Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Jävligt bra fotbolls-ös jänkarna bjuder på. Carragher agerar underbar om man nu skulle kunna kalla det så. Jämför man Henkes spel med Kuyt och Bellamy så förtstår man hur svårt han har. Han håller inte bollen mer än en sekund och har svårt för att få dom perfekta passningarna. Jag tror inte United gör mål om man inte byter in Saha istället för Henke, och jag tror inte United kommer plocka tre poäng här idag, 1 pinne och dom ska vara nöjda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Tack O'Shea. :(

Tur innehålller spelet.

Bara för att Arsenal inte vinner PL så suger denna säsong??

Redigerad av tommy killer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Tack O'Shea. :(

Tur innehålller spelet.

Bara för att Arsenal inte vinner PL så suger denna säsong??

Nej därför att de lag som vinner PL ska vinna sina matcher övertygande, man är inte bra ibland och vinner på lite tur - de har alla mästarlag (som elfsborg). Men!....turen har varit för länge nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej därför att de lag som vinner PL ska vinna sina matcher övertygande, man är inte bra ibland och vinner på lite tur - de har alla mästarlag (som elfsborg). Men!....turen har varit för länge nu.

Hade inte United vunnit så hade Chelsea vunnit. Har Chelsea övertygat i år? Naj. Efter Liverpools massiva press så var United smarta efteråt, rätt signifaktivt att då ett mål kommer med tanke på det är som Jens Fjellström säger... "Det är Uniteds år i år.

Lägg märke till vunnit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AIK-Gefle 4-4

Tror inte något utav lagen hade ordinare målvakt, iaf inte AIK, 3 mål från Wilton, tydligen drömmål.

Dennis Östlund tillbaka i Gnaget efter en lång skada, lite slarvigt spel stundtals men skönt

att åter se att kämparandan som alltid, sitter i eftersom AIK låg under 3 gånger, man kvitterar 3 gånger

och vänder till 4-3, synd dock att vi släpper in 3 mål pga våra egna misstag, 1 självmål och 2 felpass,

skärpning där och allt är perfekt, kul med mycket mål iallafall haha, men jag är nöjd :(.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ren dynga. Vilket lag har varit bäst störst och vackrast denna säsongen? Jo Man utd. Visst är det flytpoäng idag. Sen förstår jag verkligen inte hur du(Ceone) resonerar. Spela övertygande måste vara att göra många mål. Vilka har gjort mest mål? Ähh jag har det på tungan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ren dynga. Vilket lag har varit bäst störst och vackrast denna säsongen? Jo Man utd. Visst är det flytpoäng idag. Sen förstår jag verkligen inte hur du(Ceone) resonerar. Spela övertygande måste vara att göra många mål. Vilka har gjort mest mål? Ähh jag har det på tungan.

Det var i början när ni möte Fulham och sådana lag och vann med 5-1, de klagar jag inte på. Man Utd var överlägset bästa laget 2006 i 06-07 säsongen. Men det är nya förutsättningar 2007. Mot lille hade ni tur då lille var det bättre laget och borde ha vunnit. Mot Tottenham när ni vann med 4-0 hade ni tur...ja hur kommer det sig? Nämligen: Tottenham ägde totalt över Man Utd i första halvlek och hade ett mål som blev felaktigt bortdömt, de hade flera chanser som gick precis utanför och i ribban. I andra halvlek är det en annan historia, men hade Tottenham lett med 2-0 som de inte alls omöjligt kunnat göra så hade United haft det mycket tuffare.

Toppmatch i la liga ikväll! Sevilla - Barcelona

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor