T-Bone Mendez Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Han är här i 3 månader för att visa upp sig och få upp matchtempo och sedan förhoppnignsvis (för hans skull) så ska en storklubb komma och erbjuda kontrakt. Vart spelade han innan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Haha den är klockren den filmen iallafall. Exakt en vecka kvar till våran premiär, nu är det verkligen nära . Äsch var spelar det för roll om Rehn är där? Jag hatar helsingborg oavset med eller utan Baxter och jag vill inte att det ska gå bra för dom bara för att han är där, skärp dig nu . Jag har över natten ändrat min inställning. Hoppas på att Rehn tar ner Göteborg i skiten, basjar på dom i Superettan och springer sedan tillbaka till Stockholm, lubbar in på Kaknäs och lär någon korkad junior göra en överstegsfint. När Rehn nu lyckas med det där så är det då bara för Änglarna att lägga ner sitt Rehngullande om att han alltid är kung där och skit. Så jävla larv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Vart spelade han innan då? Turkiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Jag har över natten ändrat min inställning. Hoppas på att Rehn tar ner Göteborg i skiten, basjar på dom i Superettan och springer sedan tillbaka till Stockholm, lubbar in på Kaknäs och lär någon korkad junior göra en överstegsfint. När Rehn nu lyckas med det där så är det då bara för Änglarna att lägga ner sitt Rehngullande om att han alltid är kung där och skit. Så jävla larv. Haha sådärja, nu börjar det likna något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Haha sådärja, nu börjar det likna något Tackar! Måste i alla fall skicka en film från finalvinsten i lördags. Henriques kulsptruta målgest rakt mot Lyonklacken.. Ååhhh så underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Tackar! Måste i alla fall skicka en film från finalvinsten i lördags. Henriques kulsptruta målgest rakt mot Lyonklacken.. Ååhhh så underbart! Så ska det va! Målgester till folket! http://www.youtube.com/watch?v=Vw09vfy2E4E http://www.youtube.com/watch?v=czc5vKu5wqg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Riktigt härliga alla tre, robbies tröttnar man aldrig på, så klockren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Fan va gutt Bayern! Starkt jobbat av van Buyten, drämma in sitt andra mål i matchen bakom Dida i övertid! Nu har vi övertaget hemma i München! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Haha så jävla in your face på vidriga Milan. Egentligen så hade det varit bäst för dom om matchen slutade 1-1, enklare utgångsläge liksom. Men nu har ju Berlusconi fifflat med UEFA och vips så fick man en gratis straff, detta gjorde satt Bayern la på en hörge växel och när man har en så pass värdelös fotbolsspelare som Ambrosini så är det klart bollen sitter. Taha. Sedan kan ju Glenn Hysén snacka hur mycket han vill om Milans suveränt säkra mittlås, men vafan, om Van Buyten går upp och pangar in nästan två identiska mål, då kan man ju fråga sig vad som är så stabilt i Milans mittlås? Och utan Kaka, hur hade det sätt ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Haha så jävla in your face på vidriga Milan. Egentligen så hade det varit bäst för dom om matchen slutade 1-1, enklare utgångsläge liksom. Men nu har ju Berlusconi fifflat med UEFA och vips så fick man en gratis straff, detta gjorde satt Bayern la på en hörge växel och när man har en så pass värdelös fotbolsspelare som Ambrosini så är det klart bollen sitter. Taha. Sedan kan ju Glenn Hysén snacka hur mycket han vill om Milans suveränt säkra mittlås, men vafan, om Van Buyten går upp och pangar in nästan två identiska mål, då kan man ju fråga sig vad som är så stabilt i Milans mittlås? Och utan Kaka, hur hade det sätt ut då? Jag skulle vilja säga att det är Dida har mer skuld än mittbackarna. Fast skit samma, gött att Milan inte vann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 UNICEF på tröjorna. Där ser man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Jag skulle vilja säga att det är Dida har mer skuld än mittbackarna. Fast skit samma, gött att Milan inte vann Dida kunde kanske varit mer rapp i utrusningen på första målet, men andra var han chanslös. Varför var han chanslös? Jo för att van Buyten stod helt ren vid båda målen, två grova försvarsmissar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 (redigerad) Angående CL-matcherna ikväll så tror jag att det blir så här... Chelsea 2-1 Valencia Mål av Drogba på skott och A. Cole nickmål på hörna. Villa reducerar i slutet av matchen. Man U 0-0 Roma. 2 starka lag. Bägge har bra anfall och försvar. Redigerad 4 april, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 (redigerad) Fan att TV6 sänder den tråkiga matchen Redigerad 4 april, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Enkeltippat ikväll. Chelsea vinner ganska komfortabelt med 2-0 mot Valencia, Valencia försöker gå på defensiven men taktiken gick inte hem. Roma mot United slutar 1-1 och vi får inte se någon skönfotboll. Varför diskuterar jag förrseten? Nu ska jag se Lost, SEN ska jag se på fotbollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 F*n. Nu tog Valencia ledning med 1-0. Mål av David Silva. En skruvad boll tätt intill stolpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Idiot till engelsman. Scholes fixade 2 gula på 34 min, han är för smart den jäveln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 ÄCKLIGA SPANIEN!!! FYFAN FÖR LANDET, LAGEN, FOLKET, SRPÅKET OCH MATEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Enkeltippat ikväll. Chelsea vinner ganska komfortabelt med 2-0 mot Valencia, Valencia försöker gå på defensiven men taktiken gick inte hem. Roma mot United slutar 1-1 och vi får inte se någon skönfotboll. Varför diskuterar jag förrseten? Nu ska jag se Lost, SEN ska jag se på fotbollen. Mm så enkeltippat var det. ÄCKLIGA SPANIEN!!! FYFAN FÖR LANDET, LAGEN, FOLKET, SRPÅKET OCH MATEN Kan du förklara vad ditt hat mot allt det har med fotboll att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Visste väl att Drogba skulle göra mål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts