Halo Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 GTApimp: Jodå jag håller helt klart med dig om att det var dåligt både på planen och utanför, men samtidigt så måste nog alla supporterföreningar börja se upp till varandra lite mer, inte för att jag försöker ska någon dagisstämning mellan föreningarna, utan för att det i sin allmänhet ska växa, för som jag tycker så ligger vi 08er så pass mycket längre än ALLA andra klubbar i Sverige i just supporterutvecklingen, malmö är en god bit på vägen men har tyvär för många medgångare, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Men du nämde inga spelare, utan det var Ceone. Sedan att du klassar de som sämst är komiskt, då i första så var de rikigt bra, jämfört med Man Utd's. De har denna säsong varit ganska dåliga, men de är bättre, det bevisade de idag i första. Sedan föll allt då man tar just in Cristiano, som idag är världens bästa spelare, just nu. Jag tycker att 26 år är ganska gammal idag, då man er fler och fler yngre spelare som redan i ung ålder är bättre än etablerade spelare i deras ålder och idagen ålder. Sedan har Evertons förvärv floppat i Everton just medan de spelat bättre i sina gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Jag tycker att 26 år är ganska gammal idag Då är mer än halva eran trupp gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Då är mer än halva eran trupp gammal Men de leverar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Men de leverar!! Kan inte Johnsson göra det?§ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Kan inte Johnsson göra det?§ Kan, men gör ej det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Kan, men gör ej det. Han var skadad mot er. Han gjorde mål mot oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 GTApimp: Jodå jag håller helt klart med dig om att det var dåligt både på planen och utanför, men samtidigt så måste nog alla supporterföreningar börja se upp till varandra lite mer, inte för att jag försöker ska någon dagisstämning mellan föreningarna, utan för att det i sin allmänhet ska växa, för som jag tycker så ligger vi 08er så pass mycket längre än ALLA andra klubbar i Sverige i just supporterutvecklingen, malmö är en god bit på vägen men har tyvär för många medgångare, Malmö och om Helsingborg i alla fall försöker få till ett bortafölje så kategoriserar jag dom där också. IFK Sill, vad har hänt? Änglarna verkar ha gett upp och ingen tycks gilla Nya Ullevi. Tråkigt. tommy killer: Jag sympatiserar Everton mer än de flesta andra lag i PL vilket betyder att jag följt nästan varje match med dom den här säsongen, och när jag ser Evertons backlinje så framstår El Karkouri i Charlton eller O'Brien i Portsmouth som rena legender. Sen om du tycker dom har varit dåliga hela säsongen, då måste ju du vara missnöjd med Uniteds insats eftersom dom då gör Evertons backlinje bra. Då kommer vi tillbaka till dit vi började, ja, att United inte imponerade idag. Van der Sar, Neville, Giggs, Scholes, Solskaer är alla dom över 30 och alla varit en stor del till Uniteds perfekta säsong. Jag tycker faktiskt att ingen av dessa spelare var bättre vid 26 års ålder än vad Andy Johnson är. Sen kan jag hålla med om att Evertons nyförvärv någ floppat en del. Men då borde ju som sagt var United prestera bättre mot ett sånt lag. Men nej. Hur ska du ha det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Malmö och om Helsingborg i alla fall försöker få till ett bortafölje så kategoriserar jag dom där också. IFK Sill, vad har hänt? Änglarna verkar ha gett upp och ingen tycks gilla Nya Ullevi. Tråkigt. tommy killer: Jag sympatiserar Everton mer än de flesta andra lag i PL vilket betyder att jag följt nästan varje match med dom den här säsongen, och när jag ser Evertons backlinje så framstår El Karkouri i Charlton eller O'Brien i Portsmouth som rena legender. Sen om du tycker dom har varit dåliga hela säsongen, då måste ju du vara missnöjd med Uniteds insats eftersom dom då gör Evertons backlinje bra. Då kommer vi tillbaka till dit vi började, ja, att United inte imponerade idag. Van der Sar, Neville, Giggs, Scholes, Solskaer är alla dom över 30 och alla varit en stor del till Uniteds perfekta säsong. Jag tycker faktiskt att ingen av dessa spelare var bättre vid 26 års ålder än vad Andy Johnson är. Sen kan jag hålla med om att Evertons nyförvärv någ floppat en del. Men då borde ju som sagt var United prestera bättre mot ett sånt lag. Men nej. Hur ska du ha det? Ja, jag tycker inte Man Utd backlinje är bra, jag spelar hellre med, men 3 st av de är skadade och om man sett de matcherna Evra,Brown,Heinze och O'shea spelat har Man Utd släppt in mer mål, fler misstag sket etc. Men sedan att du intre tycker att att de spelarna (Van der sar ..........) inte var bättre vid 26 år ålder är din mening, jag kommer ihåg de när de just var 26 år och alla förutom Van Der Sar spelade bättre, sedan med åren har de mognat, spelat mer defensivt och mindre aggresivare och mindre GO i de. Men det är ju så att när just Cristano som är en tekniskt och snabb spelare som kommer in så visar sig Man Utd, då får det de saknade i första. Neville --- Ferdinand --- Vidic --- Evra/Heinze Då är Man Utd som bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Ja, jag tycker inte Man Utd backlinje är bra, jag spelar hellre med, men 3 st av de är skadade och om man sett de matcherna Evra,Brown,Heinze och O'shea spelat har Man Utd släppt in mer mål, fler misstag sket etc. Men sedan att du intre tycker att att de spelarna (Van der sar ..........) inte var bättre vid 26 år ålder är din mening, jag kommer ihåg de när de just var 26 år och alla förutom Van Der Sar spelade bättre, sedan med åren har de mognat, spelat mer defensivt och mindre aggresivare och mindre GO i de. Men det är ju så att när just Cristano som är en tekniskt och snabb spelare som kommer in så visar sig Man Utd, då får det de saknade i första. Neville --- Ferdinand --- Vidic --- Evra/Heinze Då är Man Utd som bäst. Nejdå. Det är just därför som jag sa att jag själv just nu skulle vara nervös som Unitedsupporter inför matchen mot Chelsea. Men som det ser ut nu så verkar ju både Vidic och Ferdinand vara tillbaka redan till på onsdag kanske, så det ljusnar ju allt mer för United. Just det du säger kännetecknar Johnsons säsong. Trappat ner med målgörandet och börjat jobba mer för laget, att då folk ser det som negativt får stå för fom, Andy Johnson visar tydligt att han kan bli lika bra som till exempel Giggs när han kommer upp i hans ålder. Everton med Cahill som släpande offensivt släpande mittfältare och Andy Johnson och James Beattie i topp så blir man också väldigt farliga, och då skulle man nog hyfsat lätt kunna ta sig förbi spelare som Brown och Heinze. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Ni missar ju båda poängen med toppstriden just nu. United leder med 5,5 poäng(målskillnad inräknad) vilket gör att man förutom att förlora mot Chelsea även kan spela lika mot City eller West ham. Då har jag inte påtalat en hygglig chans att Chelsea tappar poäng borta mot Arsenal nästa vecka. Ett Arsenal som bara har en intressant match kvar. Det kommer krävas mer än dåligt spel för att tappa det här. Och ja jag är optimist. Sen var matchen en ren sprudlande orgie av tur idag. De tre första målen är bara att buga och bocka för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Vi ska definitivt döda guldstriden nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Up the Hammers! Övertygad att Chelsea tar guldet i sista omgången när Tevez gör ett hattrick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 (redigerad) Petter har lekstuga 2-0 edit: 4-0 nu Redigerad 29 april, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Såja bra där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Såja bra där! Vi möts nästa omgång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Vi möts nästa omgång 4-4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Finns väl inte så mycket att säg om gårdagen. Annat än att mittfältet inte kämpade ett piss. Lance var slö, Komac gjorde oftast fel och Enrico ville inte springa. Detta gjorde det till ett rent helvete för Arneng som oftast vart ensam när det kom tre stormande brassar. När sedan brassarna ganska lätt kom förbi Arneng så hade man bara två mittbackar kvar som inte alls hade någon fart eller intensitet in i duellerna. Förstår sen inte heller varför tränarna ska gå ut och gnälla på domaren i media. Visst är det hur jävla korkat som helst av domaren, han agerade som ett nöt. Men vafan, vad spelar det för roll? Kalmar hade ändå vunnit matchen och det var säkerligen nyttigt för DIF att gå därifrån med förslust. Ska förövrigt tilläga att jag njöt som en jävla kossa idag när jag såg att både Sunderland och Birmingham gått upp. Både Second City Derby och Tyne-Wear Derby nästa år. Fantastiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Liverpool - Chelsea ikväll. Vem vinner tror ni? Själv tror jag Liverpool, då de är hemma och är alltid starkast hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Liverpool - Chelsea ikväll. Vem vinner tror ni? Själv tror jag Liverpool, då de är hemma och är alltid starkast hemma. Liverpool kommer att vinna. Hata Chelsea Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts