Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Vad tror ni om Ljungberg apropå Arsenal? Går ju rykten om Arsenal vill sälja honom eftersom han är så skadebenägen..

Känns dock som att om han skulle byta skulle det bli till en engelsk klubb, men man vet ju aldrig. I alla fall skulle han nog hitta en toppklubb ganska fort..

Ljungbergs kunskaper om fotboll i all ära, men personligen tycker jag att han är en jävla tönt. Skulle inte förvåna mig om Arsenal vill ha iväg honom då han ändå inte gör någon nytta i klubben.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Khari Stephenson till AIK

AIK Fotboll AB har tillsammans med Agent 03 AB förvärvat Jamaicas landslagsman Khari Stephenson från GAIS."

aik.se

Jahopp så var det här klart, enligt Bo Pettersson så är det säsongens hetaste värvning. Det återstår att se, spännande är det iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Khari Stephenson till AIK

AIK Fotboll AB har tillsammans med Agent 03 AB förvärvat Jamaicas landslagsman Khari Stephenson från GAIS."

aik.se

Jahopp så var det här klart, enligt Bo Pettersson så är det säsongens hetaste värvning. Det återstår att se, spännande är det iallafall.

Mycket bra värvning. Men jag fattar inte hur Aik kan pumpa upp 7 mille för honom. En av förra årets bästa spelare Ola Toivonen (som iofs spelade dubbelt så många matcher som Lance Davids och gjorde lika många mål samt en assist mindre) köpte Malmö FF för samma pengar. Och han Stephenson, visst var han skicklig, men det snackades inte lika myckete om honom som Toivonen direkt. Nej 2 eller 3 miljoner och Aik hade gjort en klassvärvning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pengar. Lite roligt att i USA får fotbollspelare bättre betalt än här i Europa men ändå är de bästa spelarna här. Och SÅ SKA DET FÖRBLI!

EDIT: WAYNE ROONEY när han springer på plan, iallafall lik till 99%

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pengar. Lite roligt att i USA får fotbollspelare bättre betalt än här i Europa men ändå är de bästa spelarna här. Och SÅ SKA DET FÖRBLI!

EDIT: WAYNE ROONEY när han springer på plan, iallafall lik till 99%

Ok, men tror just nu att det är Arsenal som springer efter Rooney o company så som det ser ut i tabellen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket bra värvning. Men jag fattar inte hur Aik kan pumpa upp 7 mille för honom. En av förra årets bästa spelare Ola Toivonen (som iofs spelade dubbelt så många matcher som Lance Davids och gjorde lika många mål samt en assist mindre) köpte Malmö FF för samma pengar. Och han Stephenson, visst var han skicklig, men det snackades inte lika myckete om honom som Toivonen direkt. Nej 2 eller 3 miljoner och Aik hade gjort en klassvärvning.

Jo det är endast summan som jag är lite fundersam över själv. Är även grymt nyfiken på hur mycket Agent 03 skänkte till det här köpet.

Om han kommer att vara värd pengarna eller ej återstår att se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor