Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Är det någon som vet om stadium/intersport fortfarande rear ut fotbollsskor från förra säsongen?

Såg att jag växt ur mina gamla och behöver ett par nya billiga (lirar bara på skoj med kompisar).

Jag spelar inte fotboll själv men fick hem nån annonstidning från stadium där de hade ganska många fotbollskor, de såg ut att vara till rätt bra priser.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mot 10k? :>

Jag tror det eftersom dif vann sin förra match!

Vi får vara glada om det i alla fall kommer över 5000. Inte för att jag har biljettintresse alls så jag bryr mig faktiskt inte hur många som kommer, det är trycket som räknas. Men trots att jag inte bryr mig så var det i alla fall 10 500 biljetter sålda senast jag titta, och klacksektionen är helt utsåld. Så det lär nog bli en del i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl i princip bara fondläktaren som brukar vara tom, den på kortsidan.

Sämst platser och bortaklacken håller till där. Vad jag har hört så är Helsingborgs bortafölje inte något att

hurra för så siffran blir väl ungefär den samma. Men om stämningen är den samma som i måndags så spelar

det ingen roll om det är 10k.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känns som det Djurgården man såg 2002 och 2003. 3-1 målet speglar det, vilket jävla anfall. Sen ska man integ e allt för mycket cred till Jonson och DIFs stabila mittfällt. Kolla backlinjen, snacka om att plocka ner Henke ordentligt. Kolla Dembos jävla refläxräddning i slutet. Lite tuffare i inledningarna och lite mer effektivititet på hörnorna och jävlar vad det kan bli bra i år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor