dibel Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Vilken av dom tillhör du då? Jag är julgran/ultras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Vilken av dom tillhör du då? Och vad har det med saken att göra? Diskussionen var om Casualstilen tillhörde fotbollen eller inte, och jag står fast vid att den faktiskt gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Och vad har det med saken att göra? Diskussionen var om Casualstilen tillhörde fotbollen eller inte, och jag står fast vid att den faktiskt gör det. Jag vet, men jag blev nyfiken på vilken du var. Skäms du för att svara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 (redigerad) Jag vet, men jag blev nyfiken på vilken du var. Skäms du för att svara? Du är ju patetisk, som han säger så tillhör inte det diskussionen och Halo har igentligen ingen anledning till att svara på frågan. Jag tror mer på att det är du som blev så totalt överbevisad på att det verkligen fanns fyra stilar så du försöker prata bort dig. Redigerad 6 juni, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Du är ju patetisk, som han säger så tillhör inte det dikussionen och Halo har igentligen ingen anledning till att svara på frågan. Jag tror mer på att det är du som blev så totalt överbevisad på att det verkligen fanns fyra stilar så du försöker prata bort dig. Det finns säkert fyra stilar, men dom är ändå töntar som tror att klädstil har med fotboll att göra. Kanske borde kolla på Top Model istället för fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 (redigerad) Det finns säkert fyra stilar, men dom är ändå töntar som tror att klädstil har med fotboll att göra. Kanske borde kolla på Top Model istället för fotboll. Haha du är humor grabben. Intressen är för väldigt många en livsstil, de flesta livsstilar har egna klädstilar. Varför kan inte fotbollen vara ett intresse för just dig? varför kan inte en sport vara en livsstil? Förklara för mig varför en klädstil inte kan relateras till fotboll, istället för att bara säga "att det är löjligt att man kan tycka så". Precis som exotic skriver så behöver jag heller inte förklara vilken av dessa livsstilar jag just nu lever, julgran eller inte, vad spelar det för roll? EDIT: http://spil.kathart.dk/fodbold/ Redigerad 6 juni, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Det finns säkert fyra stilar, men dom är ändå töntar som tror att klädstil har med fotboll att göra. Kanske borde kolla på Top Model istället för fotboll. Haha men kör truckerkeps och blåa hängseln till nästa fotbollsmatch då, så märker du att den diskussionen du haft faktiskt är ett faktum. Varför är klädstil + fotboll töntigt? Då kan ju du rabbla upp dina intressen så som du gillar mest, så kan jag säga till dig att det är så jävla töntigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Då kan ju du rabbla upp dina intressen så som du gillar mest, så kan jag säga till dig att det är så jävla töntigt. Fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Fotboll Riktigt roligt att du ignorerar mitt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Riktigt roligt att du ignorerar mitt inlägg. Glömde, ska svara nu. En klädstil kan inte ha med fotboll att göra om det inte är matchkläder. Det är ingen modevisning, det är en sport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Glömde, ska svara nu. En klädstil kan inte ha med fotboll att göra om det inte är matchkläder. Det är ingen modevisning, det är en sport. Fotboll är ingen jävla sport det är en livsstil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Glömde, ska svara nu. En klädstil kan inte ha med fotboll att göra om det inte är matchkläder. Det är ingen modevisning, det är en sport. Varför när det gäller matchkläder? jag brukar lira fotboll med polarna, endast iförd shorts. Vem har pratat om modevisning? det är enbart du som har dragit up top model och mode, jag snackar itne mode jag snackar stil, en stil som hör till livsstilen fotboll. Vad tycker du om punkarna/rockarna/hiphoparna då? Kan ej en klädstil ha med intresse att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 (redigerad) Fotboll är ingen jävla sport det är en livsstil. Fotboll är både och. Varför när det gäller matchkläder? jag brukar lira fotboll med polarna, endast iförd shorts. Vem har pratat om modevisning? det är enbart du som har dragit up top model och mode, jag snackar itne mode jag snackar stil, en stil som hör till livsstilen fotboll. Vad tycker du om punkarna/rockarna/hiphoparna då? Kan ej en klädstil ha med intresse att göra? Punkare och rockare har fula kläder. Hiphoparnas är fina. Rosenberg/Allbäck ikväll då, men jag hoppas att Zlatan kommer in sista 20-25. Redigerad 6 juni, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 (redigerad) Fotboll är både och. Punkare och rockare har fula kläder. Hiphoparnas är fina. Rosenberg/Allbäck ikväll då, men jag hoppas att Zlatan kommer in sista 20-25. Där ser du, nu kategoriserar du själv de olika klädstilarna till de olika musikintressena. Precis som vi som är insatta i fotbollen gör. Redigerad 6 juni, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Där ser du, nu kategoriserar du själv de olika klädstilarna till de olika musikintressena. Precis som vi som är insatta i fotbollen gör. Jaja, ni har rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Jaja, ni har rätt. Bra att inse att man har fel. Props! Landslagsfotboll idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Årets! http://www.expressen.se/sport/matsolsson/1.707843 "Man hävdar också att det inte har med rasism att göra. Så det är bara en händelse att Touray är svart? Yeah, right." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 (redigerad) Häääääääääärligt, 5-0! Jag känner på mig att Sverige kommer ha ett jävla flyt i år, även om de är Isländare. Redigerad 6 juni, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Hahahaha roligaste på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 (redigerad) Vilket mål... Härligt med 5-0 btw. Redigerad 6 juni, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts