Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Jag tvivlar på Ancelottis kompetens om han spelar med Gilardino idag, något sådant är fan inte möjligt. Milan jagar mål, det är det absolut viktigaste just nu, och mål, det gör jävligt mycket lättare med Pippo istället för Gila på planen. Men det spelar egentligen ingen roll, United har fly och med flyt så vinner man matcher, därför vinner man idag också.

Hur många mer än jag börjar undra om inte Mourinho får sparken snart?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tvivlar på Ancelottis kompetens om han spelar med Gilardino idag, något sådant är fan inte möjligt. Milan jagar mål, det är det absolut viktigaste just nu, och mål, det gör jävligt mycket lättare med Pippo istället för Gila på planen. Men det spelar egentligen ingen roll, United har fly och med flyt så vinner man matcher, därför vinner man idag också.

Hur många mer än jag börjar undra om inte Mourinho får sparken snart?

Dom flesta målen united gjorde var pga. eran sopiga målvakt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eran? Påstår du att jag är milanista? Nej tvifan. Men ja jag håller med dig, trots att Dida fick all hjälp han kunde få av sina försarare så var han rena sollet i vissa situationer. Men som sagt, det är ju Dida vi snackar om.

Och vad menar du med det? Du får det att låta som om Dida är en dålig målvakt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja. Kanske formulerade mig lite dåligt, tycker inte alls Dida är en dålig målvakt, bara det att han väldigt ofta agerar lite märkligt i vissa situationer. Men är man en av Brasiliens bästa målvaker så är det ju klart att man är en bra fotbollsspelare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eran? Påstår du att jag är milanista? Nej tvifan. Men ja jag håller med dig, trots att Dida fick all hjälp han kunde få av sina försarare så var han rena sollet i vissa situationer. Men som sagt, det är ju Dida vi snackar om.

Fick för mig att du var det.

Enligt mig är han det! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor