Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Kul att både Hammarby och West Ham sänds på TV samtidigt som det är hemmamatch... De ska då alltid lyckas pricka in det så :>

Rejält taggad iaf! Tror på 3 poäng för Bajen och 1-3 poäng för West Ham!

Ska, som alltid varje ny omgång bli intressant och se hur lagen utvecklas och åt vilket håll. Hjärtat säger 0-2 till Trelle.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror fan Trelleborg vinner idag. Bajen är som vanligt värdelösa hemma, och inte blir det bättre när man möter defensiva lag som Trelleborg. Bajen med wacko-uppställning och en målvakt som jag själv som back inte skulle lita på samt endast en anfallare som producerar, mot ett Trelleborg med stabil backlinje och en galen springande toppforward. Som bädddat för en sur 0-1 vinst på Sös.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror fan Trelleborg vinner idag. Bajen är som vanligt värdelösa hemma, och inte blir det bättre när man möter defensiva lag som Trelleborg. Bajen med wacko-uppställning och en målvakt som jag själv som back inte skulle lita på samt endast en anfallare som producerar, mot ett Trelleborg med stabil backlinje och en galen springande toppforward. Som bädddat för en sur 0-1 vinst på Sös.

Det låter riktigt bra det där :):>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med.

edit, höre ni vad som hände i matchen mellan Trelleborg - IFK förra veckan. Bortaläktarn där IFKarna stog rasade, det var ett stort hål som några rammlade ner i.

Hmm nej det där har jag faktiskt missat totalt, vart kan man läsa om det? har inte sett något påa ftonbladet änsålänge :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm nej det där har jag faktiskt missat totalt, vart kan man läsa om det? har inte sett något påa ftonbladet änsålänge :>

Jag såg att någon posta bilder på GT

Aa fast det fanns också en bild på hålet som jag skrev om.

Edit, hittade den

http://i110.photobucket.com/albums/n104/Ru...00872Bcopy1.jpg

Redigerad av T-Bone Mendez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg att någon posta bilder på GT

Aa fast det fanns också en bild på hålet som jag skrev om.

Edit, hittade den

http://i110.photobucket.com/albums/n104/Ru...00872Bcopy1.jpg

Ok. SÅ mina bilder kanske bara var ett misslyckat måljubel.

Hursomhelst så såg det där "hålet" ut som en klassisk fotbollsmatch insident när man står och hoppar på träbänkar. Kan inte folk lära sig att man faktiskt kan bygga på sten under bänkarna? Kolla Stadion.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå pinsam, på vilke sätt?

Hans argumentationer, en spelare på planen kan göra en grym tunnel, då får vår käre lille Hasse det att låta som att det skulle vara hans förtjänst att det var pga. Hasse som tunneln kom. Han verkar även alltid kunna veta olika problem hos alla lag precis hela tiden det går fan knappt 5sekunder innan han är där och hackar igen, om han är så grymt bra hur kommer det sig att det inte har gått bättre för honom i sin tränarkarriär? nja lägg ner hackandet som kommer precis hela tiden och ge folket och killarna en chans innan gnällandet kommer.

Nej det är helt enkelt något mellan Hasse och mig som absolut inte går ihop, ni andra får ha vilka åsikter ni vill, men dessa är mina om honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor