eXotic Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Får hoppas du har rätt denna gång. Må gud göra så att Toure kapar Ronaldos ben....amen. Amen. Jag tror inte på pimpen, det blir en 2 - 0 seger till Arsenal. Vem/Vilka som gör mål vågar jag inte tippa. Redigerad 21 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 2-0 är också bra tippat, oftast brukar ju matcherna sluta åt det hållet... Men det känns konstigt att inte tippa en enda balja på United, Arsenal med Sendreros (som jag själv tycker är en av ligans svagare mittbackar på marken) mot Rooney, och sen Arsenals högerback som egentligen inte är ordinarie (har jag för mig) mot Ronaldo. 2-2 skulle gentligen vara lite rimligare, men Arsenal lyckades uppe i Manchester. Fan vad svår tippat. Tycker förövrigt alla matcher är svårtippade nuförtiden. Igår fick jag typ 6 rätt på Stryktipset. Portsmouth torskade hemma mot självaste Charlton och Newcastle tappade poäng mot Bög Ham. Och idag spelar Arsenal mot United och Lazio mot Milan, hur lättippat är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Arsenal - United 2 - 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Henry is the king! STAND UP IF YOU HATE MAN UTD!! STAND UP IF YOU HATE MAN UTD!! STAND UP IF YOU HATE MAN UTD!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Arsenal - United 2 - 1 Typsikt, domarebeslut som vänder hela matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jahaja. Otroligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Lehman visar att han har humor, Eboue visar vilken cnut han är, Henry visar arrogans, Eboue visar tårar, Senderos visar ägg och osäkerhet, jag visar enögdhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Lehman visar att han har humor, Eboue visar vilken cnut han är, Henry visar arrogans, Eboue visar tårar, Senderos visar ägg och osäkerhet, jag visar enögdhet. Tycker allvarligt den här matchen hade allt. Det var dramatik, fotbollsunderhållning, humor, filmningar, hårda tag och rent jävla hålligång. Lite överdrivet börjar det bli mot slutet, och situationen när både Eboue och Rooney påstås ge varandra en armbåge är stor jävla humor. Ingen nuddar varandra men båda går och kliar sig på fejan. Stor komik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Tycker allvarligt den här matchen hade allt. Det var dramatik, fotbollsunderhållning, humor, filmningar, hårda tag och rent jävla hålligång. Lite överdrivet börjar det bli mot slutet, och situationen när både Eboue och Rooney påstås ge varandra en armbåge är stor jävla humor. Ingen nuddar varandra men båda går och kliar sig på fejan. Stor komik. Ebue gav faktiskt Rooney en liten armbåge. Tycker att domaren denna match var riktigt kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Ebue gav faktiskt Rooney en liten armbåge. Tycker att domaren denna match var riktigt kass. Denne domaren har faktiskt dömt fördel för United hundratals gånger tidigare. Dessutom skulle vi ha haft straff när Henry tacklades ner. Domaren som dömde idag var dessutom tackvare honom att 49-unbeaten sviten blev bruten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Bra var han inte men han gav iallafall åt båda hållen. Fortfarande 6 poäng ner och de lär behövas med den kommande vårens spelschema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Denne domaren har faktiskt dömt fördel för United hundratals gånger tidigare. Dessutom skulle vi ha haft straff när Henry tacklades ner. Domaren som dömde idag var dessutom tackvare honom att 49-unbeaten sviten blev bruten. Han gjorde rätt med att inte blåsa straff, Henry föll(!) men det var för lätt. Det var många gånger då Arsenal spelarna fällde Man Utd i kontring och blåste inte+ så skulle faktiskt domaren blåst av när Evra, Rosicky o C O låg och knullade med bollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Henry föll ganska enkelt. - Såg ni Totti flippa idag, först blev han förbannad på en motspelare och fick rött kort, sen knuffa han sin personliga tränare så denne rammla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Han gjorde rätt med att inte blåsa straff, Henry föll(!) men det var för lätt. Det var många gånger då Arsenal spelarna fällde Man Utd i kontring och blåste inte+ så skulle faktiskt domaren blåst av när Evra, Rosicky o C O låg och knullade med bollen. Förstår inte hur du kan klaga på domaren när du påstår att spelarna ligger och knullar med bollen. Du verkar tycka domaren är dum, men tänk igenom dina argument istället. Har fan inget emot att du tycker illa om domaren, han var inte bra, men du skämmer ju fan ut dig. Tur att detta forum inte är ett dugg seriöst. Angående Tottis frispel så tycker jag fan synd om Totti. Först stod han och den ena killen och småknuffade på varandra, lite små handgemener, båda borde fått en varning, inte olika beslut. Sedan gör funktionären Totti till åtlöje, när Totti bara ska säga till han leker funktionären dumhuve och ska trilla på marken och hålla på. Snacka om att Totti hade hela världen emot sig den minuten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Förstår inte hur du kan klaga på domaren när du påstår att spelarna ligger och knullar med bollen. Du verkar tycka domaren är dum, men tänk igenom dina argument istället. Har fan inget emot att du tycker illa om domaren, han var inte bra, men du skämmer ju fan ut dig. Tur att detta forum inte är ett dugg seriöst. Angående Tottis frispel så tycker jag fan synd om Totti. Först stod han och den ena killen och småknuffade på varandra, lite små handgemener, båda borde fått en varning, inte olika beslut. Sedan gör funktionären Totti till åtlöje, när Totti bara ska säga till han leker funktionären dumhuve och ska trilla på marken och hålla på. Snacka om att Totti hade hela världen emot sig den minuten. Ok de låg inte och knullade precis med de hade den när de låg på marken och täckte den, och då ska domaren blåsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Denne domaren har faktiskt dömt fördel för United hundratals gånger tidigare. Dessutom skulle vi ha haft straff när Henry tacklades ner. Domaren som dömde idag var dessutom tackvare honom att 49-unbeaten sviten blev bruten. Ferdinand är före in i situationen, så nej. Visst lite närkontakt var det men det är tillåtet i den här sporten också. -------------- Bah, trode på united seger efter 1 - 0. Dock hade Arsenal så gott som allt på slutet så det var inte oväntat att det skulle bli ett till. Dock tråkigt att en annars helt osynlig Henry får göra det . Tycker att 1-1 hade varit ett mer rättvist resultat dock . Äh, united vinner serien iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Ferdinand är före in i situationen, så nej. Visst lite närkontakt var det men det är tillåtet i den här sporten också. Ferdinand? Det var Neville Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Tidigare har Matias Concha aviserat för en flytt utomlands och ställt sig avvaktande till en kontraktsförlängning. Men nu ändrar högerbacken inställning och öppnar för en fortsättning i klubben. - Vi ska sätta oss ned i början på nästa vecka och diskutera. Efter säsongen 2006 konstaterade landslagsmannen att han inte hade för avsikt att förlänga avtalet med Djurgården som löper ut efter den kommande säsongen. Istället ville Concha hitta en ny utmaning. - Jag är 26 år gammal, jag kan inte spela i Sverige hela livet, sade han i en intervju med FotbollDirekt.com. Något agenten Oliver Cabrera sedermera bekräftade och sade åt DIF att börja leta efter en ersättare. Men nu gör istället försvararen en helomvändning och säger att han är beredd att förlänga kontraktet med klubben. - Ja, absolut. Jag har inte stängt några dörrar. Det enda som talar emot en fortsättning i Djurgården är om vi inte kan komma överens, säger Concha till FotbollDirekt.com. Har du påbörjat några förhandlingar med Djurgården än? - Nej, i och med att jag precis kommit hem från landslagslägret så har vi inte hunnit. Men vi ska sätta oss ned i början på nästa vecka och diskutera, berättar högerbacken. Concha utesluter dock inte att en flytt kan komma att bli aktuell. Högerbacken känner sig redo för en ny utmaning och vet att det finns intresse från utländska klubbar. - Jo, det har ju varit lite snack om det, men inte mer. Det där är det min agent som sköter. Jag vill bara fokusera på Djurgården och fotboll nu. Vi får se helt enkelt, avslutar 26-åringen. Det här tycker vi om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Det här tycker vi om! Bra för er , men jag skulle vilja veta vad som fått han att ändra inställning, hade han inte så bra bud som han hade hoppats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Tycker det är riktigt skönt att Concha nu ändrat inställning, det är aldrig kul med spelare som vantrivs och hänger med läpparna. Men det är inte bara därför det är skönt, Concha är en av Sveriges absolut bästa ytterbackar och maken till precisare inlägg har jag nog inte sätt sen Källströms forna dagar i DIF-tröjan (det var ju ett bra tag sen i mina ögon i alla fall). Men han har en del att bevisa nu Concha, han underprestarade, precis som alla andra förra säsongen och det håller inte om man har Europa-ambitioner, och speciellt inte när vi nu värvat Kebba, som jag själv tror kommer peta Stoltz om så blir fallet. För att svara på Halos fråga så tror jag han ändrat sig för att han helt enkelt börjat småtrivas igen. Det kan ju ha med tränarbytet att göra. Jag menar, vem fan gillade Jonevret? Jag hoppas i alla fall det har med tränarbytet att göra, det har ju varit så jävla mycket snack om harmoni hit och dit sedan dom börja. Så vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts