MAFIA_KING Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Liverpool kommer att vinna. Hata Chelsea Liverpool vinner med straffar, 4 mål irad och reina räddade 2 av 3, ÄGDA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Chelski och deras chelski supportskis är ute!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 (redigerad) Chelski och deras chelski supportskis är ute!!!! Jepp, och idag åker Milan, tihi. Redigerad 2 maj, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Jepp, och idag åker Milan, tihi. Fan heller, Pippo startar ju idag. Det borde han göra, Gilardino har inte gjort nåt skit på flera matcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Ferdinand + Vidic = Ingen Evra o Heinze krock. Man Utd, go Red Devils!!!! :D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Jag tvivlar på Ancelottis kompetens om han spelar med Gilardino idag, något sådant är fan inte möjligt. Milan jagar mål, det är det absolut viktigaste just nu, och mål, det gör jävligt mycket lättare med Pippo istället för Gila på planen. Men det spelar egentligen ingen roll, United har fly och med flyt så vinner man matcher, därför vinner man idag också. Hur många mer än jag börjar undra om inte Mourinho får sparken snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Jag tvivlar på Ancelottis kompetens om han spelar med Gilardino idag, något sådant är fan inte möjligt. Milan jagar mål, det är det absolut viktigaste just nu, och mål, det gör jävligt mycket lättare med Pippo istället för Gila på planen. Men det spelar egentligen ingen roll, United har fly och med flyt så vinner man matcher, därför vinner man idag också. Hur många mer än jag börjar undra om inte Mourinho får sparken snart? Dom flesta målen united gjorde var pga. eran sopiga målvakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Dom flesta målen united gjorde var pga. eran sopiga målvakt. Eran? Påstår du att jag är milanista? Nej tvifan. Men ja jag håller med dig, trots att Dida fick all hjälp han kunde få av sina försarare så var han rena sollet i vissa situationer. Men som sagt, det är ju Dida vi snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Eran? Påstår du att jag är milanista? Nej tvifan. Men ja jag håller med dig, trots att Dida fick all hjälp han kunde få av sina försarare så var han rena sollet i vissa situationer. Men som sagt, det är ju Dida vi snackar om. Och vad menar du med det? Du får det att låta som om Dida är en dålig målvakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Och vad menar du med det? Du får det att låta som om Dida är en dålig målvakt. Nja. Kanske formulerade mig lite dåligt, tycker inte alls Dida är en dålig målvakt, bara det att han väldigt ofta agerar lite märkligt i vissa situationer. Men är man en av Brasiliens bästa målvaker så är det ju klart att man är en bra fotbollsspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Eran? Påstår du att jag är milanista? Nej tvifan. Men ja jag håller med dig, trots att Dida fick all hjälp han kunde få av sina försarare så var han rena sollet i vissa situationer. Men som sagt, det är ju Dida vi snackar om. Fick för mig att du var det. Och vad menar du med det? Du får det att låta som om Dida är en dålig målvakt. Enligt mig är han det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Fick för mig att du var det. Enligt mig är han det! Ok, han spelar i Serie A, CL och det Brasilianska landslaget, det säger en hel del om att han är en bra målvakt. Sen är han inte lika bra som för några årsen, det håller jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Rofl. United ligger under Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Va fan händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Va fan händer? Jadu, dom fick 2 mål pga regnet, sista var bara ett lotto mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Vilken plan, Man Utd måste börja spela Man Utd spel. @Ceone: Kom tillbaka då Arsenal är med att spela om något, asså nästa säsong då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Va fan händer? Om du sätter på TV6 så kan du kolla på matchen med dina ögon Jadu, dom fick 2 mål pga regnet, sista var bara ett lotto mål. Jaja, skyll på regnet. Det sista var inget lotto mål. Det var Seedorf som var så bra. Seedorf och Kaka kungar i första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Synd att Man Utd. ligger under, då jag hoppas att de vinner, men sluta skylla på regnet, det regnar väl på Milanspelarna också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Om du sätter på TV6 så kan du kolla på matchen med dina ögon Jisses, jag ser matchen, men vad händer med spelet menar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 (redigerad) Härligt Milan. Småtittade på matchen på 6:an, och jäklar i mig vad det regnade, åtminstonde det jag såg. Och Kakas mål var ganska snyggt. Redigerad 2 maj, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts