Halo Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 HAha! Det kommer sluta samma som i den reklamen där han som hejar på milan hamnar i Inter klacken Haha skillnaden är bara att han på reklamen dök upp, det kommer inte Laul göra . Fy fan, jag kan inte sova, har suttit och nötit gamla klipp från i fjol i flera timmar snart, är så enormt taggad, det har snöat, skiter jag i . Inatt blev det totalt slutsålt på Norra, mäktigt, AIK öppnar portarna en halvtimme tidigare för at vi ska kunna tagga spelarna under uppvärmning, det komemr bli riktigt fett och det lutar åt att det kommer bli den grymmaste bussmottagningen någonsin utanför den Norra läktaren. När kommer jag kunna sova? KROSSA KALMAR, FY FAN VAD DET SKA SJUNGAS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Han måste ha menat Anders Svensson, han var ju slö som fan i lördags Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 (redigerad) Haha skillnaden är bara att han på reklamen dök upp, det kommer inte Laul göra . Fy fan, jag kan inte sova, har suttit och nötit gamla klipp från i fjol i flera timmar snart, är så enormt taggad, det har snöat, skiter jag i . Inatt blev det totalt slutsålt på Norra, mäktigt, AIK öppnar portarna en halvtimme tidigare för at vi ska kunna tagga spelarna under uppvärmning, det komemr bli riktigt fett och det lutar åt att det kommer bli den grymmaste bussmottagningen någonsin utanför den Norra läktaren. När kommer jag kunna sova? KROSSA KALMAR, FY FAN VAD DET SKA SJUNGAS! Haha precis som jag gjorde innan BP matchen. Kollade på Djurgårdens årskrönika från 20002, 2003 och 2005 två gånger kvällen innan. Det var härligt. Att det var slutsålt på norra var väl inte särskilt förvånande, men att det vart slutsålt så sent. Trodde det var omöjligt för gnagare att skaffa biljetter sedan en vecka tillbaka. Nej jag ska studera sönder Aik idag, hoppas på 0-0. Jag som tyckte det vart tyst på Djurgårdsklacken efter BP:s 1-0. Men aik är fan inte sämre, få se om dom höjer sig ett snäpp nästa nu. Redigerad 9 april, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 1-0 till Kalmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Så jävla härligt att sitta och kolla på medioker allsvensk toppfotboll samtidigt som stryktipset rullar förbi och man ser Arsenal-WHUFC 0-1! GAIS borta imorgon, kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 HIV ligger under Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icicle Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 JA!! Kalmar vann! 0-1 mot AIK. Härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Helt ok resultat hittils, en 3 poängare för Bajen och det är en perfekt omgång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 (redigerad) Ari Ferreira är en hora, Ingvarsson är en hora, äckliga fittor på norra som aldrig lär sig är horor. FB tillsammans med YB och TB väcklade alla tre ut banderoller innan matchstart, det fick till en början förvånansvärt positiva budskap, folk blev galna på ett bra sätt, alla blev taggade, men efter en halvlek med dåligt spel så gav det fel blickar, småkids som tror de är bäst går istället på en nit och hela den norra läktaren blir mer intresserade av ett internt jävla fjortisbråk mellan 2 fula personer istället för att sjunga ihjäl sig i den första otroligt härliga (vissa stunder) premiären. AIK spelade inte bra, Kalmar var mycket bättre ochv ar helt klart värda segern.... MEN om FF ska använda sig av sånna usla domare som Ingvarsson så kan dom lika gärna slänga in en helt ovetande japan, som itne akn ett skit om fotboll istälelt, vi skulle få samma effekt. killen är ju totalt ren i skallen, vad har han ögon till? Jag har aldrig, och nu är jag ärlig, aldrig hört eller känt sånt hat mot en domare (barcelona fiaskot är ett undantag men då var jag liten, förstog inte mycket) som jag och alla de tusen gnagare som fanns på plats, det var ända gången ajg kände gemenskap med Råsunda idag tyvär, känslan var mäktig, ibland kändes det som att hela Råsunda skulle springa in på planen när som hellst. Tyvär så kan det här ge negativa tendenser, "nallebjörnsnorra" som aftonblaskan skrev om oss från förra året kan vara som bortblåst redan nu, skönt att många iallafall stog kvar efter matchen och visade lite hjärta. Idag var det kärlek, riktig kärlek, långt före bussmottagningen, under bussmottagningen, under uppvärmning och under de första 45 minutrarna. Efter halvtid vände domaren matchen för oss på läktarna, observera att jag inte menar att spelarna förlorade pga. domaren, nej det var vi på läktaren som förlorade mot den här horan. Kommer det gå dåligt för oss iår? Nej absolut inte, men däremot så lär det finnas tendenser över en farligare publik på Råsunda, på gott och ont. kort och gott: FF FIXA UTLÄNDSKA DOMARE SOM INTE VET ETT SKIT OM SERIEN ELLER DESS PUBLIK, TA BORT INGVARSSON FRÅN TOPPFOTBOLL I SVERIGE SÅ ÄR JAG OCH RESTEN AV SVERIGE NÖJDA SEN. sorry var tvungen att skriva av mig EDIT Höll ju på att glömma det viktigaste från dagen... 26.300, Vi ÄR störst. Redigerad 9 april, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Ska man sova eller inte? 8h 48min kvar tills bussarna går... Taggad till 100! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 (redigerad) Ska man sova eller inte? 8h 48min kvar tills bussarna går... Taggad till 100! Vill du bli lite mer taggad? Äsch jag får väll vara snäll, jag vet att du vill . http://www.youtube.com/watch?v=CeEVv936JUQ 03:30 in i klippet, helt klart världens bästa klubbhymn. SEVILLA SEVILLA SEVILLA! Redigerad 9 april, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Vad stod det på banderollerna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Vad stod det på banderollerna då? Bara "reklam"banderoller. Young Boys - Firman Boys - Tensta Boys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Fan internet la ner igår så jag gick o la mig Snart bär det av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) Fan internet la ner igår så jag gick o la mig Snart bär det av! haha skyll på det . Aja ha en trevlig resa, men en jävlgit dålig match . EDIT: Vi hade iallafall en fin stämning igår http://www.svenskafans.com/fantv/player/de...=0&list=all 01:35 in i klippet var mäktigt. Även spelarpresentationen i slutet är mäktig. Redigerad 10 april, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Skönt att fotbollsmåndag är tillbaka. Idag håller vi tummarna för att Bajen förlorar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) Målvakt: Erland Hellström (Förutsatt att han är skadefri?) Högerback: David Johansson Mittback H: Suleyman Sleyman Mittback V: José Monteiro Vänsterback: Gunnar Thor Gunnarsson H yttermitt: Erkan Zengin Defensiv mitt: Mikkel Jensen Offensiv mitt: Sebastián Eguren V yttermitt: Louay Chanko Anfallare: Heidar Geir Juliusson Anfallare: Paulinho Guará 2-1 till Bajen, Paulinho och Zengin nätar. Redigerad 10 april, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Man Utd e piskade att vinna idag, och jag vill att de tar in Kuszczak efter Van Der Sars svacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) 1-0 till bajen, Castro-Tello nätade! Redigerad 10 april, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) 1-1 mellan GAIS - Bajen Redigerad 10 april, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts