Ceone Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Nej nej åter nej. Vad fan gjorde Man Utd för bra i första halvlek? Absolut ingenting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Mål det gjorde de, de anföll+ så styrde de allt på mitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Mål det gjorde de, de anföll+ så styrde de allt på mitten. Målet kom i andra halvlek. Såg du matchen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Målet kom väl i första? Jag kommer inte ihåg exakt alla macther jag ser, men jag vet att Man Utd dominarde matchen fram till 83, samma sa de Engelska kommentatorerna. Sedan föll Man Utd spel, och på båda målen(Arsenals) så markerade inte Neville Van Persie och Henry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Målet kom väl i första? Jag kommer inte ihåg exakt alla macther jag ser, men jag vet att Man Utd dominarde matchen fram till 83, samma sa de Engelska kommentatorerna. Sedan föll Man Utd spel, och på båda målen(Arsenals) så markerade inte Neville Van Persie och Henry. Då stämmer din åsikt inte ihop med min, det får vi acceptera båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Då stämmer din åsikt inte ihop med min, det får vi acceptera båda två. Bra sagt, men du gillar Arsenal, jag Man Utd och båda lagen gillar ej varandra. Nu får vi istället team up för MFF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Hoppas va fan http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1005542,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Hoppas va fan http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1005542,00.html Han har rutinen så varför inte, han kanske kostar lite, men smakar det så kostar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Han har rutinen så varför inte, han kanske kostar lite, men smakar det så kostar det. Landslagsspelare kostar väl ingenting? Och skulle det kosta, så pröjsar väl fotbolssförbundet det, och då ser man ju inga problem, speciellt också eftersom Lagrell gärna vill se "Svennis" som tränare. Men allvarligt. Lasse Lagerbäck och dumhuve-Roland kan gärna ta oss till EM. Men när vi kommit dit, då får det fan i mig räcka. Jag vill ha mål inför nästa EM, jag vill att Sverige ska, utan att behöva anstränga sig, ta sig vidare från gruppspelet, och nå semifinal, för det har vi bannemej kompetens till. Men med Lasse-Roland kommer det aldrig hända, det kommer aldrig hända. Sedan är jag trött på allt jävla snack om landslagsuttagningar och vilka som vill spela och inte. Alla som vill ska kunna få spela landslaget, och det ska fan vara en vilja att spela skiten också, trots att tränaren är puntad i huvet. Med med Lars-Roland som tränare så vill inte alla, och alla får inte synas i media, och alla får inte spela på sina favoritpositioner, och det är OK med grupperingar inom själva landslaget, och det är OK att inte göra ett jävla mål Trinidad & Tobago. Summa summarum, det är INGET OK landslag. Men utan Lars-Roland så skulle vi kunna ha det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Landslagsspelare kostar väl ingenting? Och skulle det kosta, så pröjsar väl fotbolssförbundet det, och då ser man ju inga problem, speciellt också eftersom Lagrell gärna vill se "Svennis" som tränare. Men allvarligt. Lasse Lagerbäck och dumhuve-Roland kan gärna ta oss till EM. Men när vi kommit dit, då får det fan i mig räcka. Jag vill ha mål inför nästa EM, jag vill att Sverige ska, utan att behöva anstränga sig, ta sig vidare från gruppspelet, och nå semifinal, för det har vi bannemej kompetens till. Men med Lasse-Roland kommer det aldrig hända, det kommer aldrig hända. Sedan är jag trött på allt jävla snack om landslagsuttagningar och vilka som vill spela och inte. Alla som vill ska kunna få spela landslaget, och det ska fan vara en vilja att spela skiten också, trots att tränaren är puntad i huvet. Med med Lars-Roland som tränare så vill inte alla, och alla får inte synas i media, och alla får inte spela på sina favoritpositioner, och det är OK med grupperingar inom själva landslaget, och det är OK att inte göra ett jävla mål Trinidad & Tobago. Summa summarum, det är INGET OK landslag. Men utan Lars-Roland så skulle vi kunna ha det igen. Han tar ju lön, Svennis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Han tar ju lön, Svennis!! Läs vad han skrev. Förbundet betalar. Så mycket kräver han nog inte. Han har redan mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Dags att reda ut lite saker här. Arsenal vann båda mötena helt fair and square. United leder ligan. Sen när det gäller landslaget så tycker jag att 1. Lagerbäck kanske gjorde fel när han skickade hem Zlatan, Mellberg och Chippen. 2. Mellberg och Chippen hanterade det rätt medans Zlatan visade sig som en riktig tjurunge oavsett vad som sagts bakom stängda dörrar så att säga. 3. sen så tar ju landslaget alla sina presskonferanser på engelska så man skulle irritera sig lika mycket på Svennis engelska som innan. Vid eventuellt tränarbyte. Sen undrar jag varför Lagerbäck co. är dåliga mästerskapscoacher. Är dom fega? Har svårt att se det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Lagerbäck har tränat alldeles för längde det svenska landslaget, och han har gjort alldeles för många misstag för att i alla fall jag ska kunna fortsätta acceptera honom. Jag tycker han är skyldig till alla grupperingar inom landslaget, jag tycker han borde kunna göra landslaget frispråkigare i media, det är alldeles för många stängda träningar och vänskapsmatcher på andra sidan jordklotet. Sedan tycker jag inte att Lagerbäck är dåliga mästerskapscoacher. Men jag vill se mer tro på sig själv, få en känsla över att man faktiskt kan vinna en grupp innan man äns börjat spela den. Sverige har nåt höga resultat i ett stort mästerskap, och Sverige har tillräckligt bra spelare för att kunna sätta en hyfsat hög målsättning. Tror i och för sig inte det kommer bli bättre med Svennis. Men jag har tröttnat på Lars-Roland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Läs vad han skrev. Förbundet betalar. Så mycket kräver han nog inte. Han har redan mycket Jag vet, men vart tror du förbundets pengar kommer ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Jag vet, men vart tror du förbundets pengar kommer ifrån??? Det är deras bekymmer. Sålänge dom vill ha han så behöver man ju inte bry sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Det är deras bekymmer. Sålänge dom vill ha han så behöver man ju inte bry sig. Vissa av de pengarna kommer från skatterna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 YESYESYES!! Livepool - Barcelona: 1-1 i halvlek. HATA BARCELONA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Vissa av de pengarna kommer från skatterna! Och problemet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! BARCELONA - LIVERPOOL: 1-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! BARCELONA - LIVERPOOL: 1-2 Kan inget annat än citera mig själv: Är nästan helt säker på att Liverpool vinner idag! Redigerad 21 februari, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts