Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Giggs är inte en sån storstjärna som Beckham, fast de har liknande kvaliter, båda är bra på inlägg, bra vänster, bra frisparkar, det jag menar med liknande.

Sedan har Giggs kylan, tekniken, hjärtat för fotbollen, men som stjärnan han är

Tycker han är överskattad, han gör grejer, bölar då han lägger av med att vara kapten, då England behöver honom som mest, då ska man visa att han är den kaptenen som man ska vara förtjänad att vara.

Scholes och Neville är stjärnor, men inte sådana som Beckham, fast de ibland presterar mer och de har hjärta för fotbollen.

Beckhams klassas som ens storstjärna, men spelar ej som en, då tycker jag ej man kan kalla han en storstjärna, knappt en stjärna, då det var länge sedan han presterade på en hög nivå.

Och det sista, vilka spelare slutar för ett rött kort, även i en stpor match fast man e ung?

Det är första gången jag hör det, tror mer spelaren hade inte utvecklats lika mycket, men ej slutat.

Och jag tror att när Beckham missade straffen mot Spanien (tror jag det var, kommer ej ihåg vilket land de mötte då) och då han missade är större skandal(skandal och skandal, men du förstår) är högre rankad idag.

Rooney's spark i VM var något också debaterat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Giggs är inte en sån storstjärna som Beckham, fast de har liknande kvaliter, båda är bra på inlägg, bra vänster, bra frisparkar, det jag menar med liknande.

Sedan har Giggs kylan, tekniken, hjärtat för fotbollen, men som stjärnan han är

Tycker han är överskattad, han gör grejer, bölar då han lägger av med att vara kapten, då England behöver honom som mest, då ska man visa att han är den kaptenen som man ska vara förtjänad att vara.

Scholes och Neville är stjärnor, men inte sådana som Beckham, fast de ibland presterar mer och de har hjärta för fotbollen.

Beckhams klassas som ens storstjärna, men spelar ej som en, då tycker jag ej man kan kalla han en storstjärna, knappt en stjärna, då det var länge sedan han presterade på en hög nivå.

Och det sista, vilka spelare slutar för ett rött kort, även i en stpor match fast man e ung?

Det är första gången jag hör det, tror mer spelaren hade inte utvecklats lika mycket, men ej slutat.

Och jag tror att när Beckham missade straffen mot Spanien (tror jag det var, kommer ej ihåg vilket land de mötte då) och då han missade är större skandal(skandal och skandal, men du förstår) är högre rankad idag.

Rooney's spark i VM var något också debaterat.

Skillnaden mellan allas stjärnstatus är att det att Beckham är känd för så mycket mer utanför fotbollen. Scholes och Neville har aldrig någonsin varit i närheten en artikel som handlat om metrosexualitet, kiltar, frisyrreportage eller Tom Cruises vänskapskrets. Giggs har haft lite mer av den varan men inte i närheten av Beckham.

Sedan kan inte inpopulariteten i England efter Argentina 98 jämföras med varken Rooney eller Ronaldo eller någon annan för den delen. Det fanns fler människor som skule kunna tänka sig att skjuta honom än folk som inte gjorde det. Sen inte bara folkets reaktioner utan tidningarnas var helt extremt extrema efter 98.

Sen hjärta för fotbollen håller jag verkligen inte med om. Beckham är en av få spelare som aldrig gör en dålig match och det är på grund av både hjärta för klubben/landslaget och dessutom för fotbollen. Sen sticker han till USA nu när familjen vantrivs och han i slutet av karriären kommer öka intresset för fotboll där. Om det sedan är för hans vänskap till en scientolog eller hans fotbollstalang har inte med saken att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skillnaden mellan allas stjärnstatus är att det att Beckham är känd för så mycket mer utanför fotbollen. Scholes och Neville har aldrig någonsin varit i närheten en artikel som handlat om metrosexualitet, kiltar, frisyrreportage eller Tom Cruises vänskapskrets. Giggs har haft lite mer av den varan men inte i närheten av Beckham.

Sedan kan inte inpopulariteten i England efter Argentina 98 jämföras med varken Rooney eller Ronaldo eller någon annan för den delen. Det fanns fler människor som skule kunna tänka sig att skjuta honom än folk som inte gjorde det. Sen inte bara folkets reaktioner utan tidningarnas var helt extremt extrema efter 98.

Sen hjärta för fotbollen håller jag verkligen inte med om. Beckham är en av få spelare som aldrig gör en dålig match och det är på grund av både hjärta för klubben/landslaget och dessutom för fotbollen. Sen sticker han till USA nu när familjen vantrivs och han i slutet av karriären kommer öka intresset för fotboll där. Om det sedan är för hans vänskap till en scientolog eller hans fotbollstalang har inte med saken att göra.

Ah, jag älskar dig.

Jag kommer ihåg en intervju som säger att han aldrig, aldrig skulle lämna Man Utd, oavsett vad.

1 år senare är det Real som gäller.

Nu på slutet RM har han gjort pigga inhopp, men innan skadan och Capello spelade han inte precis jätte bra, enligt mig.

IDIOT! Beckham ville aldrig lämna United, läser du inte vad vi skriver? Ferguson hatade honom rent ut sagt. Du kan ju inte din historia, tro inte du vet någonting. Du snackar bara skit. Du kanske inte minns bänkningen mot Real Madrid, när David senare kom in och gjorde två mål? Eller skon i huvudet? Eller samtalen Ferguson tog med honom.

Du minns, eller jag kanske säga vet inte om, de tårfyllda ärevarven Beckham sprang efter ligavinsten säsgongen 02/03, att han stannade kvar längst av alla på planen, eftersm han visste att han`skulle behöva lämna, ändå att han inte ville?

Bolag hade odds på vem som skulle lämna, Beckham eller Sir Alex.

Under sin tid i United spelade han 266 matcher och gjorde 61 mål. Som högermittfältare. Sedan kan du ju tänka dig hur många assist han lade.. Men nej, han var ju inte så bra.

Snälla Tommy, jag ber dig.. Snälla, ge dig för en gångs skull. Förstå att du är helt fel ute. Jag håller med om att all hysterin kring Beckham utanför planen är löjlig, men det tar inte ifrån honom vad han kan uträtta på planen. Nu ha det blivit modernt att klaga på Beckham, sportjournalistet och andra vill alltid ha en hackkyckling.. Men för fan, Beckham är, och framförallt var, en fruktansvärt bra fotbollsspelare som betydde sjukt mycket för United under hans tid där.

De vann ligan sex gånger, FA-cupen två och Champions League en gång.. Och vet du vem som la passningarna till den makalösa vändningen mot Bayern Munchen som jag och pappa spelade in, och fortfarande kollar på ibland? Jo, Beckham! GE DIG NU.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska jag ge mig?

Min åsikt är min åsikt.

Jag och många andra tycker han e dålig, han e inte precis en spelare som är är en storstjärna, som folk kallar han, han leverar då o då, inte jämnt, han e en berg och dalbana, en är en stjärna, inte en storstjärna.

Han är bättre än många, men det finns många fler som är bättre än han.

Överskattad det ä han.

Och han sa det i en dokumentär, skon fick han för att han inte löd Furgouson, lyder man inte tränarane ska man få en sko i huvet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja. Och vem är det som är snarlik Alan Smith i sin nya frisyr? Jo, David Beckham!

Men han e konstig, ganska bra spelare, men vildare än Scholes.

edit: Såg precis MFF - Hammarby, slutade 1-1, rättvist, ja, dåligt spel 2:a även om Hammarby hade 2 gratis chanser efterSandqvist fumlande.

Ganska tråkig match annars.

Redigerad av tommy killer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja. Och vem är det som är snarlik Alan Smith i sin nya frisyr? Jo, David Beckham!

Det påståendet startade hela diskussionen :ph34r:

Men han e konstig, ganska bra spelare, men vildare än Scholes.

Jaså Smith är bra men inte Beckham. Visst är han vild, när publiken kastade en flaska på honom tog han upp den och kastade tillbaka - på en liten tjej som fick den i huvudet och började gråta.

såna gillar Fergie >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch! Qurinio gjorde 4 mål mot Enköping. Hur många gjorde hela Aik i SvC? Jo, 1. Vilket betyder att Quirino är grym.

Annars borde Hammarby öst in mål, Malmös målvakt är inte Allsvenskans bäste direkt.

Jag hoppas att du inte var seriös där, isåfall om vi ska diskutera på den dåliga nivån så kan jag säga att AIK spöade BP med 5-0 djurgården blev mållösa mot dom och släppte in ett i allsvenskan, alltså suger djurgårn och AIK regerar, same shit, lika dåligt resonerat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas att du inte var seriös där, isåfall om vi ska diskutera på den dåliga nivån så kan jag säga att AIK spöade BP med 5-0 djurgården blev mållösa mot dom och släppte in ett i allsvenskan, alltså suger djurgårn och AIK regerar, same shit, lika dåligt resonerat.

Aaah, självklart var jag oseriös. Quirinio håller inte klass, det vet vem som helst om, så det finns ju ingenting att diskutera. Men han ska inte ställas som något jämförelsebojekt för dåliga spelare. Vi alla vet att Quirinos meriter knäcker mångas här i Allsvenskan. Sen att han inte förvaltar dom kan nog knappt han själv svara på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det påståendet startade hela diskussionen :ph34r:

Jaså Smith är bra men inte Beckham. Visst är han vild, när publiken kastade en flaska på honom tog han upp den och kastade tillbaka - på en liten tjej som fick den i huvudet och började gråta.

såna gillar Fergie >_<

Kanske var tjejen som kastade på honom, och hur ont gör en flaska, de har inte precis glasflaskor på fotbollsmatcher.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aaah, självklart var jag oseriös. Quirinio håller inte klass, det vet vem som helst om, så det finns ju ingenting att diskutera. Men han ska inte ställas som något jämförelsebojekt för dåliga spelare. Vi alla vet att Quirinos meriter knäcker mångas här i Allsvenskan. Sen att han inte förvaltar dom kan nog knappt han själv svara på.

Bra, blev lite nervös att du sjunkigt lika långt som många andra i den här tråden, men så var inte fallet >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor