar det, man har i alla fall en hel del miljoner tills transerfönstret i januari. Det är ungefär det vi har velat få sagt i våra tidigare inlägg. Ceone: Arsenal är ju ett lag som numera satsar på talanger, och med Lehmann i målet, Gallas i försvaret och Gilberto som mittmitt så behövs det väl ingen anfallare eller yttermittfältare som behöver rutin? Nej, och enligt min mening gör det ingenting om han spelar de unga laget och de kanske hamnar på en lite sämre placering en säsong. När de här spelarna får lite rutin i kroppen så kanske det kan bli nya Magnifique-laget. För enligt min mening är det verkligen ett bra lag, men som sagt, rutin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Nej det har jag aldrig påstått. Men jag förstår bara inte hur man kan få två stycken snubbar vid ett räcke och två mikrofoner att se ut som allsång på Skansen, har ni aldrig sätt capos som använder mikrofoner förut eller? Jag syftar dock inte på den bilden, utan den där han ser ut som en idol och håller i mikrofonen. @Årskortet: haha nej inte är det mitt inte, men ni får gärna drömma om att ni kunde fått köpa mitt vackra kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Har sett årskortet förut men haha ändå missade Intertoto matchen idag... Spelet var inget att hänga i granen tydligen men 1-0 är ett bra resultat hemma. Ett mål på bortaplan så är vi i princip klara för omg 2. dif merda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Vafan har hänt med TV4? Dom börjar sända mer och mer matcher från superettan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Kanske för att de har kontrakt på att visa några Allsvenska matcher i början av säsongen, sedan gick det ut? Att köpa rättigheter till Allsvenskan kostar ca 1 miljard (hörde det en gång på TV, om det e sant vet jag ej), och jag tror inte TV4 har så mycket kapital. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts