Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Sen så har ju vilka nationaliteter som spelar i en liga inte någonting att göra med att om ligan är bra eller ej.

Det vore riktigt roligt om PSV får två snabba mål ikväll bara för att få lite spänning. Men det blir en tråkig match där Liverpool inte vill åka på skador eller kort.

Redigerad av Rasken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha vilken resa! Anländer till Götet vid typ 4, en halvtimme senare sitter man i en pikebuss tagen för att ha pissat offentligt... Sitter i fyllecell liknandes en fängelsecell i forna Sovjet och missar matchen för att sedan släppas och bli upphämtad av bussen. På bussen får man hära Man Utds utklassning av Roma ;)

JUST IDAG ÄR JAG STARK!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha vilken resa! Anländer till Götet vid typ 4, en halvtimme senare sitter man i en pikebuss tagen för att ha pissat offentligt... Sitter i fyllecell liknandes en fängelsecell i forna Sovjet och missar matchen för att sedan släppas och bli upphämtad av bussen. På bussen får man hära Man Utds utklassning av Roma :unsure:

JUST IDAG ÄR JAG STARK!

Haha klockrent, du kan ju inte bara pissa offentligt sådär, är ju absolut ingen annan som gör så :D;).

Vad tyckte du om spelet höll jag på att skriva men då skriver jag istället, hur tror du spelet var? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet var bra inledningsvis men Gais tog över och Bajen tappade allt. Fick höra 1-1 när man fick tillbaka telefon med mera. I polisbilen hade de radion på i tio sekunder och man hörde att Paulinho nickade precis över :D

Nåja nästa resa ska nog gå bättre :unsure:

Nästa "resa" för er är väll Råsunda? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aa fan. Är lite orolig att vi i Bajenklacken har fått för oss att vi är överlägsna allt motstånd på läktaren men vi får se hur det går i motgång vid ett eventuellt insläppt mål :) Men vi får se :rolleyes:

det var lite sånn känsla vi ahde innan kalmarmatchen tror jag, det enda vi sjöng i andra halvlek var väll mot guljackorna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor