Matteus Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Usch, jäkla piss-Liverpool. Inte för att jag är särskilt mycket för Barcelona heller... Go Bayern München!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Det här med målsättningen, till viss del. Det vore kul med en ny, tuff Lagerbäck inför EM. Men jag tror vi får den gamla hederliga mysfarbrorn i träningsbyxor istället. Inget fel med det. De som går vidare i Champions league är: PSV Eindhoven-Arsenal Lille-Manchester United Real Madrid-Bayern München Celtic-Milan Barcelona-Liverpool Inter-Valencia Roma-Lyon Porto-Chelsea Okej två gissningar som jag inte tror på(PSV,Roma) men det kändes så tråkigt att bara tippa på de som spelat borta i premiären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Arsenal kommer slakta PSV på emirates. Så länge jag lever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 (redigerad) Man Utd kommer att krossa Lille på Old Trafford så mycket som det bara går. Det är inte så många gånger dom förlorat på hemmaplan. Lille må ha ett starkt anfall men backlinjen kan strula till det men speciellt Sylva kan strula till det för Lille. Och angående Valencia - Inter så kan det sluta precis som på San Siro (2-2). Inter är som starkast i början och mitten av matchen men orkar knappt anfalla och så på slutet och det är då Valencia slår till. Så det kan sluta hur som helst. Dom som jag tror går vidare är: PSV Eindhoven-Arsenal Lille-Manchester United Real Madrid-Bayern München Celtic-Milan Barcelona-Liverpool Inter-Valencia Roma-Lyon Porto-Chelsea Redigerad 22 februari, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 PSV - Arsenal Arsenal kan inte förlora på Emirates, och PSV har inte imponerat ett jävla dugg i Champions League. Lättippat. Lille - Manchester United Lille är för svaga, United är för smarta. Här går man vidare. Real - FC Bayern Både tror och hoppas på Bayern här. Tror man kommer ha toppat upp formen rätt rejält inför returen och Real kommer få det grymt tufft på Allians där Bayern kommer ånga på. Celtic - Milan Milan har grymt utågnågsläge, och Celtic håller inte. **** Barcelona - Liverpool Barcelona kommer ha hittat tillbaka till mentaliteten och formen. Nästa match är det inte bara Messi som springer. Valencia - Inter Valencia var grymt starka senast. Man är också grymt starka hemma. Roma - Lyon Roma är för upptagana med sitt seriespel, och 0-0 på Olimpico imponerar lika lite som det kommer göra på Gerland. Porto - Chelsea Chelsea är Chelsea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 (redigerad) Arsenal - Chelski i helgen! Cupfinal i carling cup! COME ON GUNNERS John Terry är skadad också, mohahahahahha Henkebladet är klart! Redigerad 22 februari, 2007 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 De är inte sant! Trodde jag hittat min egen bild som jag mixat först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Jadu, han är fotbollens basshunter....... typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Hahaha kolla vad man ser precis efter man vaknat: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Går det några bra matcher i La Liga/Premier League idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Går det några bra matcher i La Liga/Premier League idag? Madrid-derby ikväll på Calderon. Man är dum i huvet om man missar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Madrid-derby ikväll på Calderon. Man är dum i huvet om man missar det. Så du menar att man är dum i huvet om man inte vill se 2 lag man inte gillar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Madrid-derby ikväll på Calderon. Man är dum i huvet om man missar det. Får väl se det, även om jag inte brukar se fotboll där de filmar hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Får väl se det, även om jag inte brukar se fotboll där de filmar hela tiden Vad menar du? Brukar dom filma mycket? Inget som jag märkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Så du menar att man är dum i huvet om man inte vill se 2 lag man inte gillar?? Jag gillar inte heller något av lagen, men inser man den stora rivaliteten blir matchen spännande. Sen behöver du inte ta meningen på fullaste allvar. Ceone: Det är fotbollsunderhållning det med. Djurgården orkar jag inte kommentera. Jag ser bara en mörk vår framför mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Djurgården orkar jag inte kommentera. Jag ser bara en mörk vår framför mig. Hörde hur det gick, illa. Vi lirade 0-0 mot FC Flora idag, ingen höjdare direkt inget utav lagen kom någonvart, dock kul att se Gernts löpvilja. Vi har ju inte förlorat ännu iaf, man får väll se det så . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Hörde hur det gick, illa. Vi lirade 0-0 mot FC Flora idag, ingen höjdare direkt inget utav lagen kom någonvart, dock kul att se Gernts löpvilja. Vi har ju inte förlorat ännu iaf, man får väll se det så . Skönt att Aik har trappat ner på de resultatmässiga tempot. FC Flora har inte ens jag hört talas om förut. Men jag är fortfarande grymt besviken på Djurgården, Sölvi Ottesen skulle tydligen ha gjort en plattmatch. Men det finns ljusa sidor, vi brukar aldrig vara bra under försäsongerna. Sen så har vi ju trots allt nya tränare. En annan ljusglimt för dagen är ju Hammarbys sensationellt underbara tröjor som Nike har gett dom. Tror Nike satsar lite väl mycket på Tiger Woods och hans golf och bara råkade ge bajen en pikétröja i den mest fula grönfärgen och en sponsor som är lite smågay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Anders "kvinna" Svensson är skadad! Hoppas att han är borta riktigt riktigt länge länge länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Yes!! Ruud van Nistelrooy är skadad då kanske Real spelar lite rolig fotboll idag, då vi slipper hans stillastående spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Så jäävla snygga tröjor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts