GTApimpfoolife Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Jag har inte sagt något om Serie A, eller bondeligan? Nej det är sant. Men om vi ska dra vissa jämförelser med resterande världen gäller det att ta med de bästa ligorna. Så jag tycker i min egen mening att Premier League är bäst i världen, för det var ju världen vi skulle jämföra med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Sen så har ju vilka nationaliteter som spelar i en liga inte någonting att göra med att om ligan är bra eller ej. Det vore riktigt roligt om PSV får två snabba mål ikväll bara för att få lite spänning. Men det blir en tråkig match där Liverpool inte vill åka på skador eller kort. Redigerad 11 april, 2007 av Rasken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Snart börjar kvällen CL, Bayern och Liverpool går vidare, sanna mina ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Håller tummarna för Bayern ikväll, har inte Viasat så jag får väl följa det på aftonbladet-direkt eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 http://livefooty.doctor-serv.com/index.htmlHåller tummarna för Bayern ikväll, har inte Viasat så jag får väl följa det på aftonbladet-direkt eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Mja, sitter med aftonbladet nu , fan vi ligger under med 2-0. Kom igen Bayern, bit ihop! Jag är inte så jättehaj på det här men eftersom det slutade 2-2 på bortaplan för Bayern senast så räcker det med oavgjort? Eller inte nu när Milan gjort två bortamål va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Nu håller jag på Milan, jag vill inte att nåt äckligt engelskt lag ska vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Hahahaha vilken resa! Anländer till Götet vid typ 4, en halvtimme senare sitter man i en pikebuss tagen för att ha pissat offentligt... Sitter i fyllecell liknandes en fängelsecell i forna Sovjet och missar matchen för att sedan släppas och bli upphämtad av bussen. På bussen får man hära Man Utds utklassning av Roma JUST IDAG ÄR JAG STARK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rully Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Du fick inte höra att ni bara spelat 1-1 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Hahahaha vilken resa! Anländer till Götet vid typ 4, en halvtimme senare sitter man i en pikebuss tagen för att ha pissat offentligt... Sitter i fyllecell liknandes en fängelsecell i forna Sovjet och missar matchen för att sedan släppas och bli upphämtad av bussen. På bussen får man hära Man Utds utklassning av Roma JUST IDAG ÄR JAG STARK! Haha klockrent, du kan ju inte bara pissa offentligt sådär, är ju absolut ingen annan som gör så . Vad tyckte du om spelet höll jag på att skriva men då skriver jag istället, hur tror du spelet var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Spelet var bra inledningsvis men Gais tog över och Bajen tappade allt. Fick höra 1-1 när man fick tillbaka telefon med mera. I polisbilen hade de radion på i tio sekunder och man hörde att Paulinho nickade precis över Nåja nästa resa ska nog gå bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Spelet var bra inledningsvis men Gais tog över och Bajen tappade allt. Fick höra 1-1 när man fick tillbaka telefon med mera. I polisbilen hade de radion på i tio sekunder och man hörde att Paulinho nickade precis över Nåja nästa resa ska nog gå bättre Nästa "resa" för er är väll Råsunda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Svenska Cupen lottning för omgång 2 är klar http://www.svenskfotboll.se/t3cupta.aspx?W...rnamentId=46094 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Stenungsunds IF - Malmö FF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 (redigerad) Nästa "resa" för er är väll Råsunda? Resa och resa Siktar på Halmstad om 2 månader, glassigt! "Ska det vara en lyckad kväll så sitter Erik i fyllecell!" Haha checka tabellen: http://www.canalplus.se/misc/allsvenskan/ Bajen startar tydligen med -3 denna säsong Redigerad 12 april, 2007 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 IFK Malmö - Hammarby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Resa och resa Siktar på Halmstad om 2 månader, glassigt! "Ska det vara en lyckad kväll så sitter Erik i fyllecell!" Haha checka tabellen: http://www.canalplus.se/misc/allsvenskan/ Bajen startar tydligen med -3 denna säsong Haha det ser kul ut . Just därför jag gjorde "resa", men det ska då fan bli intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Aa fan. Är lite orolig att vi i Bajenklacken har fått för oss att vi är överlägsna allt motstånd på läktaren men vi får se hur det går i motgång vid ett eventuellt insläppt mål Men vi får se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Aa fan. Är lite orolig att vi i Bajenklacken har fått för oss att vi är överlägsna allt motstånd på läktaren men vi får se hur det går i motgång vid ett eventuellt insläppt mål Men vi får se det var lite sånn känsla vi ahde innan kalmarmatchen tror jag, det enda vi sjöng i andra halvlek var väll mot guljackorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Hammarby - Trelleborg idag! Visas på TV4! Måste ses Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts