Rasken Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Kanske blir lite löjligt att resonera så med extremfallen där spelarna tjänar flera miljoner i veckan men min personliga åsikt är att med tanke på hur mycket spelarna drar in åt klubben och sponsorer så är det rätt att de tjänar bra. Sen så är pensionen vid 35 och spelarna måste ju få leva gott på äldre dar i sina lyxhus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Men om man inte presterar, varför ska man ha lönen som man har när han presterar? Att sedan de vid 35 års ålder lägger av, BS, de flesta brukar bli scoutar,tränare eller något med fotbollen att göra. Det är bara i Sverige som storstjärnor lägger av och sedan blir bönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Vadå inte presterar. Giggs var Uniteds bästa spelare hela jävla hösten. Om det är någon spelare i någon klubb som förtjänar sin lönecheck så är det fan han. Sen det sista om pensionen var jag inte allvarlig även om de flesta verkligen inte blir scouter eller tränare eftersom de inte har kompetensen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Vadå inte presterar. Giggs var Uniteds bästa spelare hela jävla hösten. Om det är någon spelare i någon klubb som förtjänar sin lönecheck så är det fan han. Sen det sista om pensionen var jag inte allvarlig även om de flesta verkligen inte blir scouter eller tränare eftersom de inte har kompetensen. Vänta, har du glömt Rio, Ronaldo, Vidic, Evra var lika bra och om inte bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Jävlar vad det ska gnällas efter en förlorad match mot ett mycket mer taggat lag. Man borde ju verkligen dra ner lite på kraven när man har nått FA-cupfinal, vunnit PL och nått semifinal i CL. Men tydligen inte. tommy killer: Alldeles nyss var Giggs en stortsjärna i dina ögon, nu fick han inte till ett tillräckligt hårt skott och suger eller vadå? Störtlöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 (redigerad) Jävlar vad det ska gnällas efter en förlorad match mot ett mycket mer taggat lag. Man borde ju verkligen dra ner lite på kraven när man har nått FA-cupfinal, vunnit PL och nått semifinal i CL. Men tydligen inte. tommy killer: Alldeles nyss var Giggs en stortsjärna i dina ögon, nu fick han inte till ett tillräckligt hårt skott och suger eller vadå? Störtlöjligt. Ja, men om man e storstjärna va e det svåra putta in den bollen, Beckham hade klarat det. Sedan säger jag suger inte som att han suger hårt, utan att putta in den bollen ska inte va svårt, sånt ska man nästan kunna göra i sömnen om man heter Ryan Giggs och e världsspelare. Redigerad 20 maj, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Ja, men om man e storstjärna va e det svåra putta in den bollen, Beckham hade klarat det. Sedan säger jag suger inte som att han suger hårt, utan att putta in den bollen ska inte va svårt, sånt ska man nästan kunna göra i sömnen om man heter Ryan Giggs och e världsspelare. Beckham är ingen storstjärna enligt dig, jag blir mer och mer förvirrad av dina inlägg. Först säger du en sak, sen nästa gång helt annolunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Ja, men om man e storstjärna va e det svåra putta in den bollen, Beckham hade klarat det. Sedan säger jag suger inte som att han suger hårt, utan att putta in den bollen ska inte va svårt, sånt ska man nästan kunna göra i sömnen om man heter Ryan Giggs och e världsspelare. Tyck vafan du vill. Hade i all fall inte accepterat att man säger så om jag höll på United och är medveten om vad Giggs presterat genom åren, knappt att jag accepterar det nu heller. Jagh ar själv inte sätt situationen men för mig spelar det ingen roll. Haan vart tydligen bryskt fälld enligt vissa tidningar och det kanske är därför han inte lyckades få in bollen. Sen är du också medveten om att han kan sätta såna bollar i kanske 9 av 10 försök, men en sådan supporter som du måste ju ha någonting att skylla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Tyck vafan du vill. Hade i all fall inte accepterat att man säger så om jag höll på United och är medveten om vad Giggs presterat genom åren, knappt att jag accepterar det nu heller. Jagh ar själv inte sätt situationen men för mig spelar det ingen roll. Haan vart tydligen bryskt fälld enligt vissa tidningar och det kanske är därför han inte lyckades få in bollen. Sen är du också medveten om att han kan sätta såna bollar i kanske 9 av 10 försök, men en sådan supporter som du måste ju ha någonting att skylla på. Han borde inte kallas supporter. På vilket sätt supportrar han United? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Vänta, har du glömt Rio, Ronaldo, Vidic, Evra var lika bra och om inte bättre. Jag tänkte i offensiven och Ronaldo kom inte igång riktigt förän vid jul. Ja, men om man e storstjärna va e det svåra putta in den bollen, Beckham hade klarat det. Sedan säger jag suger inte som att han suger hårt, utan att putta in den bollen ska inte va svårt, sånt ska man nästan kunna göra i sömnen om man heter Ryan Giggs och e världsspelare. Vafan dillar du om. Han missade ett läge exakt. Du låter som min morsa när hon snackar fotboll. "Varför missade han där". Hacka på Rooney istället med så många frilägen han missat iår. Dessutom ska han som GTApimpfoolife säger blivit tacklad bakifrån av Essien. Jag tänkte inte på det när jag tittade igår och kan inte hitta ett klipp på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 (redigerad) Han missade massor med passningar, slog de fel, inläggen var kassa. Sedan tacklad och tackald, det var en närkamp, på de lägena ska han sätta de. @T-Bone: Kan du läsa eller, det jag menar att just Beckham skulle kunna sätta de och att Giggs inte gjorde det. För dåligt, sedan att den är egentligen inne är en annan sak, men domaren var skymd av Cech. Och jag är mer supporter än Man Utd än de flesta tillsammans är för sina lag (då vissa på sajten hejar på samma lag), jag följer alla matcher med Man Utd som jag kan, jag står alltid i skit för vad de gör, men kritik ska man få då man tjännar miljoner och inte sätter sådana ganska lätta lägen. Visst Rooney har missat många, men Rooney är ung och har satt flera mål också i år som betyt mycket. Och vadå skylla om, det ska vara mål i det läget, inget snack om saken, jag har kritiserat Giggs enda sen bortamatchen mot Milan. Han har inte gjort mycket, springer fel, passar fel, tar emot bollarna fel etc, detta sedan bortamatchen mot Milan. Edit: Hargreaves är nog på väg till Man Utd. Läs mer på ManUtd.com Redigerad 20 maj, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Tack Roberto Carlos!!! Nu leder vi fortfarande ligan , o kommer förhoppningsvis oxå ta hem guldet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Vilken show a Barca, på de första 3målen zappade jag lite bort, då matchen blev tråkig, och precis när man slår på TV4+ så ser man antingen Messi, Zambrotta och Eto fira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Grym uppvisning av Barca, men jag hoppas Real tar guldet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Jaha. Som vanligt tror man att DIF ska rycka sig i kragen och spela hem en sån här enkel match som mot Trelleborg. Så man sätter sig i TV-soffan med dom varma förväntningarna. Sen går det 10 minuter, det ser ganska bra ut och man tror lite lätt att Djurgården bara känner lite på spelet. Mer och mer av tiden går, Trelleborg börjar trycka på och DIF tar det lugnt. Men tror dom ska bli bättre inför andra, men ingenting händer. Sen fortsätter detta fram till slutsignalen. Så kommer det blir ikväll också. Men skitsamma. Heja Djurgår'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Verkar bli vinst i Trelleborg och ovagjort i Solna. Kan knappt bli bättre. Derby om en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Ska vi börja disskutera publiksiffror? Ganska bra resultat idag. juren får hybris och yrar om sm-guld samtidigt som gnaget är i gungning. Synd att dom fick en straff gratis men det är ju gnaget vi pratar om Intressant derby den 28e! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Fotbollförbundet hade bokat in en straff som Rubbad skulle fixa, han snubblade utanför straffområdet. Men vem bryr sig? 1-1 och jag finner det resultatet som härligt. Tack Halmstad. Angående Trelleborgsmatchen så var vi rent ut sagt bedrövliga. Trots att jag tyckte Komac var ritkigt bra så vart Arnengs byte efter 3 minuter med honom taktiskt skickligt. Siggi visade att han menade allvar och det märktes på spelarna. Kan säga såhär att hade inte grottmongot i TFF:s anfall blivit utvisad, och hade inte Amoah kommit in så hade matchen slutat kryss. Nu fick vi ett gratis och gjorde två sköna baljor sen. Bre tillslut, men en hel jävla del kan behöva slipas på inför derbyt. Batan håller inte förövrigt allsvensk klass. Gnhiet kan få han om dom vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 (redigerad) Riktigt roliga är ni nu, jag håller med om att Rubarths fällning inte var straff, dock så var Mendes fällning en klockren straff. Så varför gnäller ni? Sen att ni gnäller över våra publiksiffror när ni själva sett senaste matchen på TV är ännu roligare, kanske dags att ordna upp era egna för det första? Hur som hellst så är jag inte så orolig för framtiden ändå, spelet var riktigt bra idag, tråkigt att Wilton hamnade på BB akut tidigare innan matchen vilket tyvär gör att vi får ta in lille Mendes som inte klarar av mycket samt Gernt som just nu inte håller. Men men in med Wilton igen så kan vi börja panga mål. Dagens plus: Robert Åhman-Persson, vilket jävla hjärta för Gnaget killen har, bra var han också. Daniel Tjernström, samma sak gäller där. AIKs agerande på Burgics skada var mäktig idag, alla spelare var iklädda Burgic tröjor före matchstart. Publiken får faktiskt ett plus idag, vi visade återigen att man inte är välkommen på Råsunda om man inte sköter sig efter våra vägnar, klockrent. Återigen så blev bortalagets supportrar bestulna på en flagga. Det började med bajen förra säsongen, fortsatte med helsingborg iår och nu hemmamatchen efter händer samma sak mot hbk. dif nästa? Sen finns det några minus idag och det är anfallsparet Mendes och Gernt. Lite missnöjd på publiksiffran kanske, men ändå inte, över 14k på ett regningt Råsunda mot ett bondgäng som hbk är faktiskt helt ok om man kommer från Sverige, men jag hoppades på fler. Redigerad 21 maj, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Någon mer än jag som hatar kalmar riktigt mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts