Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Sorgligt av danskarna att sitta och hänga upp sig på en vanlig supporter, jag menar, det där är vardagsmat är fotboll, han fick ett spel, fine. Nej, Danmark har hämtat upp 0-3 till 3-3 mot självaste Sverige, och den ända anledningen till att den här idioten med total blackout till supporter springer in är helt på grund av han Poulsen. Vilken idiot. Han orsakar inte bara ett rött kort, utan också en straff. Vafan spelar det för roll om supportern sprang in? Sverige hade ändå med 80 % chans suttit den där förbannade straffen. Nej, bry er inte om att media skriver massa skit om supportern. Den största syndaren och idioten är Poulsen, som lappade till och startade det hela.

Kul också att både DFG och Firman åkt ner till Köpenhamn. Hur ska denna kväll sluta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorgligt av danskarna att sitta och hänga upp sig på en vanlig supporter, jag menar, det där är vardagsmat är fotboll, han fick ett spel, fine. Nej, Danmark har hämtat upp 0-3 till 3-3 mot självaste Sverige, och den ända anledningen till att den här idioten med total blackout till supporter springer in är helt på grund av han Poulsen. Vilken idiot. Han orsakar inte bara ett rött kort, utan också en straff. Vafan spelar det för roll om supportern sprang in? Sverige hade ändå med 80 % chans suttit den där förbannade straffen. Nej, bry er inte om att media skriver massa skit om supportern. Den största syndaren och idioten är Poulsen, som lappade till och startade det hela.

Kul också att både DFG och Firman åkt ner till Köpenhamn. Hur ska denna kväll sluta?

Helt rätt. Poulsen är skurken vilken jävla flipp? >_<

tydligen har några bajen också åkt ner och slagits med hbg o några dif mot bröndby. detta var innan matchen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt rätt, det var så jag och mina kompisar resonerade. Varför ska han vifta med knytnäven? Han borde ju vara glad, Danmark har hämtat upp ett 0 - 3 underläge, de har haft chanser på att ta ledningen, och till råga på allt är det en ganska harmlös närkamp igentligen då bollen inte ens är i närheten när han svingar.

Hade jag varit Danmarks tränare hade jag varit förbannad på honom, på sätt och vis var det ju han som startade allt och gav bort segern till Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ifølge vagtlederen er det casuals - fodboldfans klædt i 'civil' - fra klubber som svenske Djurgården og danske Brøndby og FCK, der står bag urolighederne. Flere af dem færdes med tandbeskytter.

Politiet har i alt afsat 150 betjente til aftenens landkamp.

-Ekstra Bladet

>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommentatorn snackade hela tiden om att Elmander skulle bli den nya "Danskdödaren", ironiskt nog är det snarare Poulsen som bör få det smeknamnet...

Visst var det även fel av supporten, som visar att en person enkelt kan göra något som drabbar en hel nation. Dock är det Poulsen som får stå för förlusten av matchen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor