tommy killer Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 1. Bajen 2. Gefle 3. Landskrona 4. Brommapojkarna 5. AIK 6. Väsby United 7. AIK 8. Djurgården Haha tänk om det vore så. Vad förnedrade Gnaget och Jurgåden skulle bli. Edit: Haha, lol på den där negern i Malmö: På självmålet: 'Yes but I think i didn't hear the goalkeeper scream. It was bad kommunikation.' På skadan: 'It was bad kommunikation' HAHAHAH! LOL ASSÅ! Postade den i dagens lol! Forza Bajen! Smart och säga neger, din lilla rasse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Neger = Svart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Neger = Svart Men för helvete.... NI kan disskutera detta här Men iallafall någon AIKare här som ska till HIF-AIK... jag kommer till olympia med mitt lilla årskort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Men för helvete.... NI kan disskutera detta här Men iallafall någon AIKare här som ska till HIF-AIK... jag kommer till olympia med mitt lilla årskort Jag svarade bara på vad han andra skrev. Han ska inte anklaga folk för att vara rassar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 18 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Men för helvete.... NI kan disskutera detta här Men iallafall någon AIKare här som ska till HIF-AIK... jag kommer till olympia med mitt lilla årskort Wooh.. cool du är.. Du har årskort.. Cred till dig! Den ända i hifs klack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Neger = Svart Och? Man går väl och inte kallar en mörkhyad person mitt i stan neger eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Wooh.. cool du är.. Du har årskort.. Cred till dig! Den ända i hifs klack? Nä... nu är den taskig hest... Blä på dig! Kan hålla med dig att inte HIF är så många men om det går dåligt för HIF så stormar vi inte planen Och den växer faktiskt! (nej inte "den" utan HIFs klack) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Och? Man går väl och inte kallar en mörkhyad person mitt i stan neger eller har jag fel? Nee men du behöver ju inte kalla han för rasse bara därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) Nu har jag biljetter till Bajen - råttorna och bajen - kvastarna. Ska fixa till Gefle matchen också. Redigerad 18 april, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Skaffade biljett till Gais borta idag. Men glömde att köpa biljett mot packet... Får beställa på ticnet istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Jag har skaffat biljett till derbyt mot serieledarna. Upp till bevis vilka som är bäst i stan? Eller jag menar stockholmsområdet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Jag har skaffat biljett till derbyt mot serieledarna. Upp till bevis vilka som är bäst i stan? Eller jag menar stockholmsområdet. Ni kan omöjligt vara bättre än Hammarby hur än utgången i matchen blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Ni kan omöjligt vara bättre än Hammarby hur än utgången i matchen blir Han menade AIK - dif inte hammarby.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Han menade AIK - dif inte hammarby.. Vet och eftersom Dif och Bajen kryssade så kan de inte vara bäst i stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Jaha, blev en tvåa på matchen mellan Halmstad - Elfsborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Skönt med seger idag, även fast den satt långt inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Vet och eftersom Dif och Bajen kryssade så kan de inte vara bäst i stan Ja det är väl bara ta bort det som står på din signatur. Stefan Batman. Ja jag kan väl inte säga något annat än att AIK missade något. Tyvärr kära gnagare köpte ju DIF honom mitt framför näsan, och nu visar ahn varför DIF köpte honom. Fan, han levererar och kämpar, till och med Tobbe står och tittar på. Tre matcher och DIF har inte släppt in ett ända mål. Det sägs ju redan att DIF har sveriges bästa anfall, men hallå backlinjen då? Vadå stabil...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Vilken röta DIF hade idag. Fy fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Vilken röta DIF hade idag. Fy fan Vad blev matchen? -------- Vem är det nu som håller på AIK här? Kolla framsidan på denna sidan så tror jag du bler klad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) Ja det är väl bara ta bort det som står på din signatur. Den ska sitta länge till Stefan Batan gjorde iaf ett piggt inhopp mot bajen och höjde difs anfallspel så det lär ha varit en bra värvning. Redigerad 20 april, 2006 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts