Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Ok så man är kass när man spelat i Englands landslag (tror han även var kapten), Manchester United och Real Madrid.

Du är en mupp

Ja han var kapten. Han var även kapten för United några matcher när Keane (och Neville? :shifty: ) var borta.

Tommy_killer. Svara på mina inlägg sedan och inte T-bones :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De sålde han för att satsa på Ronaldo, ung spelare som har allt och mer än Beckham, sedan så gillar han all reklam som gå, vf kan han göra sitt egen parfym, hans fru jeans och annat skit, utan den exponering han har så hade han varit en vanligt PL spelare.

Sedan så trodde han att han var större än Man Utd, det är han inte.

Han är överskattad, han var bra år 2000, 7 år sedan.

Och sedan kan han inte som du däsger ringa till the Sun, men han fösöker inte gömma sig precis för papparazis, han gör, nya tatueringar, underklädes model etc, som gör att media bara mer och mer vill ha skavller om honom, detta har han utnyttjat väldigt bra, men detta har gått över, då han presterar inte enligt mig på plan, att han gör en assist är inte mycket speciellt mot lag som han får spela mot.

Sedan nu så spelar han lite då nästa säsong går han till Galaxy, Real vill utnyttja hans egenskap av att sälja tröjor så de får mer pengar till deras skattkista.

@T-Bone: Ja, man kan vara kass även om man nu spelat i Man Utd o Real (vf har spelare spelat där och floppat), och bara för att han var lagkapten gör honom inte bra, då kan ju lika gärna Gerrard vara lagkapten, han är mycket bättre än Beckham.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De sålde han för att satsa på Ronaldo, ung spelare som har allt och mer än Beckham, sedan så gillar han all reklam som gå, vf kan han göra sitt egen parfym, hans fru jeans och annat skit, utan den exponering han har så hade han varit en vanligt PL spelare.

Men vafan, det är ju ett faktum att de sålde honom för att han blev större än klubben.

Har du läst Beckhams bok förresten? Riktigt underhållande läsning :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vafan, det är ju ett faktum att de sålde honom för att han blev större än klubben.

Har du läst Beckhams bok förresten? Riktigt underhållande läsning :unsure:

Snälla, och vad han skriver i sin bok e skit, han tjänar penagar på att säga massa ord.

För de summorna han tjänar hade jag sagt att alla på jorden om 50 år bor på Mars.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De sålde han för att satsa på Ronaldo, ung spelare som har allt och mer än Beckham,

FEL. Ronaldo köptes efter Beckham stack till Real. Beckham såldes för att han blev större än klubben. Att säga att beckham var/är en dålig spelare är bara löjligt. Var han har spelat och vad han har gjort är det största beviset för det även om du inte kan förstå det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FEL. Ronaldo köptes efter Beckham stack till Real. Beckham såldes för att han blev större än klubben. Att säga att beckham var/är en dålig spelare är bara löjligt. Var han har spelat och vad han har gjort är det största beviset för det även om du inte kan förstå det.

TACK! Skulle precis säga det, Ronaldo köptes ju efter att han hade piskat upp United rejält, och spelarna bönföll Fergie att köpa honom.

Tommy_killer har fan ingen koll - han har inte ens koll på att de vinner ligan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men de ledde med 6 poäng, jag tänkte fel, oww shit hela världen går under.

Och att Ronaldo köptes efter, Furgueson visste redan vem ha var, han var redan scoutad som 16 åring av väldigt många klubbar.

Han tog redan som 16 åring A-lags plats i Sporting sedan som 18 åring, då han kom till United gjorde han debut, och tog inte lång tid innan han tog A-lags plats där.

Och vad har han gjort??

En frispark som tog England till VM 2002?

Mot grekland, svårttt, ronaldinho gör sånt när han vill när han e i form eller humör.

Om han är sån stor spelare, vf åker han till USA??

Deras serie är inte precis bättre, pengarna lockar han, inte fotbollen, hade han varit så bra hade han varit kvar i RM (även om kontraketet höll på att gå ut, han fick chansen att skriva på för fler år) elr gått till en anna stor klubb, LA Galaxy.

Kostar att träna med A-laget 700 kr, haha :unsure::)(w00t)(w00t) .

Verkar som dem älskar sina fans så mycket.

Bara inse, det enda Beckham gör för fotbollen är att han uppmärksammas i media, som ingen annan i någon form av sport.

Hoppas han får kuk i hollywood

Edit: Såg då att Man Utd o Everton granskades av FA pga av försäljningen av Tim Howard, just under den tiden då Chl vs Ars spelade så granskades detta, Man Utd o Everton kunde loosat poäng, därför skrev inte Man Utd's sida, Barclay eller Aftonbladet att de vann,därför trodde jag de inte vann.

Redigerad av tommy killer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@T-Bone: Ja, man kan vara kass även om man nu spelat i Man Utd o Real (vf har spelare spelat där och floppat), och bara för att han var lagkapten gör honom inte bra, då kan ju lika gärna Gerrard vara lagkapten, han är mycket bättre än Beckham.

Men Beckham har inte floppat din mupp. Man ska inte bara vara lagkapten för att man är bättre än nån annan. Det handlar om vissa "på pushar" eller va fan man ska säga.

Han är inte dålig, men du fattar inte det. Såna som floppar brukar inte spela så mycket som han.

Mupp

Redigerad av T-Bone Mendez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: Såg då att Man Utd o Everton granskades av FA pga av försäljningen av Tim Howard, just under den tiden då Chl vs Ars spelade så granskades detta, Man Utd o Everton kunde loosat poäng, därför skrev inte Man Utd's sida, Barclay eller Aftonbladet att de vann,därför trodde jag de inte vann.

Hahaha! Luktar efterhandskonstruktion - särskilt eftersom det avslöjades att de friades från alla misstankar innan Chelsea - Arsenal var slut :unsure: Du suger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@T-Bone: Om han är nu så bra, vf blir han aldrig vald till världens bästa spelare eller englands eller spaniens?

Bara för att man får speltid betyder inte att man e bra, under de åren om Beckham spelade i Man Utd så fanns det ingen ersättare på hans plats, idag har man inte precis det heller, då om Giggs eller Ronaldo går så har man Richardson bara, och han är inte speciellt bra, bara en bra spelare som kan döda lite tid.Om han nu pushar enligt dig så vf brukar alltid han vara den av alla englands spelre som är tyst om laget, han vågar inte, han e lite av en mes, går inte alltid in i närkamper och nu när han har pengar så visar han på planen att passionen för fotbollen är nästan borta, kanske kan han i Galaxy få tillbaka den passion han hade vid 2000.

@Tweak: Ok, luktar betyder inte att det måste vara brand eller något annat, jag fick inte den infon under matchen, läste efter det att jag fick reda på att Man Utd vann, av er, då stog det klart att de friades till 100%.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@T-Bone: Om han är nu så bra, vf blir han aldrig vald till världens bästa spelare eller englands eller spaniens?

Bara för att man får speltid betyder inte att man e bra, under de åren om Beckham spelade i Man Utd så fanns det ingen ersättare på hans plats, idag har man inte precis det heller, då om Giggs eller Ronaldo går så har man Richardson bara, och han är inte speciellt bra, bara en bra spelare som kan döda lite tid.Om han nu pushar enligt dig så vf brukar alltid han vara den av alla englands spelre som är tyst om laget, han vågar inte, han e lite av en mes, går inte alltid in i närkamper och nu när han har pengar så visar han på planen att passionen för fotbollen är nästan borta, kanske kan han i Galaxy få tillbaka den passion han hade vid 2000.

@Tweak: Ok, luktar betyder inte att det måste vara brand eller något annat, jag fick inte den infon under matchen, läste efter det att jag fick reda på att Man Utd vann, av er, då stog det klart att de friades till 100%.

Fyfan! Nu går du ge dig. Okej att du påstår att han var dålig i Real, men han var superb i United hela tiden. Fyfan, otacksamme jävel. Beckham var en del av den gyllene generationen, kanske den bästa av de allihopa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1998. Då var det fotbolls VM i Franrike, jag antar att du inte har en aning om det så därför ville jag på något vis förklara för dig. Det snackades mycket om Beckham då, det var nästan 10 år sedan, det var då han nästan frälste England med sitt frisparksmål mot Colombia och han tog England till slutspel efter gruppen. När England senare mötte Argentina gjorde Becham ett misstag som sägs vara hans största i livet, jag vet att du inte har en aning om vad jag pratar om, men jag orkar inte förklara för dig. Vart vill jag komma till? Jo detta var 10 år sedan, redan då var han en storstjärna. Året därefter var han med United och tog FA, Ligan och Champions League under samma år, vadå stort? Under den tiden fram till ungefär 2003 var Becham en grym fotbollspelare, och du skriver att hans syns mycket i media och bla bla bla, jamen han är ju en bra fotbollspelare och en ikon över hela jävla världen på grund av att han var bra, säger inte att han är, utan var.

När Beckham gick till Real ökade hans girighet och lönekraven kom oftare än målen. Men Beckham spelade, och han har aldrig spelat dåligt. Sen nu, 10 år efter VM i Frankrike, så är fortfarande Beckham en bra fotbollspelare. Sen att han går till L.A. Galaxy betyder väl inte att han är dålig? För det första så är det mycket pengar där, och varken du eller jag skulle tacka nej till en jävla massa pengar, speciellt inte när vi skulle vara i slutet av vår karriär, har massa barn och en fru som vantrivs där hon bor. Eller?

Visa nu att det är lönt att kunna förklara för dig.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej VM i frankrike visste jag inte något om, nej, kommer ihåg VM 94.

Och det med Argentina var kanske inte då han fick rött kort?

Utvisad i en match som betydde så mycket för de och alla i England gjorde honom till en hat gris, så som Ronaldo blev VM 06?

Mycket bra är att ta i, han är bra men inte så bra som alla gör honom till.

Beckham var inte super, men han var bättre i Man Utd än i Real, och det finns ingen tvekan om det.

Det finns massor med spelare som inte är stjärnor som var med 1999 i Treble, Giggs, Scholes och G.Neville.

Giggs är den enda av de 3 som man kan säga stjärna av de 3, men är han så stor stjärna som Beckham?

Nej, ävem om hans kvaliter är lika är han inte storstjärna, fast han har ett hjärta för fotbollen, äldre, mer respektard och bättre i vissa dagar än Beckham.

Vissa tycker han e bra andra inte, ni tycker han e bra, jag inte, visst har han spelat på en hög nivå, och han har varit bra, men finns mycket bättre spelare än han som inte är storstjärnor enligt de flesta.

Om han är så bra, vf inte stanna på toppen ett par år, pga av pengarna, inte precis så att han tjänar dåligt i RM och han har redan pengar, sedan att hans dumma fru inte trivs, flytta, hur tror hon att Hollywood kommer betrakta hene, en äldre Paris Hilton fast brunet.

Frågade en kompis om vad han tyckte om Beckham, han svarade: han e helt ok med bra tillslag och bra skott och inlägg

Men enligt mig måste man vissa mer, om man nu tjänar som han gör och kallas storstjärna.

För 7 år sedan kunde man kalla honom det, idag nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej VM i frankrike visste jag inte något om, nej, kommer ihåg VM 94.

Och det med Argentina var kanske inte då han fick rött kort?

Utvisad i en match som betydde så mycket för de och alla i England gjorde honom till en hat gris, så som Ronaldo blev VM 06?

Mycket bra är att ta i, han är bra men inte så bra som alla gör honom till.

Beckham var inte super, men han var bättre i Man Utd än i Real, och det finns ingen tvekan om det.

Det finns massor med spelare som inte är stjärnor som var med 1999 i Treble, Giggs, Scholes och G.Neville.

Giggs är den enda av de 3 som man kan säga stjärna av de 3, men är han så stor stjärna som Beckham?

Nej, ävem om hans kvaliter är lika är han inte storstjärna, fast han har ett hjärta för fotbollen, äldre, mer respektard och bättre i vissa dagar än Beckham.

Vissa tycker han e bra andra inte, ni tycker han e bra, jag inte, visst har han spelat på en hög nivå, och han har varit bra, men finns mycket bättre spelare än han som inte är storstjärnor enligt de flesta.

Om han är så bra, vf inte stanna på toppen ett par år, pga av pengarna, inte precis så att han tjänar dåligt i RM och han har redan pengar, sedan att hans dumma fru inte trivs, flytta, hur tror hon att Hollywood kommer betrakta hene, en äldre Paris Hilton fast brunet.

Frågade en kompis om vad han tyckte om Beckham, han svarade: han e helt ok med bra tillslag och bra skott och inlägg

Men enligt mig måste man vissa mer, om man nu tjänar som han gör och kallas storstjärna.

För 7 år sedan kunde man kalla honom det, idag nej.

Precis. Han vart utvisad i den matchen, och fortfarande är det den största skandalen i Beckhams fotbollkarriär, ett rött kort. Det är ju ingenting kan man tycka, men ändå är det en skandal, jag ser någon formav bredd. ALltså, att man kan klara sig utan fler skandaler, och framför allt att vara så ung och att sedan fortsätta prestera senare. Det finns säkert fotbollsspelare som skulle gett upp karriäaren där.

Först säger du att han är en flopp och mes, sen säger du att han är bra. Hur fan får du till det? Sen jämför du honom med Giggs, att spelmässigt jämföra Giggs och Beckham är omöjligt. Giggs är en bättre fotbollsspelare än Beckham nu, och han var det innan Beckham äns började spela fotboll. Men när de spelade tillsammans i United, så var dom faktiskt lika bra. Sen att Beckham är en helt annan person än Giggs, och att han hade ett landslag att prestera i var väl kanske anledningen till att media började hasa på han. Sen att du inte kallar Gary Neville och Paul Scholes för stjärnor får stå för dig, jag tycker själv det är ofattbart.

Trevligt också att egoisten kommer fram i dig. Det kanske var så att Beckhams barn inte heller trivdes i Madrid. Jag är rät säker på att Beckham flyttade för att han blivit lite trött på fotbollen. Men inte för att han inte har något hjärta, då skulle han ju inte fortsatt i spela.

En annan sak, du skriver: "Giggs är den enda av de 3 som man kan säga stjärna"

Sen när du jämför Beckham med Giggs skriver du: "Nej, ävem om hans kvaliter är lika är han inte storstjärna"

Sens kriver du om Beckham: "Men enligt mig måste man vissa mer, om man nu tjänar som han gör och kallas storstjärna". Du menar då alltså att han har få kvalitéer. Men du har också skrivit att han har samma kvalitéer som Giggs, och du får fram att Giggs är en stjärna. Då kan man fråga sig, hur fan får du ihop det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor