Kiedis Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Nu är det klart att Jan Tauer spelar för Djurgården. Tauer och Djurgården har skrivit ett kontrakt på knappt tre år. Jan Tauer har tränat och spelat två träningsmatcher med Djurgården. Nu är alla parter överens om en övergång för Tauer från Eintracht Braunschweig. Kontraktet gäller från den 1 april 2007 till den 31 december 2009. Tauer har dock själv valt att tillbringa den kommande tiden med truppen i Portugal dit han kommer i morgon eftermiddag. - Vi har haft Tauer hos oss ett tag och han har gjort ett mycket bra intryck, både på och vid sidan av planen, menar klubbdirektören Bosse Andersson. Känns bra, har bara hört lovord om honom sen han kom och provspelade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Norge - Bosnien avbruten http://www.fxt.no/norge/article945556.ece Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) Jag hatar england, visste att jag skulle ha garderat den matchen >_>.. ännu en tolva... That makes it 5 tolvor detta år. Redigerad 24 mars, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Jag hatar england, visste att jag skulle ha garderat den matchen >_>.. ännu en tolva... That makes it 5 tolvor detta år. Ska vi bilda klubb? hade Norge och England som säkra, gick åt helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Norge - Bosnien avbruten http://www.fxt.no/norge/article945556.ece Ögongodis, har väntat hela vintern på ett sevärt klipp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 (redigerad) Ögongodis, har väntat hela vintern på ett sevärt klipp. Och Aftonhorna överdriver som vanligt "KAOS på ullevål" Jävla vakterna slår till igen http://www.aftonbladet.se/vss/goteborg/sto...1030399,00.html Redigerad 25 mars, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Och Aftonhorna överdriver som vanligt "KAOS på ullevål" Domare avbröt matchen, reklam brann upp och spelare blev attackerade av egna fans inkastade bengaler. Det känns inte som fotboll, snarare kaos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Det där var ett riktigt inferno! Synd att en spelare blev skadad men snyggt som fan var det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Lirade fotboll för några år sen, men tröttnade. Tycker fortfarande fotboll är roligt men suger så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Brasilien-Ghana just nu på tv4+, 1-0 till brasilen står det just nu, ingen riktigt fart i matchen än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Jag känner lugnet och tystnaden i den här tråden inför premiären Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Våran premiär är först den 16:e april mot Halmstad....allt annat är lögn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 (redigerad) Det är bara några dagar kvar nu. Den hemskaste fotbollspremiären jag har varit med om var faktiskt 2004 när vi mötte Trelleborg nere på Vångavallen, jag var själv en liten grabb då, men då var det fortfarande Trelleborg och det var fortfarande Vångavallen. Nu möter vi Brommapojkarna, ett lika tråkigt lag, och vi möter dom på Råttsunda, en lika tråkig arena. Fyfan. 2-2 vart det då, Abgar Barsom blev utvisad för han sparkade en Trelleborgspelare på kuken. Jag tror han Guterstam och Talebinejad kommer pricka in samma premiärmardröm nästa vecka. Så jag är laddad för det värsta. Är man lojal och klok så resonerar man som Kiedis har gjort över mig. Är man dum och allmänt pack resonerar man som jag. En Allsvensk premiär ska fanimej inte firas i Solna, den ska fan heller inte avnjutas på äckliga råttis. Men det är fortfarande våra i krigare i blå som spelar. Sparka kuken av BP. Redigerad 27 mars, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Inta Göööööööötet!! Vinst eller inte skitsamma. Nu kör vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Källström och chipppen bänkade... SKANDAL LAGERBÄCK! AVGÅ LAGERBÄCK. Anders Svensson är en sopa rent ut sagt han är för seg och tror att han spelar i allsvenskan i landslaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Källström och chipppen bänkade... SKANDAL LAGERBÄCK! AVGÅ LAGERBÄCK. Anders Svensson är en sopa rent ut sagt han är för seg och tror att han spelar i allsvenskan i landslaget. W0rd på de! Han kan ju ingenting, snälla, välja ANDERS JÄVLA SVENSSON !! Wtf ? Och att bänka chippen är väldigt lågt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Hur kan han bänka Kim och Chippen som båda spelar i två väldigt bra lag för två "över 30 och spelar i allsvenskan" spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Anders Svensson är en sopa rent ut sagt han är för seg och tror att han spelar i allsvenskan i landslaget. Därför tar vi och sätter in speedkulan Kim Källström Okej jag tycker också att Kim och Chippen skall spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Hörde att anledningen till attTaco spelar var för att det är rätt blöt och geggig plan. So what? Så Kim Källström har aldrig spelat på en blöt plan i Frankrike, jag ger mig fan på att han spelar på mer blöta planer än vad Taco har, han springer ju förfan runt på konstgräs. Nej, tack Lagerbäck, nu hoppas jag Sverige torskar. Bara för att jag hatar Taco. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Om lagerbäck nu måste envisas med svensson så kunde ju Källström fått spela på Linderoths position eftersom han inte är med, men ne, då tar dom inte nån spelare från malmö. Asså varför spela med massa allsvenska spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts