Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Taaaah vilket mysigt och gott resultat i Borås. Såg matchen samt två guldkandidter dock. Det sköna är att Aik nu inte kommer vinna guld i år, nej Åkeby tar det igen. Det säger jag såhär glatt på rak arm.

Så jävla gos att jag fick in West Ham igår på stryktipset. Stolthet känner jag inombords.

Ja malmö kommer bli otroligt starka när de får ordning på backlinjen tyvär, jag tror att elfsborg gör en totalflopp iår :D.

När det gälelr våran placering så tror jag vi slutar på en fjärdeplats, hjärtat säger guld, men hjärnan säger fyra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja malmö kommer bli otroligt starka när de får ordning på backlinjen tyvär, jag tror att elfsborg gör en totalflopp iår :D.

När det gälelr våran placering så tror jag vi slutar på en fjärdeplats, hjärtat säger guld, men hjärnan säger fyra.

Men Dixon blir inte borta länge. Sedan kommer dom få tillbaka den där brassen snart väl, kommer inte ihåg vad han hette. Sedan får man säga vad man vill om Safari, men jävlar vad han agerade konstigt stundtals. Elfsborg kommer inte spelmässigt floppa, men enligt allas tips så kommer dom floppa. Vi såg redan i slutet av förra säsongen att Elfsborg verkligen inte är bättre än så.

Jag tror Aik hamnar nånstan mellan 1 och 3, men hjärtat säger 14.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men Dixon blir inte borta länge. Sedan kommer dom få tillbaka den där brassen snart väl, kommer inte ihåg vad han hette. Sedan får man säga vad man vill om Safari, men jävlar vad han agerade konstigt stundtals. Elfsborg kommer inte spelmässigt floppa, men enligt allas tips så kommer dom floppa. Vi såg redan i slutet av förra säsongen att Elfsborg verkligen inte är bättre än så.

Jag tror Aik hamnar nånstan mellan 1 och 3, men hjärtat säger 14.

haha oväntat :D.

Jag är rädd att IFK kommer smita sig upp i toppen rejält iår också, ingen pratar om dom, just därför blir dom farliga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tyckte inte att blåvitt var skärskilt bra

Det har jag inte påstått heller, men 1 match säger egentligen ingenting (BP´s match ett undantag dock :D). Jag tror IFK komemr blomstra och sköta serien väldigt bra iår, sen går deras insats mot TFF att diskutera helt klart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inte lika mycket som er om allsvenskan men här ska jag skriva vad jag tycker.

* tycker Elfsborg är jävligt överskattade.

* Dixon är nog min favorit i allsvenskan, han är i allafall cool

Detta har inget med Allsvenskan att göra.

JUVE LEDER SERIE B!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det som är ännu bättre och gör mig mer glad, det är att TV4 har köpt rättigheterna till Juve, Milan och Inters matcher från och med hösten 07.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JUVE LEDER SERIE B!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det som är ännu bättre och gör mig mer glad, det är att TV4 har köpt rättigheterna till Juve, Milan och Inters matcher från och med hösten 07.

Kan hålla med om att det är underbart att det börjar klicka för Juve igen, nu har man även börjat reklamera sitt namn i silly season när rykten nu säger att man är intresserade av Oba Oba Martins från Newcastle. Hoppas det blir övergång och heta matcher mellan Bianconera och Nerrazurri nästa säsong, jävlar va det skulle vara skoj.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan hålla med om att det är underbart att det börjar klicka för Juve igen, nu har man även börjat reklamera sitt namn i silly season när rykten nu säger att man är intresserade av Oba Oba Martins från Newcastle. Hoppas det blir övergång och heta matcher mellan Bianconera och Nerrazurri nästa säsong, jävlar va det skulle vara skoj.

Oba Oba Martins, är det samme Martins som spelade i Inter men gick till Newcastle? Om han går till Juve skulle jag bli ännu gladare, jag har länge tyckt att han är underskattad. Dessutom är han ruskigt snabb, vilket skulle kunna behövas i Juves anfall.

Det är starkt av Juve att leda Serie B efter att ha startat säsongen med 9 minus poäng.

Redigerad av T-Bone Mendez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oba Oba Martins, är det samme Martins som spelade i Inter men gick till Newcastle? Om han går till Juve skulle jag bli ännu gladare, jag har länge tyckt att han är underskattad. Dessutom är han ruskigt snabb, vilket skulle kunna behövas i Juves anfall.

Det är starkt av Juve att leda Serie B efter att ha startat säsongen med 9 minus poäng.

Var det inte 15 minus poäng?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp. Martins är tycker jag en av Europas bästa anfallare, otroligt snabb, tvåfotad och stenhårda skott. En Trezeguet i kanonform tillsammans med Martins skulle bli riktigt hett, att man också då har Del Piero som avbytare, det sätter skräck i många lags backlinjer, det kan jag lova.

Starkt av Juventus att rycka upp sig så pass långt. Men hade man inte gjort det så hade man varit klena. Vrid och vänd på det lite till. Det är ju inte direkt någon sensation att Juventus går upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha Oba Oba Martins!!! Han heter ju Obafemi. Men Oba Oba låter roligare, med det e kanske ett "officiellt" smeknamn på honom ja vet inte.

Real vann iaf idag, Robinho från start, tack Capello, han gjorde också mål i tredje matchen i rad (Robinho asså) Nu e vi på g asså inte lång kvar till toppen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha Oba Oba Martins!!! Han heter ju Obafemi. Men Oba Oba låter roligare, med det e kanske ett "officiellt" smeknamn på honom ja vet inte.

Real vann iaf idag, Robinho från start, tack Capello, han gjorde också mål i tredje matchen i rad (Robinho asså) Nu e vi på g asså inte lång kvar till toppen!

Oba Oba är det mest klassiska smeknamnet i hela fotbollseuropa. Kan säga att det är så långt som officiellt. Obafemi är ju allt annat än ett artistnamn.

En spelare som kan bli riktig farlig för Real framöver är Higuain. Kul förövrigt att dom vann när Barca, Sevilla och Valencia tappade poäng. Omm an spöar Santander i nästa omgång då kan jag garantera att Real vinner i år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oba Oba är det mest klassiska smeknamnet i hela fotbollseuropa. Kan säga att det är så långt som officiellt. Obafemi är ju allt annat än ett artistnamn.

En spelare som kan bli riktig farlig för Real framöver är Higuain. Kul förövrigt att dom vann när Barca, Sevilla och Valencia tappade poäng. Omm an spöar Santander i nästa omgång då kan jag garantera att Real vinner i år.

Okej jag har ingen koll på honom (förutom att han e sjukt bra) Obafemi är ju hans förnamn, men eftersom han sa Oba Oba Martins så ja såg det i sammanhanget som ett förnamn :ph34r:

Higuaín har verkligen visat stor potential, jag håller med, han kan bli riktigt bra. Och det är bara att hålla tummarna för att Real fortsätter spela bra nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor