Ceone Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Ibland fattar jag inte, hur kunde domaren dömma bort Athleticos andra mål? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Ibland fattar jag inte, hur kunde domaren dömma bort Athleticos andra mål? Tycker inte domaren var med i matchen över huvud taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Kanal 9 kl 16:45 FCK-Bajen! Kanal 9 verkar vara kvalitet-tv med tanke på att de visar Hammarby och på måndag så sänds LA confidential Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Viasat Sport 1 visar Bordeaux mot Valenciennes. Fan jag måste köpa den där jävla Viasatparabolskiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Viasat Sport 1 visar Bordeaux mot Valenciennes. Fan jag måste köpa den där jävla Viasatparabolskiten. Var inte så säker på det http://myp2p.eu/Sunday.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Var inte så säker på det http://myp2p.eu/Sunday.htm Oooohh lala Du skulle inte kunna hjälpa mig med det där? Vilka program måste man ladda ned ör att det ska fungera? Det står att man måste ladda ner några saker. Redigerad 25 februari, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 TVU är bäst men det är inte alltid det finns kanaler som visar. ladda ner TVU och TVants, installera, leta efter länk i TVU spalten,ta en länk från Tvants om det inte finns någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Detta lnns lättare. Har precis laddat ner TVU, ska jag ladda ner TVants nu då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Detta lnns lättare. Har precis laddat ner TVU, ska jag ladda ner TVants nu då eller? Du får ladda ner PPMate för det är det enda programet som visar, när du har laddat ner programet klickar du på play i listan så startar programet på den kanalen. http://myp2p.eu/Matches/Match11.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Tycker inte domaren var med i matchen över huvud taget. Nope dt var han verkligen inte. Dömde fel lite här o var hela tiden. Men jag är iaf nöjd över att Higuaín fick sätta en kasse! Han var också rätt bra på slutet av matchen när han kom upp i hastighet nåra gånger med boll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Han borde ha gett Cannavaro rött i matchen, han hade ett gult kort och han gick in med dobbarna före (då ska man få gul för, falrigt spel), men han fick inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Han borde ha gett Cannavaro rött i matchen, han hade ett gult kort och han gick in med dobbarna före (då ska man få gul för, falrigt spel), men han fick inget. Cannavaro fick rött kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Cannavaro fick rött kort Ok, såg inte hela matchen, men då jag såg så borde han redan fått i 50 minuten då jag kollade lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Så jäävla snygga tröjor Hålelr faktiskt inte med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Allbäcks mål mot Bajen var riktigt snyggt. Kollade bara första halvlek, Allbäck skadad. Inte bra för landslaget. Håller med i det han skriver http://expressen.se/?a=889669 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Vi spelar totalt ut CHelski men ändå vinner vi inte? Chelski ska va glada att de har drogba. Bråket är en annan femma, jag kokar av ilska!!! JÄVLA CHELSKI OCH SOVJET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Vi spelar totalt ut CHelski men ändå vinner vi inte? Chelski ska va glada att de har drogba. Bråket är en annan femma, jag kokar av ilska!!! JÄVLA CHELSKI OCH SOVJET Ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Vi spelar totalt ut CHelski men ändå vinner vi inte? Chelski ska va glada att de har drogba. Bråket är en annan femma, jag kokar av ilska!!! JÄVLA CHELSKI OCH SOVJET Va löjlig du är när du skriva Sovjet och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Va löjlig du är när du skriva Sovjet och sånt. Nej jag är tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Hålelr faktiskt inte med Konstigt då jag trodde alla tyckte dom var heta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts