Gof Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 När jag bläddrar kanaler på TVn så finns inte kanel 9. Men om jag bläddrar med videon så kommer den. Låter ju intressant. Tror på torsk mot Danmark idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 (redigerad) Eftersom idioterna sänder matchen på kanal 9 som väldigt många inte har kan man streama matchen istället. LÄNK Ladda ner sopcast klienten också. Hoppas att det fungerar när matchen väl startar. Vart hittar jag "sopcast"? Det var inget, hoppas det funkar. Redigerad 2 juni, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 (redigerad) Tack vare den idiotiska förlusten mot Nordirland så är denna match extremt viktig för Sverige. Sen har ju skadorna börjat komma emot oss riktigt mycket nu på sista tiden. Vid förlust ikväll så känns helt plötsligt Sveriges EM-plats en bra bit bort. Om det är så som Lasse Lagerbäck tycker så kommer vi inte ha en chans mot Sverige. Spelare som Linderoth, Alexandersson, Nilsson och Allbäck håller kanske i lite lättare matcher med lågt tempo, t.ex. mot Lettland eller Azerbajdzjan. Nu möter vi ett Danmark på Parken, man måste vinna och man är kaxigare än aldrig förr, och då håller inte spelare som de jag nämnde, alldeles för högt tempo för dem. Nej, jag vill självfallet se Zlatan och Elmander på topp, jag vill se Max och Dorsin på ytterbackarna, sedan ska vi självfallet ha Chippen och Ljungberg på mittfältsplatserna, annars är det tjänstefel. Vi Lagerbäcks trupp med slöa 30+ lirare så slutar det 4-1 till Danmark. Vid min trupp med pigga och fotbollssugna proffs så slutar det 1-2 till Sverige. Så lätt är det att vinna en EM-kvalsmatch med rätt fingertoppskänsla. Redigerad 2 juni, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Tror Danskarna vinner, elr så blir det 1-1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Ja det blir väl antagligen genomklappning ex 4-1 eller så blir det stenhårt krigande med uddamålseger. Alexandersson gör självmål i båda scenariona... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 (redigerad) Sveriges startelva: Andreas Isaksson ------------------- Niclas Alexandersson Olof Mellberg Petter Hansson Mikael Nilsson ------------------- Christian Wilhelmsson Tobias Linderoth Anders Svensson Fredrik Ljungberg ------------------- Johan Elmander Marcus Allbäck Hade hellre sett en het Kennedy än en halvskadad Chippen, och Nilsson ser alltid livrädd ut för bollen tycker jag. Redigerad 2 juni, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Var nere på Kärrtorps IP tidigare idag för att lira lite fotboll i dett vackra sommarväder. Som vanligt är "konstgräs"planen upptagen och även på grusplanen spelades det match. Det var flickfotboll som spelades där och till min förvåning hade något av lagen ett par engagerade supportrar som sjöng ramsor! Det var dock mammor och syskon men det är ju alltid något Avd. I Stockholm spelar man fortfarande på grusplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Var nere på Kärrtorps IP tidigare idag för att lira lite fotboll i dett vackra sommarväder. Som vanligt är "konstgräs"planen upptagen och även på grusplanen spelades det match. Det var flickfotboll som spelades där och till min förvåning hade något av lagen ett par engagerade supportrar som sjöng ramsor! Det var dock mammor och syskon men det är ju alltid något Avd. I Stockholm spelar man fortfarande på grusplan. Kärrtorp är klart den tråkigaste planen som finns. Konstgräs som ser ut som jord. Blir deprimerad när man måste ha idrott där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Kärrtorp är klart den tråkigaste planen som finns. Konstgräs som ser ut som jord. Blir deprimerad när man måste ha idrott där. Rättning "Konstgräs" Nej tacka vet jag Hammarbyhöjdens konstgräs, ser iallafall ut som gräs! Juren förlorade i damfotboll Hata tottenham! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 (redigerad) Hahaha! Danskarna har släppt in tre mål nu. Oh noes, danskarna fick in en boll... men deras nummer sju vet jag inte vad han sysslar med... ? Redigerad 2 juni, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Sverige lever farligt nu, de måste ta det lugnare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Sverige lever farligt nu, de måste ta det lugnare. Precis, vi får inte tro det är över. Satsa livet i varje närkamp så vinner vi!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 (redigerad) Fan, Danmark kviterade. Är det någon som med lite kunskap inom fotboll som vet vad Sverige tappat? Nää, vafan är detta? Jävla oseriöst spel av Danmark, och supportrarna, ett rent jävla kaos. Hah, tre noll till Svergie . Total skandal... grattis! Redigerad 2 juni, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Hahah, sjukaste spelet på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Det här var ju, ja, ehm, underligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Helt jävla otroligt, visste fan inte att dommarna kan göra såhär? Garranterat Dagens-LOL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Fyfan vad arg jag varit om jag var dansk Nu är jag mest fundersam över hur det här ska sluta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Killen som sprang in på plan kommer ju bli hatad utav hela danska folket Kollade på matchen via nån japansk klient på internet. Fattade inte ett skit vad kommentatorn sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Sverige behövde ju bara en poäng för att ta sig vidare, men hur ligger det till för Danmark nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Vad hände igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts