Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Eftersom idioterna sänder matchen på kanal 9 som väldigt många inte har kan man streama matchen istället.

LÄNK Ladda ner sopcast klienten också.

Hoppas att det fungerar när matchen väl startar.

Vart hittar jag "sopcast"?

Det var inget, hoppas det funkar.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack vare den idiotiska förlusten mot Nordirland så är denna match extremt viktig för Sverige. Sen har ju skadorna börjat komma emot oss riktigt mycket nu på sista tiden. Vid förlust ikväll så känns helt plötsligt Sveriges EM-plats en bra bit bort.

Om det är så som Lasse Lagerbäck tycker så kommer vi inte ha en chans mot Sverige. Spelare som Linderoth, Alexandersson, Nilsson och Allbäck håller kanske i lite lättare matcher med lågt tempo, t.ex. mot Lettland eller Azerbajdzjan. Nu möter vi ett Danmark på Parken, man måste vinna och man är kaxigare än aldrig förr, och då håller inte spelare som de jag nämnde, alldeles för högt tempo för dem. Nej, jag vill självfallet se Zlatan och Elmander på topp, jag vill se Max och Dorsin på ytterbackarna, sedan ska vi självfallet ha Chippen och Ljungberg på mittfältsplatserna, annars är det tjänstefel.

Vi Lagerbäcks trupp med slöa 30+ lirare så slutar det 4-1 till Danmark. Vid min trupp med pigga och fotbollssugna proffs så slutar det 1-2 till Sverige. Så lätt är det att vinna en EM-kvalsmatch med rätt fingertoppskänsla.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sveriges startelva:

Andreas Isaksson

-------------------

Niclas Alexandersson

Olof Mellberg

Petter Hansson

Mikael Nilsson

-------------------

Christian Wilhelmsson

Tobias Linderoth

Anders Svensson

Fredrik Ljungberg

-------------------

Johan Elmander

Marcus Allbäck

Hade hellre sett en het Kennedy än en halvskadad Chippen, och Nilsson ser alltid livrädd ut för bollen tycker jag.

Redigerad av T-Bone Mendez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var nere på Kärrtorps IP tidigare idag för att lira lite fotboll i dett vackra sommarväder. Som vanligt är "konstgräs"planen upptagen och även på grusplanen spelades det match. Det var flickfotboll som spelades där och till min förvåning hade något av lagen ett par engagerade supportrar som sjöng ramsor! Det var dock mammor och syskon men det är ju alltid något :rolleyes:

Avd. I Stockholm spelar man fortfarande på grusplan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var nere på Kärrtorps IP tidigare idag för att lira lite fotboll i dett vackra sommarväder. Som vanligt är "konstgräs"planen upptagen och även på grusplanen spelades det match. Det var flickfotboll som spelades där och till min förvåning hade något av lagen ett par engagerade supportrar som sjöng ramsor! Det var dock mammor och syskon men det är ju alltid något :rolleyes:

Avd. I Stockholm spelar man fortfarande på grusplan.

Kärrtorp är klart den tråkigaste planen som finns. Konstgräs som ser ut som jord.

Blir deprimerad när man måste ha idrott där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kärrtorp är klart den tråkigaste planen som finns. Konstgräs som ser ut som jord.

Blir deprimerad när man måste ha idrott där.

Rättning "Konstgräs" :lol:

Nej tacka vet jag Hammarbyhöjdens konstgräs, ser iallafall ut som gräs!

Juren förlorade i damfotboll :rolleyes: Hata tottenham!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, Danmark kviterade. :rolleyes:

Är det någon som med lite kunskap inom fotboll som vet vad Sverige tappat?

Nää, vafan är detta? Jävla oseriöst spel av Danmark, och supportrarna, ett rent jävla kaos. :lol:

Hah, tre noll till Svergie :D. Total skandal... grattis! :lol:

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor