Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Det där kallar jag rån :S, vad kostar en vanlig biljett till en match?

1300:- för ett säsongskort på norra, hade man varit ltie smart och köpt innan jul hade man fått det för runt 900:- =).

Kom inte och säg "det är därför ni säljer så många" haha för ni kan sänka lika mkt ni också, men men, tråkigt att det ska behöva kosta så mycket, det är ju allsvenskan va fan :S.

Skillnaden är väl att ni har många platser att sälja så därför säljer ni så många. Sen om man vill stå på Östra kostar det typ 60 kr per match för ungdom fram till 16 (kul att ungdom e 16 i detta fall men när det gäller "dåliga" saker är det arton...)

FAAATTIGA BAJEN! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skillnaden är väl att ni har många platser att sälja så därför säljer ni så många. Sen om man vill stå på Östra kostar det typ 60 kr per match för ungdom fram till 16 (kul att ungdom e 16 i detta fall men när det gäller "dåliga" saker är det arton...)

FAAATTIGA BAJEN! :blink:

Kanske inte därför vi säljer så många men det är nog därför dom är så billiga iallafall, vilket gör att fler köper.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

David Navarro och David Villa i Valenica förtjänar stryk!!!! Hur fan kan man bete sig som dom!??! David Navarro slog bordisso(stavning?) mitt på näsan så hans näsa knäcktes. Jävla idiot!! Hade jag sett honom ... han förtjänar en jävla kniv i halsen. David Villa är en jävla kvinna, han slänger sig och överdriver på varenda jävla tackling. Man blir så förbannad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

David Navarro och David Villa i Valenica förtjänar stryk!!!! Hur fan kan man bete sig som dom!??! David Navarro slog bordisso(stavning?) mitt på näsan så hans näsa knäcktes. Jävla idiot!! Hade jag sett honom ... han förtjänar en jävla kniv i halsen. David Villa är en jävla kvinna, han slänger sig och överdriver på varenda jävla tackling. Man blir så förbannad.

Håller verkligen med. Och det som var ännu äckligare är att Villa låg och kikade en gång för att se om domaren varnade interspelaren.

Fan, alla fyra lag som jag "hejade" på igår åkte ut :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker synd om Valencia som har en så pass inkompetent spelare som Navarro, visst förtjänade Burdisso en knäpp på näsan på grund av hans uruselt dåliga vinnarskalle. Men vafan, inte av en avbytare som ingen tycker är bra. Tråkig match förövrigt, Inter visade verkligen inte att man är så bra som man egentligen är och Valencia dödade matchen på det mest italienska spelet man kan spela. Var det Champions League eller var det Atalanta mot Catania jag satt och tittade på? Inte så konstigt att matchen slutade 0-0.

Kul att Pool spöa Barca.

Hoppas Van Bommel och Bayern Munchen slår ut Kungafjantarna ikväll. INGA MER ÄCKLIGA SPANSKA FOTBOLLSLAG! HAHA TV4.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker synd om Valencia som har en så pass inkompetent spelare som Navarro, visst förtjänade Burdisso en knäpp på näsan på grund av hans uruselt dåliga vinnarskalle. Men vafan, inte av en avbytare som ingen tycker är bra. Tråkig match förövrigt, Inter visade verkligen inte att man är så bra som man egentligen är och Valencia dödade matchen på det mest italienska spelet man kan spela. Var det Champions League eller var det Atalanta mot Catania jag satt och tittade på? Inte så konstigt att matchen slutade 0-0. Kul att Pool spöa Barca.

Hoppas Van Bommel och Bayern Munchen slår ut Kungafjantarna ikväll. INGA MER ÄCKLIGA SPANSKA FOTBOLLSLAG! HAHA TV4.

När du skriver så, menar du att italiensk fotboll är tråkig och defensiv?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att han menar att italiensk fotboll är fylld av sliskiga filmande fjollor som spelar i en liga som är tråkig och saknar tempo. Kanske det att domarna älskar med topplagen och ett mål tidigt i matchen betyder att man inte ska anfalla om man inte blir tvingad.

Fast jag vet inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att han menar att italiensk fotboll är fylld av sliskiga filmande fjollor som spelar i en liga som är tråkig och saknar tempo. Kanske det att domarna älskar med topplagen och ett mål tidigt i matchen betyder att man inte ska anfalla om man inte blir tvingad.

Fast jag vet inte.

:blink:

:lol:

-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast jag vet inte.

Men phuhu, vad är sliskit för dig? Filmare är äckliga det håller jag med om. Enligt dig är ligan tråkig, enligt mig är det den bästa. Tempo, jämnfört med vad? Ganska svårt för domare att älska med klubbar. Alla lag faller inte tillbaka efter tidigt mål

ett tips, på www.fotbollskanalen.se fanns det nån snubbe som gästade studion i senaste avsnittet. där sa han precis som du skrev, många i sverige är fördomsfulla mot italiensk fotboll.

Redigerad av T-Bone Mendez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sliskigt är småpojkar med bakåtslickat hår som ligger och gnäller eller gör den klassiska bönen med handflatorna samtidigt som man säger vafanculo(stavning). Nej alla spelare är verkligen inte så men en majoritet av de spelar där. Tempot är högre i England. Är den tillräckligt hård kan man älska med allt. Nej alla lag faller inte tillbaka självklart men det är totalt lönlöst att titta på en italiensk match där Milan har gjort ett tidigt mål(om de inte tabbar sig såklart).

Sen skulle det väl krävas att jag inte tittat på italiensk fotboll för att ha fördommar men jag har tittat och tittar.

Match snart!

Sen räcker väl inte med 1-0 C-J?

Redigerad av Rasken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan att Arsenal åkte ut :P

Nu finns det inget roligt lag kvar.

Sliskigt är småpojkar med bakåtslickat hår som ligger och gnäller eller gör den klassiska bönen med handflatorna samtidigt som man säger vafanculo(stavning). Nej alla spelare är verkligen inte så men en majoritet av de spelar där. Tempot är högre i England. Är den tillräckligt hård kan man älska med allt. Nej alla lag faller inte tillbaka självklart men det är totalt lönlöst att titta på en italiensk match där Milan har gjort ett tidigt mål(om de inte tabbar sig såklart).

Sen skulle det väl krävas att jag inte tittat på italiensk fotboll för att ha fördommar men jag har tittat och tittar.

Match snart!

Sen räcker väl inte med 1-0 C-J?

Spelar det någon roll om en filmare har rakat eller bakåslick hår? Eller nån annan frisyr?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sliskigt är småpojkar med bakåtslickat hår som ligger och gnäller eller gör den klassiska bönen med handflatorna samtidigt som man säger vafanculo(stavning).

Prenumererar du på GOAL?

Fan att Arsenal åkte ut :P

Nu finns det inget roligt lag kvar.

Spelar det någon roll om en filmare har rakat eller bakåslick hår? Eller nån annan frisyr?

Men för fan. Spelar det någon roll om han skrev så?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jora de leder ju med 3-2 efter hemma matchen så det räcker tom med oavgjort. Och Bayern e rätt bra hemma.

Det var inte så jag menade utan syftade mer på att jag trodde det var totalt omöjligt att det skulle bli 1-0. Det lät bättre i huvudet och blev rätt otydligt.

Jag snackade om en stereotyp och om du inte förstår det utan är så konfliktkåt att du t.o.m. kan måla upp dig själv som dum för att nå dit så visst.

Prenumererar du på GOAL?

Nä men brorsan har tio rätt gamla tidningar om du vill låna. :P

Förresten vill jag bara säga det att jag hade alla rätt när jag tippade vilka som skulle gå vidare. se s. 180

Redigerad av Rasken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä men brorsan har tio rätt gamla tidningar om du vill låna. :P

Förresten vill jag bara säga det att jag hade alla rätt när jag tippade vilka som skulle gå vidare. se s. 180

Haha, dom berättade i nyaste numret om att Chippens enda italienska ord som han kunde var vafanculo, så tänkte om du hade fått det därifrån :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor