Halo Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 (redigerad) Äsch orka bry sig om han som slog, supportern som sprang in ock gjorde mål... det är humor det. Redigerad 3 juni, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Någon som kan berätta om Sverige - Danmark matchen?. Vad hände? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Någon som kan berätta om Sverige - Danmark matchen?. Vad hände? http://www.aftonbladet.se http://www.expressen.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Någon som kan berätta om Sverige - Danmark matchen?. Vad hände? Sverige ledde med hela 3-0 efter 25 minuter. Danmark pressar på och kvitterar sedan i andra halvlek till 3-3. Poulsen slår Rosenberg i magen i 89 minuten och linjedomarn uppfattar detta och domaren dömmer rött kort till Poulsen och straff till Sverige. En supportrer springer in och slår domaren med armen(?) på halsen. Domaren avbryter matchen. Halo@ 4-3 Danmark? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Domaren är en jävla mes och överdrev. Killen slog honom knappt ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Domaren är en jävla mes och överdrev. Killen slog honom knappt ju. Det handlar inte bara om det, det handlar om att 40.000 andra danska fans kan göra lika dant mot honom, särskilt när de är fulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 (redigerad) Det ryktas att Spidey har gått och blivit casual? xD Redigerad 4 juni, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Det ryktas att Spidey har gått och blivit casual? xD Liteeeee fel tråd kompis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 (redigerad) Det handlar inte bara om det, det handlar om att 40.000 andra danska fans kan göra lika dant mot honom, särskilt när de är fulla Men det är ju därför det finns vakter och poliser, för att förhindra idioter som honom. Eller? Det ryktas att Spidey har gått och blivit casual? xD Jag ser att han har också skaffat sig en Burberry keps. Go Spidey! Redigerad 4 juni, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Men det är ju därför det finns vakter och poliser, för att förhindra idioter som honom. Eller? Det fanns inga poliser på arenan och vakterna brydde sig inte nämnvärt mycket över att fansen tog sig in, så det var korrekt av domaren att avbryta då i princip vem som helst hade kunnat ta sig in på plan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Domaren är en jävla mes och överdrev. Killen slog honom knappt ju. Det handlar inte om det, det handlar om att flera kunde komma in (och det kom faktist två till in på planen). Vakterna på Parken var ett skämt, säkerheten kunde inte vara säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Liteeeee fel tråd kompis! Nope tycker ej jag, var helt medveten om att jag la bilderna i fotbollstråden med tanke på att Casual är en livsstil samt klädstil som numera relateras enormt till fotbollen. @Roxxy: Precis, Go Spidey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Nope tycker ej jag, var helt medveten om att jag la bilderna i fotbollstråden med tanke på att Casual är en livsstil samt klädstil som numera relateras enormt till fotbollen. Töntigt att fjollor tror det har med fotboll att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Töntigt att fjollor tror det har med fotboll att göra. Det har ju med fotboll att göra nuförtiden? För att inte tala om casual-hockey Spiderman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Det har ju med fotboll att göra nuförtiden? För att inte tala om casual-hockey Spiderman Men det är så löjligt, fotboll handlar inte om vad man har på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 http://www.expressen.se/debatt/1.708865 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Men det är så löjligt, fotboll handlar inte om vad man har på sig. Säg det till alla punkare som avgudar sin musikstil, samma sak gäller fotbollen som numera tycks ha fått 3 olika stadier av supportrar, om inte 4, vilket även innebär 4 olika klädstilar. Ungefär som att hiphop och punk är två olika typer av musikstilar samt klädstilar, och itne går jag till dom och säger "musik handlar inte om vad man har på sig", tror jag itne direkt du heller gör. Get the point? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Säg det till alla punkare som avgudar sin musikstil, samma sak gäller fotbollen som numera tycks ha fått 3 olika stadier av supportrar, om inte 4, vilket även innebär 4 olika klädstilar. Ungefär som att hiphop och punk är två olika typer av musikstilar samt klädstilar, och itne går jag till dom och säger "musik handlar inte om vad man har på sig", tror jag itne direkt du heller gör. Get the point? Det är skillnad, för Fotboll är en sport. Kan inte du skriva ner dom här fyra olika stilar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Det är skillnad, för Fotboll är en sport. Kan inte du skriva ner dom här fyra olika stilar då? Varför är det skillnad bara för att det är en sport? fotboll är ett intresse, musiken likaså. Jodå min vän, det kan jag. Vi har översittarklassen, den som kan döda modern fotboll idag, oftast klädd i rock sittandes på de dyraste platserna, har ofta även en kaffemugg och en tidning i vardera hand. Vi har de som i dagsläget ofta kallas för Julgranar, helt vanliga supportrar men kanske inte den mest engagerade, oftast iklädd matchtröja eller något som visar lagets färger och stolthet. Sedan har vi Ultrassupportrarna, just klädstilen i dessa grupperingar är väldigt olika och det finns inte direkt några direkta stilar, vissa glider i matchtröjan medans andra är klädda mer åt casualhållet, eller så är det badshorts, bar överkropp och solglajjer som gäller, just den här typen av supporter är ofta väldigt engagerad till allt som har med laget och allt omkring att göra. Sedan har vi då den omtalade Casualstilen som du ej tycker är fotboll, infödd i Sverige från England. Känd som dagens huliganstil i många kretsar, oftast iklädd något dyrt och snyggt, rätt ofta importerat från andra länder t.ex. Danmark eller England. Just klädstilen börjar numera sprida sig till både julgranarna och ultrasgrupperna, en stil som är mycket snygg och som jag själv tycker tillhör fotbollens vardag idag. Just idag ser man inte många elitfotbollsmatcher i europa främst, där någon i publiken inte är iförd något åt casualhållet, även i Sverige har den här stilen börjat växa. Detta får jag till 4 olika stilar, precis som du ville ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Varför är det skillnad bara för att det är en sport? fotboll är ett intresse, musiken likaså. Jodå min vän, det kan jag. Vi har översittarklassen, den som kan döda modern fotboll idag, oftast klädd i rock sittandes på de dyraste platserna, har ofta även en kaffemugg och en tidning i vardera hand. Vi har de som i dagsläget ofta kallas för Julgranar, helt vanliga supportrar men kanske inte den mest engagerade, oftast iklädd matchtröja eller något som visar lagets färger och stolthet. Sedan har vi Ultrassupportrarna, just klädstilen i dessa grupperingar är väldigt olika och det finns inte direkt några direkta stilar, vissa glider i matchtröjan medans andra är klädda mer åt casualhållet, eller så är det badshorts, bar överkropp och solglajjer som gäller, just den här typen av supporter är ofta väldigt engagerad till allt som har med laget och allt omkring att göra. Sedan har vi då den omtalade Casualstilen som du ej tycker är fotboll, infödd i Sverige från England. Känd som dagens huliganstil i många kretsar, oftast iklädd något dyrt och snyggt, rätt ofta importerat från andra länder t.ex. Danmark eller England. Just klädstilen börjar numera sprida sig till både julgranarna och ultrasgrupperna, en stil som är mycket snygg och som jag själv tycker tillhör fotbollens vardag idag. Just idag ser man inte många elitfotbollsmatcher i europa främst, där någon i publiken inte är iförd något åt casualhållet, även i Sverige har den här stilen börjat växa. Detta får jag till 4 olika stilar, precis som du ville ha det. Vilken av dom tillhör du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts