Halo Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Jag skulle knappast tro att SvFF ger er fördel för att ni har högre publiksnitt än resten av lagen. Ni må fan ha högre publikssnitt än båda DIF och Bajen, men era bortaresor imponerar inte lika mycket, men likt förbannat ska ni få en massa helgmatcher. Ingenting är egentligen inte Aiks fel, men grejen är bara att det alltid är samma Aik som ska få dessa fördelar när det gäller hemmamatcher. Jag själv fattar inte varför alla derbyn ska spelas på Råsunda, tycker inte den arenans säkerhet imponerar lika mycket som t.ex Söderstadion eller Stockholm Stadion. Eller har jag fel? Nej hellre går jag på ett Bajen-derby på Söderstadion än på Råsunda, har tröttnat påden arenan sedan lång lång tid tillbaka. Ja och det visade ju ni när ni spelade på Råsunda, och det visar ju ni igenom att inte ens fylla stadion, som ni älskar så mycket. Huh? jag är då mer imponerad över våra bortaresenärer iår än vad jag är mot hemmasnittet. Det har ju varit sjukt drag på arenorna när vi kommit dit och nästan jämt fullsat på borta sektionen, så nu förstår jag itne riktigt vad du menar? @T-Bone: nehe vems fel är det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 @T-Bone: nehe vems fel är det då? Inte fan är det dom supportrar som går på matcherna som ska få skit. Det är inte deras fel att det inte kommer mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Ja och det visade ju ni när ni spelade på Råsunda, och det visar ju ni igenom att inte ens fylla stadion, som ni älskar så mycket. Huh? jag är då mer imponerad över våra bortaresenärer iår än vad jag är mot hemmasnittet. Det har ju varit sjukt drag på arenorna när vi kommit dit och nästan jämt fullsat på borta sektionen, så nu förstår jag itne riktigt vad du menar? @T-Bone: nehe vems fel är det då? Anledningen till att det kom 5000 är väl ganska given. Det är lite ruttet att åka ut till fiendeland och till en arena som luktar unket råttpiss vart fan man än gång. Ska man vara seriös så kasnke det är fel svar. Men vilken Djurgårdare gillar Råsunda och Solna? Och Stadion fyller vi ganska lätt, tyvärr så fylldes inte den hela tiden under gångna säsongen. Jämt fullt på bortasektionerna säger ni? Fyllde ni sektionen under Bajenderbyt förra säsongen. Mja? Fyllde ni eran sektion som ni fick på Stockholm Stadion under Svenska Cupen matchen ör några år sedan? Mja. Ni piper över hu lite biljetter ni får, men det spelar ingen roll, ni fyller ju inte ens det ni får. Det är minst lika bra drag på våra matcher som på era. Så vad är SvFF:s problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Det går inte bra för landslaget mot dom sydamerikanska lagen. Fast vad kan man förvänta sig av ett lag med nästan bara allsvenska spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 30 min kvar tilll Liverpool - Chelsea. Vad tror ni om matchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) 30 min kvar tilll Liverpool - Chelsea. Vad tror ni om matchen? Tog bort, trodde du sa att det var 30 min KVAR av matchen Tror att det blir lika, men om det blir en vinst så blir det Chelsea som tar't. Men det har gått lite utför för båda lagen. Det blir väl bara 1-0 typ till Chelsea. Och målet görs så klart av ''mannen'' DROGBA!!! Redigerad 20 januari, 2007 av PHiLLE___ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) 30 min kvar tilll Liverpool - Chelsea. Vad tror ni om matchen? Tror och hoppas att Liverpool vinner. 0-1 Drogba, sedan stänker Gerrard in den och punkterar matchen gör Kuiyt. Har inte koll på skador och avstängningar (stavning?) i fall att någon ovanstående är borta. EDIT: Tog bort, trodde du sa att det var 30 min KVAR av matchen Tror att det blir lika, men om det blir en vinst så blir det Chelsea som tar't. Men det har gått lite utför för båda lagen. Han skrev 30 min. till match klockan 13.15. Och du frågar vad det står 13.20? Tror inte matchen har börjat. EDIT2: Sorry! Du editerade visst snabbt. Glöm det. Redigerad 20 januari, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Oj! Det är mycket nära nu! Hur slutar Pool-matchen då? Chelsea är som sagt var ruskigt effektiva (alltid) och det spelar ingen roll om man möter Watford eller Liverpool. Jag tror Liverpool kommer föra det mästa av spelat men eftersom Chelsea har Cech tillbaka (tydligen) så kommer inte Kuyt eller Bellamy få in några bollar idag. Effektiva Chelsea svarar med en ruskig tur och avgör i miten på andra genom ett slumpmål efter hörna signerat Didier Drogba. Mourinho lämnar arenan mycket nöjd och erkänner att dom borde vunnit med mer när dom i sjäva verket borde torskat. Rafael Benitez blir sur över det uttalandet och tuppmatch är igång i spelargången efteråt. Och det kommer seanre bli matchens "snackis". Så tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 1-0 Kuyt 3:15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Oj! Det är mycket nära nu! Hur slutar Pool-matchen då? Chelsea är som sagt var ruskigt effektiva (alltid) och det spelar ingen roll om man möter Watford eller Liverpool. Jag tror Liverpool kommer föra det mästa av spelat men eftersom Chelsea har Cech tillbaka (tydligen) så kommer inte Kuyt eller Bellamy få in några bollar idag. Effektiva Chelsea svarar med en ruskig tur och avgör i miten på andra genom ett slumpmål efter hörna signerat Didier Drogba. Mourinho lämnar arenan mycket nöjd och erkänner att dom borde vunnit med mer när dom i sjäva verket borde torskat. Rafael Benitez blir sur över det uttalandet och tuppmatch är igång i spelargången efteråt. Och det kommer seanre bli matchens "snackis". Så tror jag... Tror du fortfarande samma sak om matche nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Står väl 2-0 till Liverpool just nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Står väl 2-0 till Liverpool just nu?? Jajjebox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Yeees, Liverpool vann!! Arsenal imorgon. Go Red Devils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Inte fan är det dom supportrar som går på matcherna som ska få skit. Det är inte deras fel att det inte kommer mer. Du behöver inte svära, men jag har inte påstått att det är supportrarna som går dits fel, men samtidigt tycker jag att det är deras fel också. Om det kommer 15.000 på en match, sen kommer det 5.000 på nästa, vart är då resterande 10.000? jag skyller inte på de 5.000 som är där utan skyller på de 10.000 som var där förra matchen. Redigerad 20 januari, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Du behöver inte svära, men jag har inte påstått att det är supportrarna som går dits fel, men samtidigt tycker jag att det är deras fel också. Om det kommer 15.000 på en match, sen kommer det 5.000 på nästa, vart är då resterande 10.000? jag skyller inte på de 5.000 som är där utan skyller på de 10.000 som var där förra matchen. Läsen för svordomen, men det är så jag menar. Dom 5000 som går ska ju inte få skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Läsen för svordomen, men det är så jag menar. Dom 5000 som går ska ju inte få skit. Nej nej, självklart inte, men det har jag aldrig påstått Men jag ställer mig alltid samma fråga år efter år, match efter match, alla de människor som kom på senaste derbyt, vart är alla dom? vet att många reser långt osv. men det är inte en så liten skillnad vi pratar om i folkmängd precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Yeees, Liverpool vann!! Arsenal imorgon. Go Red Devils. Japp, tar United Arsenal imorgon måste de bara vinna Premier League. Och de borde vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Imponerande att Thierry *king* Henry har varit uttagen tilll UEFAS lag alla gånger de senaste åren utom en gång. uefa.com users' Team of 2006 Gianluigi Buffon (Juventus) Gianluca Zambrotta (FC Barcelona) Fabio Cannavaro (Real Madrid CF) Carles Puyol (FC Barcelona) Philipp Lahm (FC Bayern München) Steven Gerrard (Liverpool FC) Cesc Fabregas (Arsenal FC) Kaká (AC Milan) Ronaldinho (FC Barcelona) Thierry Henry (Arsenal FC) Samuel Eto'o (FC Barcelona) Coach: Frank Rijkaard (FC Barcelona) uefa.com users' Team of 2005 Petr Čech (Chelsea FC) Cafu (AC Milan) John Terry (Chelsea FC) Carles Puyol (FC Barcelona) Paolo Maldini (AC Milan) Luis García (Liverpool FC) Steven Gerrard (Liverpool FC) Ronaldinho (FC Barcelona) Pavel Nedvěd (Juventus) Samuel Eto'o (FC Barcelona) Andriy Shevchenko (AC Milan) Coach: José Mourinho (Chelsea FC) uefa.com users' Team of 2004 Gianluigi Buffon (Juventus) Cafu (AC Milan) Ricardo Carvalho (Chelsea FC) Alessandro Nesta (AC Milan) Ashley Cole (Arsenal FC) Cristiano Ronaldo (Manchester United FC) Maniche (FC Porto) Ronaldinho (FC Barcelona) Pavel Nedvěd (Juventus) Thierry Henry (Arsenal FC) Andriy Shevchenko (AC Milan) Coach: José Mourinho (Chelsea FC) uefa.com users' Team of 2003 Gianluigi Buffon (Juventus) Paulo Ferreira (FC Porto) Alessandro Nesta (AC Milan) Paolo Maldini (AC Milan) Roberto Carlos (Real Madrid CF) Luís Figo (Real Madrid CF) David Beckham (Real Madrid CF) Zinédine Zidane (Real Madrid CF) Pavel Nedvěd (Juventus) Thierry Henry (Arsenal FC) Ruud van Nistelrooij (Manchester United FC) Coach: José Mourinho (FC Porto) uefa.com users' Team of 2002 Rüstü Reçber (Fenerbahçe SK) Carles Puyol (FC Barcelona) Alessandro Nesta (AC Milan) Cristian Chivu (AFC Ajax) Roberto Carlos (Real Madrid CF) Clarence Seedorf (AC Milan) Michael Ballack (FC Bayern München) Zinédine Zidane (Real Madrid CF) Damien Duff (Blackburn Rovers FC) Thierry Henry (Arsenal FC) Ronaldo (Real Madrid CF) Coach: Senol Günes (Turkey) uefa.com users' Team of 2001 Santiago Cañizares (Valencia CF) Cosmin Contra (Deportivo Alavés) Sami Hyypiä (Liverpool FC) Patrik Andersson (FC Barcelona) Bixente Lizarazu (FC Bayern München) David Beckham (Manchester United FC) Patrick Vieira (Arsenal FC) Zinédine Zidane (Real Madrid CF) Kily González (Valencia CF) Thierry Henry (Arsenal FC) David Trezeguet (Juventus) Coach: Gérard Houllier (Liverpool FC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Tror du fortfarande samma sak om matche nu? Skäms faktiskt lite över det tipset. Lustig match förövrigt, jar har aldrig sätt Liverpool så äckligt smarta, jag som trodde Kuyt och Bellamy (???) skulle vara chanslösa. Men nej fan, Bellamy spelade inte, Kuyt var otroligt, och Crouch var den Crouch som han är när han är helt enkelt är bäst. Ferreira och Essien var väl matchens kvastskaft. Essien var nervös hela matchen och Ferreira tycktes inte våga slå en bra pass, sen gjorde han Kuyt grymt snabb också. Sedan tycker jag Riise var matchens klara gigant, och vilken jävla bössa, segelflyg i 40 yards. Pennats mål var inte så tokigt det heller, nejdå. Ska kanske inte tippa lia seriöst idag. Men jag tror Arsenal vinner med 1-0, och det blir faktiskt Hleb som gör målet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Ska kanske inte tippa lia seriöst idag. Men jag tror Arsenal vinner med 1-0, och det blir faktiskt Hleb som gör målet. Får hoppas du har rätt denna gång. Må gud göra så att Toure kapar Ronaldos ben....amen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts