Rasken Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 6 poäng före Chelsea vid årsskiftet, det kunde vara sämre. Ett liten hint. Rikemansklubbspojke här. Sen så tycker jag också det är väldigt trevligt när Everton vinner derbyt fast det har mer med Liverpools förlust att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Ett liten hint. Rikemansklubbspojke här. Sen så tycker jag också det är väldigt trevligt när Everton vinner derbyt fast det har mer med Liverpools förlust att göra. Jaha så det är ett litet United-fan här. Och här sitter jag och snackar massa dynga om dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Season 07 weeeehooooooo, det är nära nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grävbortsverige Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) Nästa säsong ser så jeffra bra ut för vår del. Tror vi kommer ta guldet i år faktiskt. Om Luton är kvar och nån back värvas. Varför håller alla malmö "supportrar" på Arsenal? Redigerad 1 januari, 2007 av grävbortsverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Nästa säsong ser så jeffra bra ut för vår del. Tror vi kommer ta guldet i år faktiskt. Om Luton är kvar och nån back värvas. Varför håller alla malmö "supportrar" på Arsenal? Hur vet du att alla gör det? Jag vet flera som håller på andra. Eller du kanske bara skrev så för att du är helsingborgare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Varför håller alla malmö "supportrar" på Arsenal? Tommy Killer håller på Manchester United. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Jag satt ensam i TV-soffan och tittade på Newcastle mot Manchester United. Jag som tippat innan att United skulle göra 2 snabba sen spela av matchen och historian skulle vara riktigt jävla boring. Men Tyneside-fjollorna hade ryckt upp sig sen senast mot Everton och nu spelade man riktigt bra fotboll. Eller man kanske ska säga stundtals, men United är ju trots allt de bättre laget. Men med lite tur samt vilja så kammde i alla fall Newcastle med sig en poäng, och det ska inte vara lätt att komma till St. James' och plocka. Sibierski har jag aldrig sätt kämpat så mycket, och Scott Parker höll en otrolig klass på mittfältet. Och vilken jävla balja av James Milner, alla dårar snacakde om Crouch cykelspark med sina fula ben, eller Gerrards volley som kom fram av slappt Bolton-försvar. Men vafan kolla James Milner, går förbi sin back, viker in, och pangar den rakt i bortre krysset. Kliniskt. Och har Ronaldo kommit ur sin målform nu eller? Fan vad han sumpade chanser. Nej det är tur att Scholes lever än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Newcastle är ett av de grymmaste lagen i PL och härliga supportrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Nästa säsong ser så jeffra bra ut för vår del. Tror vi kommer ta guldet i år faktiskt. Om Luton är kvar och nån back värvas. Varför håller alla malmö "supportrar" på Arsenal? Rabarben, tror du att det är OK att starta ett nytt account och komma hit din jävel? Ta för fan istället att du är bannad! Jävla fittigt är det. Acceptera istället. IP-nummer stämmer överens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Rabarben, tror du att det är OK att starta ett nytt account och komma hit din jävel? Ta för fan istället att du är bannad! Jävla fittigt är det. Acceptera istället. IP-nummer stämmer överens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Rabarben, tror du att det är OK att starta ett nytt account och komma hit din jävel? Ta för fan istället att du är bannad! Jävla fittigt är det. Acceptera istället. IP-nummer stämmer överens. Lolpwnd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Namnet var ju inte bara lite avslöjande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 King Thierry Henry är tillbaka. 1 mål, 1 assist i första halvlek! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Trots att jag inte gillar Elfsborg Magnus Haglund så kommer han med en del kloka citat ibland... "Det är bara att inse att året efter ett guld är svårt och extra svårt kanske för landsortslagen. Titta på Halmstad tidigare och på sätt och vis även ett lag som Malmö FF som haft två tunga säsonger sedan guldet 2004." Landsortslag. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Chelsea 0-0 Aston Villa. Det är alltså oförändrat i toppen efter denna omgången. Chelsea mår inte bra just nu och förhoppningsvis håller det i sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Trots att jag inte gillar Elfsborg Magnus Haglund så kommer han med en del kloka citat ibland... "Det är bara att inse att året efter ett guld är svårt och extra svårt kanske för landsortslagen. Titta på Halmstad tidigare och på sätt och vis även ett lag som Malmö FF som haft två tunga säsonger sedan guldet 2004." Landsortslag. ^^ Haha det där var nog det klokaste jag hört från honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 2006 års citat går till Råttjäveln på Bajenfans forum! "Jag har sagt det förrut o säger det igen. Kan tomtarna på Svff lära sig lägga ett rättvist spelschema så kommer vi klara minst 0-0 mot er nästa år i någon av matcherna. God natt igen. Eller Just ja, nästa år har ni Lekström eller Erland i målet. Olalalala. Det kan bli kul." Han pratar så alltså om mötena Hammarby-aik och aik-Hammarby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) HAHA : http://www.svenskafans.com/spanien/realmad...l.asp?id=148932 Edit: Kolla in det här oxå, jag såg på en sida idag att han hade skrivit på ett nytt kontrakt med inter men såg sedan det här! Redigerad 5 januari, 2007 av C-J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 2006 års citat går till Råttjäveln på Bajenfans forum! "Jag har sagt det förrut o säger det igen. Kan tomtarna på Svff lära sig lägga ett rättvist spelschema så kommer vi klara minst 0-0 mot er nästa år i någon av matcherna. God natt igen. Eller Just ja, nästa år har ni Lekström eller Erland i målet. Olalalala. Det kan bli kul." Han pratar så alltså om mötena Hammarby-aik och aik-Hammarby. Jadu ständigt förvånas man av nya nötter som enligt dem själva håller på Gnaget. Usch och fy, han kan stanna på bajens forum där han hör hemma, och hur vet man nu att han inte är en bajare som ska vara lite rolig? Det får vi nog aldrig reda på, hur som hellst så tycker jag synd om honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Go simon bank! , http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,968463,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts