Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Haha det vore en dröm om han kom. Så kunde vi kasta bananer i Dif derbyt så skulle aftonbladet säga att vi gör ett hatbrott mot vår egen keeper :D

SM-final snart, ska denna underbara helg avslutas med ett guld också? :)

Edit: Så blev då inte fallet... Dags att hänga sig...

För det första, din signatur stämmer.

För det andra, det var inte de snyggaste bajenfansen jag har sett direkt, vet inte om du var på plats

eller kollade på tv, hur som hellst, vi som kollade på tv fick i slutet se en söt stor gubbe med glasögon,

han var riktigt tuff, han drog fram ett fniger, precis som några andra småbarn som stog där, HAHA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Neh jag kollade på tv :wub: Haha smålog lite åt han/dom också men förstod ändå deras frustration.

Klart min signatur stämmer, det är ju ett citat. Sen så kan likväl Vi e ajk, Just idag e jag stark och Heja Bamse vara likt YNWA om det var exakt samma förutsättningar. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Neh jag kollade på tv :wub: Haha smålog lite åt han/dom också men förstod ändå deras frustration.

Klart min signatur stämmer, det är ju ett citat. Sen så kan likväl Vi e ajk, Just idag e jag stark och Heja Bamse vara likt YNWA om det var exakt samma förutsättningar. :P

Haha ok, mja bajenkenta + bajenfans kan ibland vara mäktigt faktiskt (w00t).

Btw. Bajenkääääsual!

q0ig4mmn5p.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Louletano-AIK 0-3.

Motståndet säger mig dessvärre ingenting, men seger är alltid seger och AIK vann tydligen utan att imponera, bara det i sig är starkt. Wilton drog tydligen till med ännu en balja från ca. 35 meter. Nu väntas TPS Åbo efter det...premiär :wub:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Djurgården fick 0-0 mot portugisiska Olhanense, säger inte mig så mycket men dom ska tydligen vara ett bra lag.

DIF spelade tydligen väldigt bra och höll ihop laget bra, men matchen var tydligen jämn, Kebba Ceesay var tydligen het.

Mycket "tydligen" men läser man matchinfo så får man inte reda på så mycket mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan har hänt i fotbolssvärlden? Har varit isolerad i Lappland den senaste veckan.

Inte mycket, tyckte dock det var något skumt med att du inte lämnat några fotspår här på ett tag :ermm:.

------------------------------------------------------------------

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1030200,00.html

"12.48: Busar med Olof Mellberg. Båda skrattar stort."

HAHA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte mycket, tyckte dock det var något skumt med att du inte lämnat några fotspår här på ett tag :ermm:.

------------------------------------------------------------------

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1030200,00.html

"12.48: Busar med Olof Mellberg. Båda skrattar stort."

HAHA.

Är jag så aktiv här? Jag vet inte om jag ska se det som positivt eller negativt. Hursomhelst, tycker allt sånt här dagbokssnack innan landslagsmatcher är så jävla löjligt. Dom ska gå igenom hotellrummen och man ska få läsa när den dät jävla Laul ska hopa runt i sina vita Front-fillingar och räkna på en klocka hur lång tid det tar innan roomservice kommer, fyfan va löjligt det är. Landslaget ska möta Nordirland, jag tror inte hotell och leende Zlatan har med saken att göra, snarare att inte underskatta spelarna. Jävla Aftonbladet.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor