Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Det när ni mötte oss var tur, och som du sa så var det Lille som förtjänade segern igår, var det samma med Man Utd mot er!

Det var ingen tur, United orkade inte hela matchen. Då är det väl inte tur? Hehe de är väl så vana vid att avgöra matcherna i första halvlek så de blir helt slöa iandra

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ingen tur, United orkade inte hela matchen. Då är det väl inte tur? Hehe de är väl så vana vid att avgöra matcherna i första halvlek så de blir helt slöa iandra

Men du snackade om att förtjäna segern??

Man Utd var bättre ända fram till 83 minuten då Van Persie gjorde mål.

Förtjänade inte vi segern då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om vi nu ska räkna vad som är "rättvist" så är det definitivt inte en Lilleseger. Matchen var rätt tråkig i första halvlek iochmed att Lille inte ville någonting och United inte ville eller behövde chansa då det var bortaplan.

Bara att hoppas på Barca och Porto så är ju detta en lyckad Champions league omgång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg matchen, det gjorde inte du. Arsenal dominerade hela första halvlek totalt och kunde ha sattit flera baljor.

Och hur vt du om jag såg matchen eller ej??

Det var Man Utd som dominerade matchen ända fram till Van Persies mål, sedan för allt.

Samma kunde Man Utd gjort, men för att de dominerade eller satte inte sina matcher så förtjänar man inte segern fast man förlorar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och hur vt du om jag såg matchen eller ej??

Det var Man Utd som dominerade matchen ända fram till Van Persies mål, sedan för allt.

Samma kunde Man Utd gjort, men för att de dominerade eller satte inte sina matcher så förtjänar man inte segern fast man förlorar.

Du har ju inte Canal Plus, matchen sändes där. Man Usa dominerade INTE matchen ska jag säga dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det gjorde dom heller inte

Statestik från matchen

Skott utanför 8-4

Skott på mål 11-6

Hörnor 8-6

Fouls 13-11

Gula kort 1-3 (Toure / Giggs, Evra, Ronaldo)

Bollinnehav 53-47 %

Men bara för att ni hade fler skott på mål betyder det inte att man dominerar en match.

Du vet väl att lösa skott också räknas som skott!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor