dibel Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Dagens ljusglimt var ändå när Ole ole ole ola-fjantramsan överröstades av Sketion F. Underbart! Always look on the bright side of light Ole ole forza allez! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Intressant derby imorgon faktiskt. Jag brukar inte direkt bry mig om derbyna nere i SKAUNE, men nnu ska det bli riktigt kul att kolla faktiskt, fråga mig inte varför, har bara blivit så. Bryr mig nog inte om vilka som vinner, rkyss är alltid bäst vid den här tidpunkten av säsongen men heifseger skulle vara bra för våran del i tabellen, men emn det är tidigt på säsongen och tabellen säger mig just nu ingenting förutom att jag hellre ligger på 1:a än på 14:e plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Helsingborg laddar upp inför matchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Rätt så intressant match idag också. Skaunederby brukar betyda halvsnygga tifon och som alltid en lika sjön visselsymfoni från Malmöklackens läktare. Tror Malmö kommer dominera matchen men att Helsingborg vinner för att Allsvenskan är Allsvenskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Rätt så intressant match idag också. Skaunederby brukar betyda halvsnygga tifon och som alltid en lika sjön visselsymfoni från Malmöklackens läktare. Tror Malmö kommer dominera matchen men att Helsingborg vinner för att Allsvenskan är Allsvenskan. Helvetet får inte bryta lös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Yeeeeeeee! 1-0 till Malmö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Tre kakor till Malmö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Trippelpost -- Bra att Ola Toivonen gjorde målet Många ansåg att han inte skulle platsa i Malmö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Äntligen börjar det hetta till på andra ställen än sthlm och göteborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Äntligen börjar det hetta till på andra ställen än sthlm och göteborg. Fan vilken helg man har framför sig! FAcup-final (WEMBLEY!) på lördag och Gefle away på söndag! Sen är det CL-final på onsdagen också Staying up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 CL-final på onsdagen också Staying up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 För att inte glömma UEFAcup-finalen idag! Espanyol-Sevilla. Go Espanyol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 (redigerad) För att inte glömma UEFAcup-finalen idag! Espanyol-Sevilla. Go Espanyol Nej nej, SEVILLA SEVILLA SEVILLA! http://www.youtube.com/watch?v=CeEVv936JUQ EDIT: 03:22 <3 Redigerad 16 maj, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Nej nej, SEVILLA SEVILLA SEVILLA! http://www.youtube.com/watch?v=CeEVv936JUQ EDIT: 03:22 <3 Aa dom har sköna fans. Men Betis e grönvita http://www.svd.se/dynamiskt/sport/did_15367685.asp ... Dags för ny signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Aa dom har sköna fans. Men Betis e grönvita http://www.svd.se/dynamiskt/sport/did_15367685.asp ... Dags för ny signatur. Haha vilket pajasuttalande . Dock skulle jag inte bry mig om AIK gick upp i elitserien i handboll, handboll är för mig totalt ointressant, precis som innebandy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Vilken final, Sevilla - Espanyol. Gick till ett straffdrama, ah mycket bra final i UEFA cupen. Grattis Sevilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Skönt att Sevilla vann. För övrigt så vad fan pysslade bajen med mot Carlstad United? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 (redigerad) Gefle - DIF på tv4 just nu i Svenska Cupen, intressant att Kebba Ceesay får starta. *edit* 1-0 till DIF, bra tempo av laget, varför spelar dom inte så här i allsvenskan? målet..såg jag faktiskt inte om bollen var inne, men jag litar på linjedomaren. Sen hade Enrico ett bra skott i ribban, Dahlberg peta in den men var offside. Paus nu, kämpa djurgården! *edit 2* Fitta 1-1, bra räddning av Orra på nicken, kunde inte göra så mycket på returen. *edit 3* förlängning, Tauer hade en ribbträff i 89:e Redigerad 17 maj, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Satans jävla fitta, finns inget så jävla orättvist som att bli utslaget på straffar. Bra tempo av DIF matchen igenom, 2 ribbskott och ett bortdömt mål för DIF, och en straff emot oss, vad tänkte Johannesson på? tackling bakifrån på övertid, han var inte äns i närheten av bollen. Hoppas dom tar med sig tempot tillbaks till allsvenskan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Afonso med i Brasiliens trupp http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1071807,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts