Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Det var i början när ni möte Fulham och sådana lag och vann med 5-1, de klagar jag inte på. Man Utd var överlägset bästa laget 2006 i 06-07 säsongen. Men det är nya förutsättningar 2007. Mot lille hade ni tur då lille var det bättre laget och borde ha vunnit. Mot Tottenham när ni vann med 4-0 hade ni tur...ja hur kommer det sig? Nämligen: Tottenham ägde totalt över Man Utd i första halvlek och hade ett mål som blev felaktigt bortdömt, de hade flera chanser som gick precis utanför och i ribban. I andra halvlek är det en annan historia, men hade Tottenham lett med 2-0 som de inte alls omöjligt kunnat göra så hade United haft det mycket tuffare.

Toppmatch i la liga ikväll! Sevilla - Barcelona

Mot Tottenham ägde vi, Rooney hade show!!!!!!!!!!

Japp, 2 st topp mactcher på en dag. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man då fortsätter på ditt spår så säger vi så här. United hade i första halvlek mot Lille två chanser som klart var riktiga målchanser(Lille hade en). Om nu United hade gjort mål på ett av de två lägena hade Lille antagligen pressat på mer i andra halvlek och då hade United gjort många kontringsmål. WOW vi skulle ha vunnit med 3-0. Fan vad otur.

Eller kan man ta den nyktra förklaringen att första halvlek var total dynga. Att United gick ut och pressade mer i andra halvlek.Skapade tre riktigt bra chanser. Att Lille sedan tog över och skapade ett antal bra chanser. Att United gjorde ett flytmål på frispark.

WOW united spelade som man ska göra borta i Champions league.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man då fortsätter på ditt spår så säger vi så här. United hade i första halvlek mot Lille två chanser som klart var riktiga målchanser(Lille hade en). Om nu United hade gjort mål på ett av de två lägena hade Lille antagligen pressat på mer i andra halvlek och då hade United gjort många kontringsmål. WOW vi skulle ha vunnit med 3-0. Fan vad otur.

Eller kan man ta den nyktra förklaringen att första halvlek var total dynga. Att United gick ut och pressade mer i andra halvlek.Skapade tre riktigt bra chanser. Att Lille sedan tog över och skapade ett antal bra chanser. Att United gjorde ett flytmål på frispark.

WOW united spelade som man ska göra borta i Champions league.

Kallar du United två kontringar för press?

The gunners hade nio spelare borta igår mot Reading, jag skulle vilja se United spela med nio spelare borta. (jag menar inte att det är orättvist)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

United hade tre klara chanser de första tio minuterna av andra halvlek mot Lille. Angående skadorna så har United haft tur iår. Men kan likna det med förra året då de tre av de mittmittfältarna som var självklara vid ligastarten var borta efter jul. Giggs och O'shea spelade i princip hela våren.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herrregud! Någon som såg West Ham - Tottenham som slutade 3-4? Jag lider verkligen med West Ham de förjänade en seger idag och de var så nära!!

Haha! Jag blir alltid lika glad när West Ham förlorar. Tråkigt lag vars tränare är dum i huvet.

Såg matchen lite halvt. West Ham hade inget spel alls i andra halvlek, mittfältarna gömde sig bakom varandra och ingen ville ha bollen. Nej, jag kommer aldrig gilla West Ham, och ack vad glad jag blir när man får sitta och tippa West Ham mot Coclchester eller West Ham mot Luton nästa år!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2300kr klacken här...

Men kan man hålla sig. nej :unsure:

Det där kallar jag rån :S, vad kostar en vanlig biljett till en match?

1300:- för ett säsongskort på norra, hade man varit ltie smart och köpt innan jul hade man fått det för runt 900:- =).

Kom inte och säg "det är därför ni säljer så många" haha för ni kan sänka lika mkt ni också, men men, tråkigt att det ska behöva kosta så mycket, det är ju allsvenskan va fan :S.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor