Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Nu är det klart att Jan Tauer spelar för Djurgården. Tauer och Djurgården har skrivit ett kontrakt på knappt tre år.

Jan Tauer har tränat och spelat två träningsmatcher med Djurgården. Nu är alla parter överens om en övergång för Tauer från Eintracht Braunschweig. Kontraktet gäller från den 1 april 2007 till den 31 december 2009. Tauer har dock själv valt att tillbringa den kommande tiden med truppen i Portugal dit han kommer i morgon eftermiddag.

- Vi har haft Tauer hos oss ett tag och han har gjort ett mycket bra intryck, både på och vid sidan av planen, menar klubbdirektören Bosse Andersson.

Känns bra, har bara hört lovord om honom sen han kom och provspelade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bara några dagar kvar nu. Den hemskaste fotbollspremiären jag har varit med om var faktiskt 2004 när vi mötte Trelleborg nere på Vångavallen, jag var själv en liten grabb då, men då var det fortfarande Trelleborg och det var fortfarande Vångavallen. Nu möter vi Brommapojkarna, ett lika tråkigt lag, och vi möter dom på Råttsunda, en lika tråkig arena. Fyfan.

2-2 vart det då, Abgar Barsom blev utvisad för han sparkade en Trelleborgspelare på kuken. Jag tror han Guterstam och Talebinejad kommer pricka in samma premiärmardröm nästa vecka. Så jag är laddad för det värsta.

Är man lojal och klok så resonerar man som Kiedis har gjort över mig. Är man dum och allmänt pack resonerar man som jag. En Allsvensk premiär ska fanimej inte firas i Solna, den ska fan heller inte avnjutas på äckliga råttis. Men det är fortfarande våra i krigare i blå som spelar. Sparka kuken av BP.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Källström och chipppen bänkade... SKANDAL LAGERBÄCK! AVGÅ LAGERBÄCK. Anders Svensson är en sopa rent ut sagt han är för seg och tror att han spelar i allsvenskan i landslaget.

W0rd på de!

Han kan ju ingenting, snälla, välja ANDERS JÄVLA SVENSSON !! Wtf ?

Och att bänka chippen är väldigt lågt >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hörde att anledningen till attTaco spelar var för att det är rätt blöt och geggig plan. So what? Så Kim Källström har aldrig spelat på en blöt plan i Frankrike, jag ger mig fan på att han spelar på mer blöta planer än vad Taco har, han springer ju förfan runt på konstgräs. Nej, tack Lagerbäck, nu hoppas jag Sverige torskar. Bara för att jag hatar Taco.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor