Halo Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Jaja, ni har rätt. Tummen upp! Jag anser att 5-0 målet var att skämma ut sig för hela världen, från islands håll. Säg vad ni vill men på högsta nivå inom Europa så ska inte det där kunna ske . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 (redigerad) Ja, klippet på 5-0 målet ligger på dagens 3:e populäraste klipp på youtube och redan på 11:e plats över veckans populäraste. 193,267 Views Redigerad 7 juni, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Charlie Davies dunkar dit ett hattrick idag! Eller så förlorar vi med 2-1... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Hade inte sett 5-0 emot island förrens idag, men jag undrar bara en sak...även om det är avblåst så passar man ju inte till en svensk i det där läget. O.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Charlie Davies dunkar dit ett hattrick idag! Eller så förlorar vi med 2-1... Fan att Pålle skulle spräcka mitt tips då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1091938,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1091938,00.html Och aftonbladet brukar ha säkra källor, right. De sa att Cristiano var klar för Real, istället skrev han på ett 5 års kontrakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Och aftonbladet brukar ha säkra källor, right. De sa att Cristiano var klar för Real, istället skrev han på ett 5 års kontrakt. Jo, man får hoppas på det, vill verkligen inte att Henry lämnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Yes MFF vann idag! Och HERNY lämnar inte Arsenal, iallafall inte så länge jag lever om jag så ska behöva åka till london kedja fast mig och henry runt ett träd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Kan någon hjälpa mig här. Varför vart det så mycket snack om domarinsatsen mellan gnaget och ÖSK? Roligt förövrigt att Bajen kryssade, grymt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Kan någon hjälpa mig här. Varför vart det så mycket snack om domarinsatsen mellan gnaget och ÖSK? Det var väl så att en AIK spelare hade bollen och sköt samtidigt som han blev tacklad. Bollen gick in i målet på skottet men domaren gav inte AIK någon fördel och blåste frispark innan bollen kommit förbi målvakten. Senare fick AIK en billig straff och då sa man att han gav dom den billigt för hans "tabbe" i andra situationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Det var väl så att en AIK spelare hade bollen och sköt samtidigt som han blev tacklad. Bollen gick in i målet på skottet men domaren gav inte AIK någon fördel och blåste frispark innan bollen kommit förbi målvakten. Senare fick AIK en billig straff och då sa man att han gav dom den billigt för hans "tabbe" i andra situationen. Okej. Aik och domare, två konstiga faktorer som tyvärr existerar i fotbollsvärlden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Egentligen vore det väl bra om Henry lämnade Arsenal? Eller ja, inte bra, men det skulle vara bra för utvecklingen. Så att alla våra yngre spelare får ta tag i det och komma in i det istället för att Henry den store ska göra allting. Visst han har varit skadad den mesta tiden nu och det har gått hyffsat för Arsenal, men när Henry är med på plan så känns det som att alla väntar på att han ska ta tag i det. Tyvärr gör han ju inte det alla gånger. Ja, jag vet att vi har skitduktiga unga spelare, men ändå, det är så det känns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 http://www.francefootball.fr/FF/breves2007..._153137Dev.html Läste jag idag, sen är ju frågan om man ska tro på det eller inte. Men skulle det vara så att Henry lämnar Arsenal så är jag inte ett dugg förvånad faktiskt. Arsene Wenger kör ju med sin nya stil när unga ska vårda mycket boll på offensiv planhalva, hur ofta vårdar man bollen med en sådan bollkåt gamling som Henry. Sedan är Henry en sådan pass bra och stor fotbollspelare att han är värd en bättre klubb, Arsenal är inte dåliga, men vi snackar CL-slutspel här, Arsenal känns inte lika starka längre. Tror själv att man skulle lyckas mycket bättre med till exempel Adebayor och van Persie på topp istället för att en Henry som sitter på läktaren halvskadad. Nej, sen kommer inte Henry ha lika höga högstanivåer längre, och hans lägstanivåer kommer bli mycket lägre än tidigare, och då snackar vi lågt. Visst fan var det tråkigt att man inte lyckades med Ribery. Men jag tror det är viktigare att Henry försvinner än att att någon värvning ska inträffa. Sen skulle man få loss Henry så hoppas jag inte man lägger pengarna på superjuniorer (Walcott t.ex), nej nej nej, satsa pengarna nu, intäkterna har gått in way mycket högre än de fem tidigare säsongerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Riktig skön vinst idag! Tyvärr var det nåt skaft som kastade in något på linjedomaren. Dock så gjorde Komacs skott, Siggis och Lances taggande uppträdande samt publiken i andra halvlek det här till en härlig dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Kan någon hjälpa mig här. Varför vart det så mycket snack om domarinsatsen mellan gnaget och ÖSK? Hoppas du inte tar allting för seriöst som hörs från röster som ej sett saker på plats, Med största sannolikhet så upplevde inte Ceone matchen på plats. Han var skandal och det var solklar fördel, inget annat kan sägas. Ännu surare är det att fittan själv påstår sig ha gjort en bra match efteråt, sjukt. Vid ett senare tillfälle så blåste han offside när Mendes var offside........men bollen gick till en Wilton som var onside, fy fan jag skäms för svenska domarinsatser numera. Domaren missade även en solklar hörna för ÖSK, den tar på en AIK-backs rygg, och vips, inspark för AIK. Lite senare uppstår en hörnsituation för AIK och domaren rycker på axlarna för att han inte vet vad han ska blåsa för, skrattretande, och så sjukt dåligt. Sen sägs det att AIK fick en billig straff, mycket möjligt att det var så, MEN det ska inte ens behöva gå så långt att en domare tvingas döma en billig straff pga. att man dömt fel tidigare, sånt skadar fotbollen enormt. Nej Fröjdefeldt vid dif-AIK var helt klart godkänd, han kan iaf hålla samma nivå hela tiden (dock är jag fortfarande skeptisk för 2-1 målet men 1 misstag på 90 min är mer än godkänt i allsvenskan just nu). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 (redigerad) Hoppas du inte tar allting för seriöst som hörs från röster som ej sett saker på plats, Med största sannolikhet så upplevde inte Ceone matchen på plats. Han var skandal och det var solklar fördel, inget annat kan sägas. Ännu surare är det att fittan själv påstår sig ha gjort en bra match efteråt, sjukt. Vid ett senare tillfälle så blåste han offside när Mendes var offside........men bollen gick till en Wilton som var onside, fy fan jag skäms för svenska domarinsatser numera. Domaren missade även en solklar hörna för ÖSK, den tar på en AIK-backs rygg, och vips, inspark för AIK. Lite senare uppstår en hörnsituation för AIK och domaren rycker på axlarna för att han inte vet vad han ska blåsa för, skrattretande, och så sjukt dåligt. Sen sägs det att AIK fick en billig straff, mycket möjligt att det var så, MEN det ska inte ens behöva gå så långt att en domare tvingas döma en billig straff pga. att man dömt fel tidigare, sånt skadar fotbollen enormt. Nej Fröjdefeldt vid dif-AIK var helt klart godkänd, han kan iaf hålla samma nivå hela tiden (dock är jag fortfarande skeptisk för 2-1 målet men 1 misstag på 90 min är mer än godkänt i allsvenskan just nu). Då är det som vanligt alltså. Såg bara Aik-matchen i ett sammandrag, då såg man tydligt att domaren blåste innan Wiltons skott gick i mål och att straffen var en liten knuff i ryggen. Men jag visste inte att det fanns ännu mer situationer i matchen, därför kändes det rätt konstigt. Nej, jag håller med dig. Samtidigt så blir jag så jävla trött på att alla snackar om att Allsvenskan är så dålig och att den ligger på 2000:e plats i Europa, och kanske är det så att för att få ändring på detta så är det nog dags att göra någonting åt dagens Allsvenska domare. Var förövrigt på skolbal igår och missade matchen mot Sill, men tydligen var det så att domaren inte alls kunde hålla måttet där heller. Han var tydligen bedrövlig i både Göteborgs och Djurgårdspubliks ögon, men då ska man tänka på att det trotts allt var Martin Hansson, men det spelar ingen roll, de ska i alla fall kunna hålla måttet. Skönt förresten att vi vann igår, serieledning och att vi har ett jävla go i laget just nu. Älskar Siggi och Pålle mer och mer för varje minut just nu. Redigerad 13 juni, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Vilka retards (:!!! http://www.svenskafans.com/fantv/player/de...=0&list=all Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 (redigerad) Vilka retards (:!!! http://www.svenskafans.com/fantv/player/de...=0&list=all Roliga snubbar. SM-Guld-killen, Lasse Brandeby-kopian som sa till SM-Guld-killen, Skrik-Daniel, Hesa killen med gluggen, trycket och den stora omptimismen på läktarna. Kan ju inte bli härligare, heja Kalmar! Man får heller inte glömma student-Erik med dialekten. Vi var dom bästa, vad var det vi sa? Elfsborgsklass på fyndigheten. Redigerad 14 juni, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Respass ur cupen, krossa djurgårn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts