Halo Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Haha det vore en dröm om han kom. Så kunde vi kasta bananer i Dif derbyt så skulle aftonbladet säga att vi gör ett hatbrott mot vår egen keeper SM-final snart, ska denna underbara helg avslutas med ett guld också? Edit: Så blev då inte fallet... Dags att hänga sig... För det första, din signatur stämmer. För det andra, det var inte de snyggaste bajenfansen jag har sett direkt, vet inte om du var på plats eller kollade på tv, hur som hellst, vi som kollade på tv fick i slutet se en söt stor gubbe med glasögon, han var riktigt tuff, han drog fram ett fniger, precis som några andra småbarn som stog där, HAHA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Neh jag kollade på tv Haha smålog lite åt han/dom också men förstod ändå deras frustration. Klart min signatur stämmer, det är ju ett citat. Sen så kan likväl Vi e ajk, Just idag e jag stark och Heja Bamse vara likt YNWA om det var exakt samma förutsättningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Neh jag kollade på tv Haha smålog lite åt han/dom också men förstod ändå deras frustration. Klart min signatur stämmer, det är ju ett citat. Sen så kan likväl Vi e ajk, Just idag e jag stark och Heja Bamse vara likt YNWA om det var exakt samma förutsättningar. Haha ok, mja bajenkenta + bajenfans kan ibland vara mäktigt faktiskt . Btw. Bajenkääääsual! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Tråkigt att Åhlund gick... Way to go bajen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Louletano-AIK 0-3. Motståndet säger mig dessvärre ingenting, men seger är alltid seger och AIK vann tydligen utan att imponera, bara det i sig är starkt. Wilton drog tydligen till med ännu en balja från ca. 35 meter. Nu väntas TPS Åbo efter det...premiär . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Djurgården fick 0-0 mot portugisiska Olhanense, säger inte mig så mycket men dom ska tydligen vara ett bra lag. DIF spelade tydligen väldigt bra och höll ihop laget bra, men matchen var tydligen jämn, Kebba Ceesay var tydligen het. Mycket "tydligen" men läser man matchinfo så får man inte reda på så mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 http://youtube.com/watch?v=sigDSDeT6cM "När solen går upp, så visar hon oss vägen till seger, alltid!" Det vankas premiär på Råsunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Haha, man kan ju undra hur det kommer bli under matchen. http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1030005,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Haha, man kan ju undra hur det kommer bli under matchen. http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1030005,00.html Haha, tidningarna överdriver. Jag ville också göra det fast jag gjorde det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Haha, man kan ju undra hur det kommer bli under matchen. http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1030005,00.html Haha det är klockrent, mer sånt . Kan inte 1000pers ta sig in på planen under matchen vilket medför att världen stoppar SvFFs nya bygge och aldrig river Råsunda, wieee. Drömma kan man... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Tävling! Hur många tar sig in på planen imorgon? Jag gissar på 10 pers. Gissa på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Hehe, fan! Jag stack tio minuter innan dem stormade fotbollsplanen. Skulle nog ha stannat kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 De så kallade fansen slår till igen... Kan dom aldrig sköta sig? Sitt ner och njut av fotbollen istället för att stå och skrika hatramsor. FYYYYFAN FÖR ASSYRISKA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Tävling! Hur många tar sig in på planen imorgon? Jag gissar på 10 pers. Gissa på! Jag gissar på 15, varav 7 som syns i tv, de övriga får vi veta dagen efter... (media ni vet ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Vafan har hänt i fotbolssvärlden? Har varit isolerad i Lappland den senaste veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Sändningen på TV4 börjar om en timma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Vafan har hänt i fotbolssvärlden? Har varit isolerad i Lappland den senaste veckan. Inte mycket, tyckte dock det var något skumt med att du inte lämnat några fotspår här på ett tag . ------------------------------------------------------------------ http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1030200,00.html "12.48: Busar med Olof Mellberg. Båda skrattar stort." HAHA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Tidigare i veckan försökte en tottenham supporter slå ner Lampard efter matchen. Han fick livstids avstängning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Vad var det för jävla fråga till Ronaldinho? "Varför satte du inte bollen i krysset istället?" Det finns ett ord man kan beskriva de svenska journalisterna med: NOOBS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) Inte mycket, tyckte dock det var något skumt med att du inte lämnat några fotspår här på ett tag . ------------------------------------------------------------------ http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1030200,00.html "12.48: Busar med Olof Mellberg. Båda skrattar stort." HAHA. Är jag så aktiv här? Jag vet inte om jag ska se det som positivt eller negativt. Hursomhelst, tycker allt sånt här dagbokssnack innan landslagsmatcher är så jävla löjligt. Dom ska gå igenom hotellrummen och man ska få läsa när den dät jävla Laul ska hopa runt i sina vita Front-fillingar och räkna på en klocka hur lång tid det tar innan roomservice kommer, fyfan va löjligt det är. Landslaget ska möta Nordirland, jag tror inte hotell och leende Zlatan har med saken att göra, snarare att inte underskatta spelarna. Jävla Aftonbladet. Redigerad 24 mars, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts