GTApimpfoolife Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 BAYERN MÜÜÜÜÜNCHEN, BAYERN MÜÜÜÜNCHEN! Aaaaaah! Äntligen slog dom ut vidriga Real. Fantastisch! Nu är det inga mer spanskspelande fotbollslag kvar, underbart eller vad? Arsenal ute, Barcelona ute, Inter ute, Real ute och Port ute. Den kontinuerliga och skickliga fotbollen spöar Copacabanaraggarna. Viva la futbol! Sen bryr jag mig inte vad Birro sa på fotbollskanalen. Han är ett freak som vägrar inse att Italien tappat det senaste åren. Man är inga snabba/tekniska lag längre, man är skickliga, och det är därför både Milan och Roma är vidare. Jag säger inte att det är dåligt, bara fruktasnvärt tråkigt, men det får man leva med, det är foboll när den är som bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Ibland är det vackert att kolla på defensiv fotboll. Italien tex, i VM släppte dom in 2 mål. Ett var självmål mot USA och ett var på staff mot Frankrike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Haha, dom berättade i nyaste numret om att Chippens enda italienska ord som han kunde var vafanculo, så tänkte om du hade fått det därifrån Jag fick det nog snarare från gudfadern. Sen så såg jag Birro,Backe och Lund nu och la märke till två saker. 1. Backe tyckte likadant som mig. 2. Backe använde skrämmande lika ord som mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Aaaaah FC Bayern möter Milan. Då går dom vidare. Fan detta känns bara bättre och bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Man Utd vs Roma. Kommer bli en svår match, men jag tror och hoppas att Man Utd vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 (redigerad) El classico imorgon, båda lagen är utslagna ur CL. Det är nog stor revansh sug och såklart rivalitet. Redigerad 9 mars, 2007 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) GTApimpen blir nog inte så glad när han läser detta . Matchen är inte slut MEN, AIK-BP står just nu 4-0. Helt ok första halvlek, AIK leker med BP i andra halvlek. Mendes gör 1-0. Några minuter senare, Khari Stephenson, DUNDERMÅL, 2-0. Några minuter senare, Öhrlund räddar en straff. Några minuter senare, Mendes, DUNDERMÅL, 3-0. Några minuter senare, Rubarth, BÄTTRE ÄN DUNDERMÅL, 4-0. Allt gick fruktansvärt fort, kul att höra hur Norling kan ändra det dåliga till något gudomligt bra på en paus. Kenny Pavey gör comeback, Rubarth gör comeback, nej uschv ad jag längtar till säsongen nu. Publikrekord på skytteholm för övrigt tror jag, runt 4200 ryktas det, återkommer efter matchen var bara tvungen att skriva av mig . EDIT: MIRAN BURGIC, 5-0 tydligen ännu ett HYPERDUNDERMÅL. Redigerad 10 mars, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Haha jag som trodde BP var ett allsvenskt topplag Eller hur var det nu... 1-5! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Haha jag som trodde BP var ett allsvenskt topplag Eller hur var det nu... 1-5! De kom precis in i Allsvenskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 GTApimpen blir nog inte så glad när han läser detta . Matchen är inte slut MEN, AIK-BP står just nu 4-0. Helt ok första halvlek, AIK leker med BP i andra halvlek. Mendes gör 1-0. Några minuter senare, Khari Stephenson, DUNDERMÅL, 2-0. Några minuter senare, Öhrlund räddar en straff. Några minuter senare, Mendes, DUNDERMÅL, 3-0. Några minuter senare, Rubarth, BÄTTRE ÄN DUNDERMÅL, 4-0. Allt gick fruktansvärt fort, kul att höra hur Norling kan ändra det dåliga till något gudomligt bra på en paus. Kenny Pavey gör comeback, Rubarth gör comeback, nej uschv ad jag längtar till säsongen nu. Publikrekord på skytteholm för övrigt tror jag, runt 4200 ryktas det, återkommer efter matchen var bara tvungen att skriva av mig . EDIT: MIRAN BURGIC, 5-0 tydligen ännu ett HYPERDUNDERMÅL. Ääh. BP går på första växeln bara. Starkt dock att vinna med så pass mycket. Faktiskt blir jag inte så ledsen med tanke på att vi spelade helt ok mot Sirius idag. Tråkigt att man missade matchen på grund av min äckliga förkylning. Enrico stod för två DUNDERMÅL hörde jag, varav ett var en fin frispark rakt i kröken. Jonsons mål var kanske inget dunder mål, men vafan, mål vart det. Tauer fick göra mål ockeså, en fin bössa även den i krysset. Ett riktigt DUNDERMÅL vad jag hade hört. 4-2 blev det tillslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 El classico ivkäll!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) El classico ivkäll!! YES äntligen. Jag hoppas verkligen att Thuram får starta. Han har fått sitta på bänken under stor del av hösten. Jag vet inte hur mycket speltid han fått under vintern, men han fick spela i Tisdags mot Liverpool. Redigerad 10 mars, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Ääh. BP går på första växeln bara. Starkt dock att vinna med så pass mycket. Faktiskt blir jag inte så ledsen med tanke på att vi spelade helt ok mot Sirius idag. Tråkigt att man missade matchen på grund av min äckliga förkylning. Enrico stod för två DUNDERMÅL hörde jag, varav ett var en fin frispark rakt i kröken. Jonsons mål var kanske inget dunder mål, men vafan, mål vart det. Tauer fick göra mål ockeså, en fin bössa även den i krysset. Ett riktigt DUNDERMÅL vad jag hade hört. 4-2 blev det tillslut. Motståndet bryr jag mig inte om i detta läge, det jag blev så överaskad av var att först spela en hel vanlig hallvlek, alla gör halvtaskiga insatser, sen helt plötsligt kunna explodera, varenda spelare utan byten till andra halvlek och bomba in snyggare och snyggare mål. Jag var helt hysterisk när jag satt och lyssnade, ryste till sången "one kenny pavey, there´s only one kenny pavey",en spelare jag verkligen längtat efter, sen dök det upp lite frågetecken hos mig efter flora-matchen samt gefle, dulee har spelat dåligt fram till idag tillsammans med några andra. Jag skriver mycket fast jag kanske inte ens behöver nu, men min längtan efter fotboll/sommar börjar bli allt för stor just nu faktiskt, jag blir galen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 YES äntligen. Jag hoppas verkligen att Thuram får starta. Han har fått sitta på bänken under stor del av hösten. Jag vet inte hur mycket speltid han fått under vintern, men han fick spela i Tisdags mot Liverpool. Vem är Thuram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Vem är Thuram? Kanske? Har ingen aning. Vet inte ens varför jag kollade i den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Vilken match, fan hoppas Barca klarar dethär i andra trots en man mindre. Jag har en fråga, har någon anna problem med ljudet/bilden? Bilden eller ljudet går före den andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Vilken match, fan hoppas Barca klarar dethär i andra trots en man mindre. Jag har en fråga, har någon anna problem med ljudet/bilden? Bilden eller ljudet går före den andra. Ljudet gick före bilden i början av matchen men det är inte så längre för mig. Riktigt bra match!! 3-2 till real cash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Ljudet gick före bilden i början av matchen men det är inte så längre för mig. Riktigt bra match!! 3-2 till real cash Haha var så för mig med, försvann nån gång efter 1-0! Men ojojoj, vilken match. Messi till Gnaget, vi ska ha Messi till Gnaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Messi kommer blir hur stor som helst. Ja menar, 19 år och gör hattrick i El Classico. Första halvlek gjorde Thuram flera misstag, tyckte ändå han skärpte till sig i andra. Jag höll med i det som Backe sa, asså varför fixade inte Rijkaard en fyrbackslinje tidigare. En riktigt härlig fotbollsmatch, fast det brukar ju El Classico vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Jag skriver mycket fast jag kanske inte ens behöver nu, men min längtan efter fotboll/sommar börjar bli allt för stor just nu faktiskt, jag blir galen. Min med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts