Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Ja herregud vad roligt det där fortfarande är :mellow::):mellow:, man skrattar ju minst lika mycket som första gången för 15 år sedan :D:wub:

Det komiska, som förblir lika komsikt, är att den bilden kommer från djurgårdens egna hemsida.

EDIT: På tal om för 15 år sedan så ska ni ju inte direkt säga så mkt, syuprörs jeans och hela fadderullan, same old story MEN med glimten i ögat, så är det fortfarande roligt.

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha den var litesmåskojig. Var hitta du den bilden?

Det var antingen på djurgårdens hemsida (fotboll) eller på järnkaminernas inte riktigt säker, men antar att det var djurgårdens då det var nån ungdomsgrej :rolleyes: .

EDIT:

Såg att ni förlorade mot molde med 3-1, dock 'är jag rädd för din skull att ni har fått en skitcoach. Efter matchen mot assyriska påståd han att han itne var ett dugg orolig osv. Nu säger han att resultatet inte speglade matchbilden och att han itne är orolig, men ska ni gå och förlora match på match och det enda han har att säga är att han inte är orolig? aja jag kan ha mycket fel om honom, helt klart, men just nu tycker jag han verkar knepig, visst det är 2 träningsmatcher....2 träningsmatcher där ni loosat med totalt 6-1, varav 3 av målen mot sveriges mest pinsamma gäng (japp vi kan också förlora mot dom, men oavsett om dom vinner mot oss så förblir assyriska ett pinsamt lag.). Vad är dina intryck på den nye?

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var antingen på djurgårdens hemsida (fotboll) eller på järnkaminernas inte riktigt säker, men antar att det var djurgårdens då det var nån ungdomsgrej :rolleyes: .

EDIT:

Såg att ni förlorade mot molde med 3-1, dock 'är jag rädd för din skull att ni har fått en skitcoach. Efter matchen mot assyriska påståd han att han itne var ett dugg orolig osv. Nu säger han att resultatet inte speglade matchbilden och att han itne är orolig, men ska ni gå och förlora match på match och det enda han har att säga är att han inte är orolig? aja jag kan ha mycket fel om honom, helt klart, men just nu tycker jag han verkar knepig, visst det är 2 träningsmatcher....2 träningsmatcher där ni loosat med totalt 6-1, varav 3 av målen mot sveriges mest pinsamma gäng (japp vi kan också förlora mot dom, men oavsett om dom vinner mot oss så förblir assyriska ett pinsamt lag.). Vad är dina intryck på den nye?

Vi har spelat tre matcher, två helt nya coacher med inte alls samma fotbollstänk i jämförelse med den vi hade innan, sedan har vi ett helt nytt spelsystem, så det är klart att det går motigt ibörjan. Fast jag håller med om att det går alldeles för motigt, sen är jag absolut inte förvånad om Paul eller Siggi står och snackar massa för att inte skrämma skiten ur oss fans inför premiären, men det visar ju att dom har respekt mot oss och det är ju positivt, det hade ju absolut inte Jonevert, och nu är jag för optimistisk.

Fast egentligen vågar jag inte uttala mig, Paul kanske har rätt, dom kanske spelar precis så som dom vill att DIF ska spela, bara det att inte avsluten sitter, och det är ju bara en tidsfråga. Och trots att vi redan har 1-6 i målskillnad på två matcher, så tror jag mer på Siggi och Paul än vad jag gjorde för Kjell och Stefan. Trots att det kanske är för tidigt att säga så...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har spelat tre matcher, två helt nya coacher med inte alls samma fotbollstänk i jämförelse med den vi hade innan, sedan har vi ett helt nytt spelsystem, så det är klart att det går motigt ibörjan. Fast jag håller med om att det går alldeles för motigt, sen är jag absolut inte förvånad om Paul eller Siggi står och snackar massa för att inte skrämma skiten ur oss fans inför premiären, men det visar ju att dom har respekt mot oss och det är ju positivt, det hade ju absolut inte Jonevert, och nu är jag för optimistisk.

Fast egentligen vågar jag inte uttala mig, Paul kanske har rätt, dom kanske spelar precis så som dom vill att DIF ska spela, bara det att inte avsluten sitter, och det är ju bara en tidsfråga. Och trots att vi redan har 1-6 i målskillnad på två matcher, så tror jag mer på Siggi och Paul än vad jag gjorde för Kjell och Stefan. Trots att det kanske är för tidigt att säga så...

Ska bli helt klart intressant att följa denna utveckling måste jag säga :rolleyes:.

Ikväll är det våran tur att möta assyriska, vad jag har förstått så ska det vara en prövning för våra reserver, men men det återstår att se vilka som lirar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Underbart med första vinsten. Sedan att vi har tyska andraligans tredje sämsta back (enligt Kicker) och som förövrigt är hatad av sina egna fans (SE LÄNK!) med på planen är ju bara underbart! Men vafan, vi hade fortfarande markeringsmiss vid målet tydligen och jag vill inte se Mattias Jonson som högerback i fortsättningen. Så än så länge är jag inte nöjd. Men att Bajen förlorade med 5-1, det gör mig i alla fall lite gladare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hand i hand...... :ph34r:. Vad hade det gått....18 min?

14 :blink:

-

Vi har ju iochförsig Sållet-Lekström i mål och en ruskigt ostabil backlinje...

"Henrik Appelqvist hejar inte på hammarby" :angry:

Anyway inte ett dugg orolig, FÖR VI SKA VINNA SM-GULD^^

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha betal 40kr för det där... Tycker Hammarby Fotboll borde betala det till alla Bajare som var där som en symbolisk sak. Sen borde alla som var på planen under första 18+Tony G be varenda Hammarbyare om ursäkt personligen på telefon!

"Jag kom in, hörde domaren blåsa för avspark. 10 sekunder senare hörs en signal och ett vagt jubel och förvåning. BP gjorde 1-0."

Fan att vi inte hade eld till vår hemmagjorda rökbomb :ph34r::blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor