Ceone Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) Ola är klar för malmö väl? Nej Han har bara valt MFF som han vill gå till men inga förhandlingar är klara. Redigerad 27 december, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Jag har hört rykten om att Malmö ger Örgryte 6 miljoner och Samuel Barlay för Ola Toivonen. Spelar ingen roll. Slår vad om att fattiglapparna där i Göteborg kommer tacka nej och säga att dom kräver 150 miljoner till. Där i så man man förhandlar där i Fiskeborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Ola är klar för malmö väl? rabarbern, man får bara ha ett account. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grävbortsverige Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) rabarbern, man får bara ha ett account. Vad menar du? Redigerad 27 december, 2006 av grävbortsverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Spelar ingen roll. Slår vad om att fattiglapparna där i Göteborg kommer tacka nej och säga att dom kräver 150 miljoner till. Där i så man man förhandlar där i Fiskeborg. Det känns nästan som om Örgryte är så, 6 miljoner får de för en spelare när de är i superettan. Det är mycket pengar. Tovionen verkar va en bra spelare men han är inte värd hur mycket som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Det känns nästan som om Örgryte är så, 6 miljoner får de för en spelare när de är i superettan. Det är mycket pengar. Tovionen verkar va en bra spelare men han är inte värd hur mycket som helst. Toivonen är en bra spelare ja. Men Toivonen är inte 6 miljoner, max 3. Han kan bli bättre i snudd på allting. Det är samma med Ailton. Mittbackarna började fatta sig på den snubben inför gångna säsongen, och se hur det gick. Inte öste han in mål inte? Inte gjorde han fetare reklam för hans 40 miljoner han var värd? Ändå ska ÖIS ha så mycket pengar. Det är snudd på sanslöst hur pinsamma dom är emellanåt. Göteborg kan, tycker jag, lägga ner allt emd fotboll ö.h.t. Nu har ju IFK Göteborg värvat en 14 årig grabb. Pedofila jävla Håkan Mild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) Örgryte är amatörer. Dom blev nästan tvångsnedflyttade för sin dåliga ekonomi i våras. Ändå har dom under 2000-talet sålt spelare som Elmander, Allbäck, Afonso, Paulinho, Ailton och snart Ola. Vad fan gör dom med pengarna. Fan vad jag längtar tills CL startar igen. Hoppas TV6 visar mer matcher nu Redigerad 27 december, 2006 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,963789,00.html Teehee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,963789,00.html Teehee. Vad gjorde han för bra år 2006? Man kan inte bara se VM man måste se vad han gjorde i Real Ca$h och då gjorde han inte ett skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Läsning verkar inte riktigt vara din starka sida Ceone. Det var ett april(nåja)skämt. Marca är för Spanien vad The Sun är för England. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Vad gjorde han för bra år 2006? Man kan inte bara se VM man måste se vad han gjorde i Real Ca$h och då gjorde han inte ett skit. Fucking wörd, har bråkat med min kompis om honom nu i 3 jävla år och har sagt till honom att Zidane är historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Ola Toivonen klar för Malmö FF Och nu kan vi vinna derbyna över Helsingborg därför att Olof "Slowmotion" Persson har stuckit till en dansk klubb, nu kan Luton inte längre springa ifrån våran backlinje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Vad är det för grej med afrikaner och brudar? Haha både Chelsea och Arsenal tappar dyrbara poäng idag, vilket är förnedrande roligt. Jag som i och för sig har tippat att laget med seriens sämsta backlinje och Paulo Ferreira ska vinna hela skiten. Tji fick jag? Nej då, Abramovitch får in lika mycket pengar på en månad som FA får på 10 år. Jag börjar liksom tro att pamparna i Brittland köper sig till vinst. Jag menar kolla Elton "fettot i joggingbyxorna" John och hans Watford, man ligger ostadigt under mot Wigan med ett mål. Elton John börjar vittra förlust och köper sig matchen avbruten och Watford vinner sen på ett lotteri i handling om pengar. Tror inte ni också så? När Ronaldo har gråtit ut för mycket energi i sin kropp kommer United att förlora och Malcolm Glazer köper sig till nya fredliga vinster för United. Men det räcker inte för då har både Chelsea varit i för djup formsvacka och senare då även United... Satt segrare står till slut Sam Allardyce och hans tråkiga Bolton. Ja, dom avgjorde mot nåt jävla b-lag (typ Charlton) och Ivan Campo nicka in både bollen och kroppen i mål. Härligt. Premier League. Jasså Malmö har värvat en till spelare...? Jasså GIF Sundsvall kommer från Norrland... Redigerad 30 december, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 10 spelare skadade i Arsenal idag! Jävla skit alltihopa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Äsch. Här ska inte hängas några fläskläppar. Sadelistor är helt klart överskattat. Kolla på Fulham, dom kom dit med 8 spelare på skadelistan, och deras motståndare går inte att jämföra med Sheffield U. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 GTApimpfoolife: Med tanke på att United har skulder på £700 miljoner så måste man spara in på sådana lyxgrejer. Det enda som finns som valmöjlighet är mordhot och det har ju funkat. Det bästa av allt är Mourinho ---> 6 poäng före Chelsea vid årsskiftet, det kunde vara sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Haha, Mourinho börjar att sluta upp med att klaga på domare etc.... han har insett att laget är instabilt. Otroligt att trilla ihopa sådär för en spelare! Resten av spelarna är ju världsstjärnor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) GTApimpfoolife: Med tanke på att United har skulder på £700 miljoner så måste man spara in på sådana lyxgrejer. Det enda som finns som valmöjlighet är mordhot och det har ju funkat. Det bästa av allt är Mourinho ---> 6 poäng före Chelsea vid årsskiftet, det kunde vara sämre. Manchester United. Den stoltserande rikemansklubben från norra Mid-lands med 80.000 varje match, intäkter från hela jävla världen, spelare som har lirat i klubben i 140 år och fortfarande producerar. Klubben som sålt fotbollsvärldens största primadonna för alla världens enkronor. Hur i hela helvete kan den klubben ligga i såna skulder? Tänka sig hur mycket Mourinho ångrar sig när han köpte Sheva och Ballack istället för en hyfsad back... Jävla mongo till coach. Redigerad 30 december, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Jag har inte total koll på klubbens finanser men den heliga Malcolm har lånat ihop pengarna och jag har hört att det ska vara ganska dyrt att köpa världsklubbar numera. Jag måste fråga, det kanske framkommit tidigare men med tanke på att du låter väldigt bitter, vilka håller du på? Redigerad 30 december, 2006 av Rasken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Jag har inte total koll på klubbens finanser men den heliga Malcolm har lånat ihop pengarna och jag har hört att det ska vara ganska dyrt att köpa världsklubbar numera. Jag måste fråga, det kanske framkommit tidigare men med tanke på att du låter väldigt bitter, vilka håller du på? Men alltså ok. Så han har själv satt Manchester United i minus? Imponerande isåfall... Nja alltså jag är inget riktigt fan av någon Premier League klubb. Jag tycker endast den ligan är riktigt roliga att följa med tanke på den fina fotbollen, bredheten i Sverige, skandalerna och pengarna. Men skulle jag välja att få säsongskort och sätta mig ner och följa ett lag hel säsong så skulle jag valt Everton. Blir alltid lycklig då Everton går och vinner Merseyside mot Pool. Men en stor charm med just PL är att klanka på storlagen (det är väl därifrån bitterheten kommer). Jag har inte riktigt fåt pejl på vad du håller på i England heller? Liverpool, kanske? Redigerad 30 december, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts