dibel Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Hehe ok gick bara in på länken snabbt Btw vad ligger rekordet på? Förövrigt är den Engelska stilen skönast när det gäller sång däremot passionen är bäst i Sydamerika/Italien med flaggor, 2pinnare m.m. Frihet för Ultras! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 My ass! Aftonblaskan rankar elfsborg som det bästa laget. Vi ska döda dom på Horås arena! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Förövrigt är den Engelska stilen skönast när det gäller sång däremot passionen är bäst i Sydamerika/Italien med flaggor, 2pinnare m.m. Frihet för Ultras! Det är väl samma passion att stå upp och sjunga som att stå upp och hålla i en flagga? Ceone: Kollar man på deras spelartrupp så har Horbladet nog rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Europalaget mot Manchester United ikväll på Eurosport 20:45 Europa lagets trupp: Målvakter Oliver Kahn Iker Casillas Grégory Coupet Försvarare Eric Abidal Jamie Carragher Paolo Maldini Lilan Thuram Carles Puyol Marco Materazzi Fabio Grosso Mittfältare Gianluca Zambrotta Steven Gerrard Juninho Pernambucano Florent Malouda Luis Miguel Gennaro Gattuso Andrea Pirlo Anfallare Ronaldo Alessandro Mancini Zlatan Ibrahimovic Henrik Larsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Det är väl samma passion att stå upp och sjunga som att stå upp och hålla i en flagga? Ceone: Kollar man på deras spelartrupp så har Horbladet nog rätt.. Sjunga+flagga >>> Sjunga Nejmen engelska sång Championship och nedåt är fint. Ibland blir det bra stämning i PL också och det e bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 http://www.200db.se Fy fan vad taggad mn är nu, det är för lång tid kvar, gaah :S. TJALALALALALALA TJALALALALALA EEEEEEEYYYYY AIK! Jag förstår inte vad dom menar med "Och inget kan stoppa oss, inte ens verkligheten"? Låter ju en smula annorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Har inte alls hållit mig uppdaterad på fotbollshållet under hockeysäsongen. Har det hänt något man borde veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Jävla EuroSport, bara för att någon jävla tennis match inte har slutat ska de fortsätta visa den istället för Europalaget vs Man Utd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 (redigerad) Jag förstår inte vad dom menar med "Och inget kan stoppa oss, inte ens verkligheten"? Låter ju en smula annorlunda. Det har något att göra med att man inte kan nå 200db på 35.000 (inte för att jag tror att det blir fullsatt) åskådare. EDIT: När det gäller om ellos har bäst spelartrupp eller inte orkar jag inte diskutera, ni borde förstå vad jag tycker och det står jag fast vid. Redigerad 13 mars, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Jävla EuroSport, bara för att någon jävla tennis match inte har slutat ska de fortsätta visa den istället för Europalaget vs Man Utd Håller med! Jag skickade iväg ett hatmail till dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Djurgården - Enköping 6-0. Quirino gjorde 4 jävla baljor. Enköping måste ju vara hur värdelösa som helst. Bra jobbat av DIF i alla fall, puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Fan vad skönt att se Kurre smälla in några baljor! Där fick han tyst på kritikerna som haglat över han den senaste tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Fan vad skönt att se Kurre smälla in några baljor! Där fick han tyst på kritikerna som haglat över han den senaste tiden! Jag tror nog inte dom tystnar för att han gör 4 mål mot Enköping, gör han 4 mål i allsvenskan, så blir det tyst på dom....om ni har tur. Medierna är jävligt ängsliga när det gäller måltorka osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Fan vad skönt att se Kurre smälla in några baljor! Där fick han tyst på kritikerna som haglat över han den senaste tiden! Ja där satt den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Kollar 10 minuter in i detta klippet http://svt.se/svt/road/Classic/shared/medi...11&a=783011 Det han säger är så sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Kollar 10 minuter in i detta klippet http://svt.se/svt/road/Classic/shared/medi...11&a=783011 Det han säger är så sant. Det är engelska fotbollsförbundets fel, snart ser Sverige likadant ut om det fortsätter såhär, inget direkt nytt men fortfarande något vi måste bekämpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Turkisk 12-åring värd 45 Miljoner enligt hans klubb. Barca vill köpa honom för 27 mille http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1024570,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Bollen var inne!!! Äntligen 3 poäng! TRE POÄNG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Ghana målvakt till bajen? *hoppas* Och nu är hela truppen i stort sett skadefri Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Haha det vore en dröm om han kom. Så kunde vi kasta bananer i Dif derbyt så skulle aftonbladet säga att vi gör ett hatbrott mot vår egen keeper SM-final snart, ska denna underbara helg avslutas med ett guld också? Edit: Så blev då inte fallet... Dags att hänga sig... Redigerad 18 mars, 2007 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts