Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Nej vi fick Fotbollsmåndags röda kort :angry: Typiskt att dom också hade uppmärksammat Obengs stavfel på tröjan :ermm: Fan vad bedrövad jag är :wub:

AIK Hatets Vänner slår till igen...

EXTRA EXTRA! MOBBNING PÅ FOTBOLLSKANALEN! http://fotbollskanalen.se/542784.html

Tobias Grahns namn felstavat!

Dibel: "ETT HÅN!"

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt skön seger idag. Grymt drag, kanske de bästa jag varit med om på en match.

Publiksiffran var väl det enda man kan klaga på, dryga 10 000 bara. Men de som var där gjorde ett jävla bra jobb.

Håller med om den goda stämningen. När Full Fast Framåt - Håll Tät Bakåt drogs igång ibörjan så var det nästan den mest perfektaste drag jag någonsin hört på en DIF-match.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Baby saints har hittat ungdomens källa? :)http://www.jarnkaminerna.se/images/07/0704...dif_hbk_114.JPG

Där ser man även mig stå och skrika ut min glädje med armarna utsträckta, precis över dom feta grodorna nere i vänsterhörnet. Kan även tillägga att dom feta grodorna stod ivägen för mitt måljubel, jag ville så gärna kommer ner och ge Jonson en kram. Ungdomens källa? Var då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Baby saints har hittat ungdomens källa? :)http://www.jarnkaminerna.se/images/07/0704...dif_hbk_114.JPG

Och du menar att bajen fans och black army har mindre "ungdomar" än järnkaminerna?, du är 17 (enligt din profil) vilket inte gör dig speciellt äldre än dom flesta som var på den bilden och du står (antar jag) i klacken.

Face it, det är generationsskifte i dom flesta supporterled, på gott och ont.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och du menar att bajen fans och black army har mindre "ungdomar" än järnkaminerna?, du är 17 (enligt din profil) vilket inte gör dig speciellt äldre än dom flesta som var på den bilden och du står (antar jag) i klacken.

Face it, det är generationsskifte i dom flesta supporterled, på gott och ont.

Vi, alkisarna och BA, bombarjackorna och för korta jeans!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hemma från polen nu, så jävla skönt med en seger mot Glenn, jag var helt tom när det stog 0-1 sen får jag samtal från min farsan där han skriker att Wilton gjort 1-2 i 87:e, känslan var enorm, nu har iallafall invånarna i Krakow fått höra lite äckta svensk supportersång.

Btw, BA är slut enligt mig, SI är framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bajen Fans håller ju också på att "dö ut". Nuförtiden ansvarar de typ endast för att arrangera bortaresor och upplysa med lite information. Nej de fristående supportergrupperna är framtiden! 5 dagar kvar!

Exakt, sen att de gamla hederliga skämten aldrig kommer att dö ut är en sak, men det finns en charm i det.

Dibel stämmer det att Jensen missar derbyt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exakt, sen att de gamla hederliga skämten aldrig kommer att dö ut är en sak, men det finns en charm i det.

Dibel stämmer det att Jensen missar derbyt?

Tror han missar. På gott och ont.

Även fast jag hatar Barca är det ett jävla snyggt mål. Big ups Messi, på god väg att bli en ny Marre!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Otroligt. Det som jag gillar med det här målet är att backarna i alla fall försökte ta bollen och att han började från en svårare position. Maradona mötte backar som inte ens försökte och kunde bara sätta igång. Rankar fan Messis mål högre än Maradona.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor