dibel Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 2k kvar till Gnagetklacken och 5k kvar till Bajenklacken! 30k? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 2k kvar till Gnagetklacken och 5k kvar till Bajenklacken! 30k? Biljetterna komemr gå åt, speciellt nu när både Bajen och Gnaget har vunnit sina senaste, det lockar medgångarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Är det någon som vet om stadium/intersport fortfarande rear ut fotbollsskor från förra säsongen? Såg att jag växt ur mina gamla och behöver ett par nya billiga (lirar bara på skoj med kompisar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Är det någon som vet om stadium/intersport fortfarande rear ut fotbollsskor från förra säsongen? Såg att jag växt ur mina gamla och behöver ett par nya billiga (lirar bara på skoj med kompisar). Jag spelar inte fotboll själv men fick hem nån annonstidning från stadium där de hade ganska många fotbollskor, de såg ut att vara till rätt bra priser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jag spelar inte fotboll själv men fick hem nån annonstidning från stadium där de hade ganska många fotbollskor, de såg ut att vara till rätt bra priser. Tänkte mer när dom lägger skiten på ett bord och säljer till skitlåga priser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Är det imorgon det är Stockholms derby? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Är det imorgon det är Stockholms derby? På tisdag den 24 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Är det imorgon det är Stockholms derby? Nej, imorgon är det något ännu tyngre. Djurgården mot Helsingborg på Stadion, tre nya poäng. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Nej, imorgon är det något ännu tyngre. Djurgården mot Helsingborg på Stadion, tre nya poäng. Tack! Mot 10k? Jag tror det eftersom dif vann sin förra match! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Mot 10k? Jag tror det eftersom dif vann sin förra match! Vi får vara glada om det i alla fall kommer över 5000. Inte för att jag har biljettintresse alls så jag bryr mig faktiskt inte hur många som kommer, det är trycket som räknas. Men trots att jag inte bryr mig så var det i alla fall 10 500 biljetter sålda senast jag titta, och klacksektionen är helt utsåld. Så det lär nog bli en del i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Idag ska väl Larsson få känna att han lever, han svävar väl fortfarande på små rosa unitedmoln antar jag. Tre nya pinnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Det är väl i princip bara fondläktaren som brukar vara tom, den på kortsidan. Sämst platser och bortaklacken håller till där. Vad jag har hört så är Helsingborgs bortafölje inte något att hurra för så siffran blir väl ungefär den samma. Men om stämningen är den samma som i måndags så spelar det ingen roll om det är 10k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Säkert att det inte är dom som är "överallt" som börjat ladda i Björns Trädgård? http://www.supporterklubben.com/ HEJA AIDS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Säkert att det inte är dom som är "överallt" som börjat ladda i Björns Trädgård? http://www.supporterklubben.com/ HEJA AIDS! Rätt gammal film, lite tråkligt att smokinggubbarna inte kunde hitta en lite nyare. Några hundra biljetter kvar till norra igår iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Vilken match är det på TV4 idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Vilken match är det på TV4 idag? Djurgården - Helsingborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Djurgården - Helsingborg Wohoo! Jag som förväntade mig 90 minuter vid sportradion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Eaaaaaaast London! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Serieledning! Wohay, bara hålla ut i 23 omgångar till så är segern gjuten! Jonson, fan jag älskar mannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Känns som det Djurgården man såg 2002 och 2003. 3-1 målet speglar det, vilket jävla anfall. Sen ska man integ e allt för mycket cred till Jonson och DIFs stabila mittfällt. Kolla backlinjen, snacka om att plocka ner Henke ordentligt. Kolla Dembos jävla refläxräddning i slutet. Lite tuffare i inledningarna och lite mer effektivititet på hörnorna och jävlar vad det kan bli bra i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts