tommy killer Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Vad hände igentligen? Läs på aftonbladet. Löjligt att detta kan hända,supportern kommer misshandlas till döds om de får tag på han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Haha, först tänkte jag "nu får jag se när dom hoppar på han" vänta vänta, han hoppar på domaren danskarna går framför och domarn springer av planen! lael. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Vafan gör vakterna då? I andra matcher brukar dom hoppa på dom som springer in. Skönt med vinst iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 HAHAHAHAHAHA! Fy fan, jag vet inte om jag ska skratta eller grå... skratta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 in your face danskjävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Hahaha kul att killen kommer bli hatad av en hel nation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Han har nu hittats. http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1085148,00.html Vänta nu, först är vakterna så klantiga att han kommer förbi dem och in på planen, sen får dom inte tag på honom efteråt och måste efterlysa honom? Bra jobbat PG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Haha, jag såg det här på aftonbladet så jag kände mig tvungen att kika in här. Finns det filmklipp på det någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Sorgligt av danskarna att sitta och hänga upp sig på en vanlig supporter, jag menar, det där är vardagsmat är fotboll, han fick ett spel, fine. Nej, Danmark har hämtat upp 0-3 till 3-3 mot självaste Sverige, och den ända anledningen till att den här idioten med total blackout till supporter springer in är helt på grund av han Poulsen. Vilken idiot. Han orsakar inte bara ett rött kort, utan också en straff. Vafan spelar det för roll om supportern sprang in? Sverige hade ändå med 80 % chans suttit den där förbannade straffen. Nej, bry er inte om att media skriver massa skit om supportern. Den största syndaren och idioten är Poulsen, som lappade till och startade det hela. Kul också att både DFG och Firman åkt ner till Köpenhamn. Hur ska denna kväll sluta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Sorgligt av danskarna att sitta och hänga upp sig på en vanlig supporter, jag menar, det där är vardagsmat är fotboll, han fick ett spel, fine. Nej, Danmark har hämtat upp 0-3 till 3-3 mot självaste Sverige, och den ända anledningen till att den här idioten med total blackout till supporter springer in är helt på grund av han Poulsen. Vilken idiot. Han orsakar inte bara ett rött kort, utan också en straff. Vafan spelar det för roll om supportern sprang in? Sverige hade ändå med 80 % chans suttit den där förbannade straffen. Nej, bry er inte om att media skriver massa skit om supportern. Den största syndaren och idioten är Poulsen, som lappade till och startade det hela. Kul också att både DFG och Firman åkt ner till Köpenhamn. Hur ska denna kväll sluta? Helt rätt. Poulsen är skurken vilken jävla flipp? tydligen har några bajen också åkt ner och slagits med hbg o några dif mot bröndby. detta var innan matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Sorgligt av danskarna att sitta och hänga upp sig på en vanlig supporter, jag menar, det där är vardagsmat är fotboll, han fick ett spel, fine. Nej, Danmark har hämtat upp 0-3 till 3-3 mot självaste Sverige, och den ända anledningen till att den här idioten med total blackout till supporter springer in är helt på grund av han Poulsen. Vilken idiot. Han orsakar inte bara ett rött kort, utan också en straff. Vafan spelar det för roll om supportern sprang in? Sverige hade ändå med 80 % chans suttit den där förbannade straffen. Nej, bry er inte om att media skriver massa skit om supportern. Den största syndaren och idioten är Poulsen, som lappade till och startade det hela. Kul också att både DFG och Firman åkt ner till Köpenhamn. Hur ska denna kväll sluta? Helt rätt, det var så jag och mina kompisar resonerade. Varför ska han vifta med knytnäven? Han borde ju vara glad, Danmark har hämtat upp ett 0 - 3 underläge, de har haft chanser på att ta ledningen, och till råga på allt är det en ganska harmlös närkamp igentligen då bollen inte ens är i närheten när han svingar. Hade jag varit Danmarks tränare hade jag varit förbannad på honom, på sätt och vis var det ju han som startade allt och gav bort segern till Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Ifølge vagtlederen er det casuals - fodboldfans klædt i 'civil' - fra klubber som svenske Djurgården og danske Brøndby og FCK, der står bag urolighederne. Flere af dem færdes med tandbeskytter. Politiet har i alt afsat 150 betjente til aftenens landkamp. -Ekstra Bladet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Nu ska vi nog inte dömma Poulsen direkt för frågan man måste ställa sig är om han slår med en öppen näve? Avgå alla, hata tottenham! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Nu ska vi nog inte dömma Poulsen direkt för frågan man måste ställa sig är om han slår med en öppen näve? Spelar det verkligen någon roll? Det han gjorde var rent urbota idiotiskt dumt, knuten näve eller ej. Hade nog blivit straff oavsett också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Kommentatorn snackade hela tiden om att Elmander skulle bli den nya "Danskdödaren", ironiskt nog är det snarare Poulsen som bör få det smeknamnet... Visst var det även fel av supporten, som visar att en person enkelt kan göra något som drabbar en hel nation. Dock är det Poulsen som får stå för förlusten av matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Haha, jag såg det här på aftonbladet så jag kände mig tvungen att kika in här. Finns det filmklipp på det någonstans? http://youtube.com/watch?v=wD9o0ObKvn0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Jag kan inte säga att supportern verkade speciellt full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Jag kan inte säga att supportern verkade speciellt full. Tänkte jag också på, han verkade fan inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Skenet kan bedra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts