Halo Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Go simon bank! , http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,968463,00.html Hmm, det ligger något i det han säger, men ändå inte. En svensk spelare utan fysträning skulle bli en pinnsmal lirare med endast teknik. Hur många pinnsmala backar klarar sig i längden? Jag tror inte heller att speciellt många mittfältare skulle klara sig i längden. Skulle man skrota fysträningen från den långa försäsongen så tror inte jag vi skulle få så många svenskar utomlands längre. Han skriver även att man aldrig gnäller på att dom har för dålig kondis, men skulle kondisen vara lika bra om fysträningen försvann? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Hmm, det ligger något i det han säger, men ändå inte. En svensk spelare utan fysträning skulle bli en pinnsmal lirare med endast teknik. Hur många pinnsmala backar klarar sig i längden? Jag tror inte heller att speciellt många mittfältare skulle klara sig i längden. Skulle man skrota fysträningen från den långa försäsongen så tror inte jag vi skulle få så många svenskar utomlands längre. Han skriver även att man aldrig gnäller på att dom har för dålig kondis, men skulle kondisen vara lika bra om fysträningen försvann? Han skrev inte att man skulle sluta med fysen helt. Några veckor fys och resten fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Liverpöl - Arsenal: 1-3 "Sagan om konungens återkomst". Thierry Henry är tillbaka!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Liverpöl - Arsenal: 1-3 "Sagan om konungens återkomst". Thierry Henry är tillbaka!! Såg inte matchen men jag hörde att ni hade Liverpools backlinje att tacka vinsten för. Såg du matchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Såg inte matchen men jag hörde att ni hade Liverpools backlinje att tacka vinsten för. Såg du matchen? Nej jag såg inte, följde den på aftonbladets minut för minut. Någon som vet var jag kan se målen? Henrys mål ska tydligen vara snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Längtar som satan till morgondagens matcher! Är absolut inget Man U fan men vill gärna se hur Henrik Larsson klarar sig, och den matchen som jag har längtat efter i flera veckor: Deportivo - Real Madrid, med alla nyförvärven med i truppen, förmodligen så kommer Marcelo spela istället för Roberto Carlos eftersom han är skadad och Gago spelar nog bredvid Emerson på centrala mittfältet och förhoppningsvis kommer Higuaín in mot slutet. Jag längtar typ ihjäl mig inför den matchen!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Vilken tid är united matchen imorgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Ja United matchen imorgon kan blir riktigt rolig. Annars kan jag väl erkänna att jag inte var fullt lyrisk över denna omgång, tycker personligen inte så mycket om FA-cupen då den nästan är omöjlig att tippa plus att man inte kan följa matcherna. Så någon tråkig matchrapport från mig blir det definitivt inte. Såg däremot att Chamakh har gjort 1-0 mot Bastia i Franska Cupen. Då avancerar vi alltså i den ligan, sköj. Här är också en ganska rolig statistik över den Allsvenska klassen. Nästa land vi ska passera i Cypern. Omöjligt? Ja. Det kommer inte bli så mycket bättre nu när Elfsborg ska ut i Europa. Dom kommer kissa på sig så fort deras plan landat i ett annat land. http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/d.../crank2007.html Saxade lite från Bajens svenska fans sida: "Jag är även helt inne på linje (som några andra fört fram) att det är fullt möjligt att skola om Louay Chanko till back. Men då har man talat om att Lolo skulle bli en bra högerback, men jag tror faktiskt att han även skulle tänkas platsa som ett bra mittbacksalternativ." Snacka om att Hammarby har problem med spelare. Hahaha, det är ju nästan roligt. Redigerad 6 januari, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Chanko är ett svin. Ett bra sett att beskriva honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Ja det är verkligen mycket som inte är som det riktigt ska i hans tankeverksamhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Köp/fixa Viasat sport 1 så kan ni se ganska många FA-cup matcher Chanko som mittback, vi vill ha Chanko som mittback! Ed: vara bara tvungen http://www.youtube.com/watch?v=HUhH8tZbQl4 Redigerad 7 januari, 2007 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Han skrev inte att man skulle sluta med fysen helt. Några veckor fys och resten fotboll. Men det är ju några veckor han gnäller på? Dom har några veckor fys just nu. Vilka veckor är det han då vill ha bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Men det är ju några veckor han gnäller på? Dom har några veckor fys just nu. Vilka veckor är det han då vill ha bort? Nej han gnäller inte på flera veckors fys utan han gnäller på att vi i Sverige ägnar hela vintern och lite av våren på bara fys alltså några månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Henke har scorat för usa. 1-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Henke har scorat för usa. 1-0 .. och matchen slutade 2-1 till United. Som sagt, Henke målskytt i debuten - fantastiskt! Riktigt snyggt var det också. Baros kvitterade men Ole Gunnar Solkjaer fastställde slutresultatet på tilläggstid. Underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Tycker att Henkes mål var var ett normalt Henke mål, men Rooney borde ha gjort minst ett mål idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Det var mig ett jäkla tjat över hur duktig våran velige och tråkige anfallsprofil Henke Larsson är duktig. Visst kan ja luta mig tillbaka och känna mig lite smått impad över hur jävla bra den mannen lyckas. Men jag känner mig mogen nog att inte klassa honom succé när man bara spelat en match (varav den i FA-cupen). Jag unnar honom att komma tillbaka som han gjort efter ganska halvknackigt spel i HeIF, jag menar, kolla Sir Alex leende för dagen, det är inte många spelare som kan bjuda upp till det. Nej, nej. Kraftprovet för Henke kommer i nästa match, då är det ingen jävla löjlig cup längre, då är det ett revanschsuget Villa som är i stort behov av tre points. Plus att Mellberg är tillbaka, och han känner väl Henkes spel väldigt väl? Men jag tog min tid att titta på matchen idag. Jag klarar mig inte utan fotboll en helg. Henke rörde sig tamefan mer än Rooney gjorde, och jag tror det är rätt skönt för Rooney. Dom kan nog bli mycket bra anfallspar i fortsättningen för USA. Kul att se även Henke tar för sig, han vågar pröva skott utan att kanske vänta in och vara kylig och bögig. Han slår chanspass och han tar viktiga löpningar. Men bäst på planen var ändå Evra. Så tyvärr Henke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Varför säger ni USA? Vad har USA med engelsk fotboll att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Varför säger ni USA? Vad har USA med engelsk fotboll att göra? Därför att United ägs av en upsnurrad amerikansk affärsman vid namn Malcolm Glazer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Därför att United ägs av en upsnurrad amerikansk affärsman vid namn Malcolm Glazer. Men det är fortfarande inte ett amerikankst lag. Isåfall kan man ju kalla allsvenskan för Schweiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts