Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Otroligt Ajk! Hlr jävla otroligt! Vilken vinst! Bragd. Tycker det var snyggt gjort av Norling, klockrent, hans taktiker var det heller inget fel på, men jag tycker vi istället ska snacka hans H&M-kostymer! Dom är så jääävla snygga! Modeikon där.

Ska jag vara ärlig dock så imponerade verkligen Ajk eller vrak idag, usch vilken tråkig match. Ett extra plus däremot till Wiltons frisparkar. Roberto Carlos. Watch out.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stopp nu. Har Milan en 1-0 ledning i paus nästa match så kommer ni absolut inte komma med samma resonemang. Jag ser chanserna fortfarande 50/50 med tanke på att Milan har hemmaplan, jag lovar er nämligen att hemmaplan spelar en jävla stor roll. Javisst. Vi kan ta dagens match som exempel, Manchester United har 1-2 underläge efter första halvleken, och skulle man inte haft stödet i ryggen så skulle man definitivt aldrig orka komma tillbaka. Så jag säger det igen, 1-0 till Milan och man är svårslaget. Sipp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stopp nu. Har Milan en 1-0 ledning i paus nästa match så kommer ni absolut inte komma med samma resonemang. Jag ser chanserna fortfarande 50/50 med tanke på att Milan har hemmaplan, jag lovar er nämligen att hemmaplan spelar en jävla stor roll. Javisst. Vi kan ta dagens match som exempel, Manchester United har 1-2 underläge efter första halvleken, och skulle man inte haft stödet i ryggen så skulle man definitivt aldrig orka komma tillbaka. Så jag säger det igen, 1-0 till Milan och man är svårslaget. Sipp.

Hemmaplan, bortaplan it doesnt matter, Milan is going down.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken kväll....United vinner och DIF är fortsatta serieledare.

Såg AJK-Brajen på canal+ och det var ingen höjdarmatch man fick se precis, Eguren gick mest runt och grät...ok AIK gick hårt på honom och han skulle fått något, men i slutet så gnällde han för gnällandets skull verkade det som.

Men jänkaren Davis kan nog bli farlig om man ger honom ett par matcher till.

Nej ni bajen...vem ska avgå nu då? eller var det SvFF fel? ;)

Manchester matchen höll bra fart tycker, Kaka är en riktigt världspelare som dom flesta har svårt med och hans 1-2 mål som han tog ner på nick var riktigt snyggt, men Rooney frälste oss och nu väntar finalen (nåja).

OT: Min tur håller i sig, i fredags hitta jag ett busskort som precis börjat gälla, lagom till mitt gått ut och idag hittade jag en biljet till AIK-Bajen, på södre nedre, den låg på marken framför mig och inte en själ så långt ögat nådde.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken kväll....United vinner och DIF är fortsatta serieledare.

Såg AJK-Brajen på canal+ och det var ingen höjdarmatch man fick se precis, Eguren gick mest runt och grät...ok AIK gick hårt på honom och han skulle fått något, men i slutet så gnällde han för gnällandets skull verkade det som.

Men jänkaren Davis kan nog bli farlig om man ger honom ett par matcher till.

Manchester matchen höll bra fart tycker, Kaka är en riktigt världspelare som dom flesta har svårt med och hans 1-2 mål som han tog ner på nick var riktigt snyggt, men Rooney frälste oss och nu väntar finalen (nåja).

OT: Min tur håller i sig, i fredags hitta jag ett busskort som precis börjat gälla, lagom till mitt gått ut och idag hittade jag en biljet till AIK-Bajen, på södre nedre, den låg på marken framför mig och inte en själ så långt ögat nådde.

Sålde du den? För du skrev att du kolla på tv. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SvFF bör alltid avgå ;)

Känner inte så mkt sorg ändå. Vi är ju trots allt ett bottengäng :unsure:

Kul att se aikfansens protest genom att skippa sången i 1a halvlek och att hänga sina banderoller uppochner. Ni kan nog lyckas :)

Men det kändes ändå inte som ett derby :'( Intensiteten fanns liksom inte där :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch sitt där hemma och grina framför TVn pga. en tråkig match. Vi som var där hade iallafall otroligt kul och ett helt ok drag vissa stunder.

Vem har ens räknat med en bra match när ingvarsson är i spetsen?

Hur som hellst så är jag bubblande glad just nu, i år har jag blivit trackad, jag vet då många som itne kommer säga speciellt mycket till mgi i skolan imorgon, men fy fan, av mig ska de få ett fett jävla leende.

En sista sak, varför lade sig erkan ner när han tydligen fick något på handen? från vårat håll såg det ut som att han nästan flög omkull, fan va hårt någon måste kastat på hans hand, häftigt.

1-0.

EDIT: Skippa sången i första halvlek? var vi på samma match?

Nja den meningen kunde du skippat.

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hata dom äckliga United fittorna. HATA Uniteds bortskämda publik som grinar och buar så fort det spela runt eller tillbaka lite.

Fan Milan vinn nästa vecka, ni måste visa att italienska fotboll är den bästa och alla fula engelsmän kan suga hästekuk.

Valencias publik är värst, en bomb på deras stadion skulle sitta fint. De skriker så fort en valencia spelare får en liten tackling på sig. Dom skämmer ut sig.

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var en liten pik mot den trötta stämningen på Norra större delen av 1a. i 60e minuten tog ni över dock :unsure:

WE ALL HATE LEEDS SCUM!

Mjo, det var grymt drag från oss innan avspark tycker jag men sen dog det ut lite, det håller jag med om, men inte fan var det tyst iallafall ;).

Sen får ni gårdare och bajare tycka vad ni vill om våran "vi är överallt"-ramsa, men på någotvis så har ni hjälpt till med att göra den starkare, folk tar i som aldrig förr på den så fort den dyker upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hata dom äckliga United fittorna. HATA Uniteds bortskämda publik som grinar och buar så fort det spela runt eller tillbaka lite.

Fan Milan vinn nästa vecka, ni måste visa att italienska fotboll är den bästa och alla fula engelsmän kan suga hästekuk.

Äh, håll käften du är pinsam.

Även om Dida hade fått undan bollen vid 1-0 målet så är det i mina ögon solklar straff då Heinze borttryckt. Darren Fletcer måste vara den vidrigaste spelaren i världen att möta.

Han var underbar igår ;) Fan vad Fletcher har höjt sig på sistone ändå, han spelar ju bra fotboll nu till och med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor