Moroni_Family Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Nu slutar det med att den enda punkten du fortfarande försöker ha rätt på är hur ujs spelade senaste matchen dom förlorade.. Det går ju disskuteras hur bra dom var, men som sagt, dom förlorade matchen det är det som räknas. Jag vet det. Men du sa att ÖIS spelade dåligt i den matchen efter vad du har LÄST och HÖRT. Då sa jag bara att dom spelade bra. Fast slarvade rejält i försvarsspelat några gånger. Och 2 gånger satte Malmö det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Till du som har HAMMARBY KAN INTE ÅKA TÅG, DOM HAR INGA FANS, ÅKER INGENSTANS, HAMMARBY KAN INTE ÅKA TÅG i signaturen: Konstigt att Bajen hade mest bokade säsongsbiljetter innan säsongen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Till du som har HAMMARBY KAN INTE ÅKA TÅG, DOM HAR INGA FANS, ÅKER INGENSTANS, HAMMARBY KAN INTE ÅKA TÅG i signaturen: Konstigt att Bajen hade mest bokade säsongsbiljetter innan säsongen Hammarbys fans hörs,syns och sjunger hela matchen. Oavsett resultat. Det tycker jag är bra. Dom kanske är jämmna med mupparna men när det går dåligt för mupparna så är dom tysta som svin. Det är inte hammarbys supportar. Dom är soeta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Jag vet det. Men du sa att ÖIS spelade dåligt i den matchen efter vad du har LÄST och HÖRT. Då sa jag bara att dom spelade bra. Fast slarvade rejält i försvarsspelat några gånger. Och 2 gånger satte Malmö det. Hoppas iaf ni vinner borta mot AIK idag, kommer dock bli väldigt svårt men skulle vara bra för GAIS poängmässigt just nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Hammarbys fans hörs,syns och sjunger hela matchen. Oavsett resultat. Det tycker jag är bra. Dom kanske är jämmna med mupparna men när det går dåligt för mupparna så är dom tysta som svin. Det är inte hammarbys supportar. Dom är soeta Jag har faktiskt varit på en helsinborgs match, några år sen mot FC Kooper från slovakien typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Jag har faktiskt varit på en helsinborgs match, några år sen mot FC Kooper från slovakien typ. Jag hörde dom sjunga när HIF vann med 2-0 mot dom hemma på olympia. Tror det var förra säsongen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 På www.aik.se kan man lyssna på deras webbradio på matchen just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Alla matcher i webbradio http://www.sr.se/cgi-bin/Radiosporten/nyhe...=2561&nyheter=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Det är jag som har den texten i signaturen. För Bajenfans fick avboka sitt till bortapremiären mot Malmö idag. De behövde 230 pers, och endast 136 hade anmält sig. Hammarby har inte det bästa bortaföljet, klart några sne resenärer åker väl ner och några lokala förmågor. Men ingen organiserad resa ifrån Stockholm, vilket är dåligt om de ska klassas för Sveriges bästa fans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Hoppas öis hinner slå in en kvittering nu på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Jävla tur Hammrby hade och de vann med 2-1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 17 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) AIK - öis 2-1 Över 16.000 på råsunda idag.. Redigerad 17 april, 2006 av PlusFourtyFour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 0-0 men vi kommer igen, bara lite ringrostiga i starten. Måste fixa biljetter till derbyt den här veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) En pinsam historia från Djurgårdens sida. Oavgjort borta mot ett Halmstad som kör över Djurgården spelmässigt. Vad kan denna neddankning bero på? Visst var förutsättningarna när det gäller gräst och annat dåliga, men egentligen ska man kunna klara av sådant. Pinsamt i alla fall. Kul var det i alla fall att man hörde Järnkaminerna i stor sett hela matchen. Sveriges tyngsta bortaklack gör det igen. Edit: Man kan ju glädja sig av IFK Göteborgs pinsamma supporterklubb Änglarna gör en Bajen och också inte lyckas få fram ett rullande tåg till Stockholm. 280 pers. räckte för ett tåg till matchen mot DIF men inte ens den siffran lyckades uppnås. Hahaha. Redigerad 17 april, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 AIK - öis 2-1 Mm, ser inte bra ut för ÖIS. Vi e för beronde av att Ailton e med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Jävla tur Hammrby hade och de vann med 2-1. Ja, om Åkeby väljer Asper som målvakt nästa match också så ska han avgå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Ja, om Åkeby väljer Asper som målvakt nästa match också så ska han avgå! Bech borde man lika gärna slänga ut till klacken så han kan få lära sig något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Bech borde man lika gärna slänga ut till klacken så han kan få lära sig något. Håller med lite där, Bech som skulle ersätta målfarlige Markus Rosenberg. Men hur många mål har han gjort? Två om jag inte har helt fel i MFF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Håller med lite där, Bech som skulle ersätta målfarlige Markus Rosenberg. Men hur många mål har han gjort? Två om jag inte har helt fel i MFF. Killen kan lika gärna sälja korv på stadion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Jävla tur Hammrby hade och de vann med 2-1. Tur? Redigerad 17 april, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts