GTApimpfoolife Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Fy satan vad skönt! Trots två ordinarie mittbackar borta så håller les Girondins nollan mot ASSE och går vidare i Ligacupen jippot. Fernando gjorde mål på straff ända in i 99:e minuten, bättre sent än aldrig. Detta höjer våra chanser att nå UEFA-cupen även nästa år och att slå ett St. Etienne med en formtopp i sig är ett fint styrkebesked. Allez Bordeaux! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Lite högre nivå på inläggen, är det för mycket begärt? Slopa fjortis snacket så ska jag vara snäll. U no see teh youtube film i sent 2 teh forum and teh comments was like "HATA DJURGÅRN CP DJUR!" U dont see teh irony or sarcasm or w00t? Hockey idag, hockey mot aik den 30e och djurgårn kan skryta om sin match mot fbk medan passionen lever i HockeyAllsvenskan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 U no see teh youtube film i sent 2 teh forum and teh comments was like "HATA DJURGÅRN CP DJUR!" U dont see teh irony or sarcasm or w00t? 1. Nej, jag ser inte ironin. Tråkigt för dig. 2. Ett vårdat språk tillhör reglerna. 3. Trotsa inte en moderators beslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Nej. Jag kommer inte få in tipset den här gången heller. Aersenal möter Blackburn hemma, det finns inga som helst möjligheter att jag kan lägga in en tvåa i den matchen, det är helt uteslutet. Men Arsenal kommer ändå förlora, det är så typiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Nej. Jag kommer inte få in tipset den här gången heller. Aersenal möter Blackburn hemma, det finns inga som helst möjligheter att jag kan lägga in en tvåa i den matchen, det är helt uteslutet. Men Arsenal kommer ändå förlora, det är så typiskt. 3-1 står det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 3-1 står det 6-2 till slut. Arsenal bjuder på lika fin fotbollsunderhållning som vanligt, och 6-2 målet var Fabregas helt klart finaste situation för året. Just att han tunnlar Savage gör inte saken sämre, denna Savage som jag hatar så mycket. Manchester United gjorde sand av Aston Villa och Cristiano Ronaldo visar hur mcyket han betyder från ett United i storform. Årets mål Paul Scholes? Kan få in 9 rätt om Chelsea vinner över Wigan vilket dom måste göra. Tycker själv 9 rätt är ganska klent med tanke på att 9 Premier League lag var med under omgången. Bordeaux utan Micoud möter för kvällen ett starkt Le Mans. Ricardo låter Obertan spela från start och det betyder vinst, heil 3-1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 6-2 till slut. Arsenal bjuder på lika fin fotbollsunderhållning som vanligt, och 6-2 målet var Fabregas helt klart finaste situation för året. Just att han tunnlar Savage gör inte saken sämre, denna Savage som jag hatar så mycket. Manchester United gjorde sand av Aston Villa och Cristiano Ronaldo visar hur mcyket han betyder från ett United i storform. Årets mål Paul Scholes? Kan få in 9 rätt om Chelsea vinner över Wigan vilket dom måste göra. Tycker själv 9 rätt är ganska klent med tanke på att 9 Premier League lag var med under omgången. Bordeaux utan Micoud möter för kvällen ett starkt Le Mans. Ricardo låter Obertan spela från start och det betyder vinst, heil 3-1. Årets mål är väl ändå från förr förra omgången i everton? Kommer inte ihåg vem som gjorde målet.... Hur mycket vinner du om du prickar in nio stycken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Årets mål är väl ändå från förr förra omgången i everton? Kommer inte ihåg vem som gjorde målet.... Hur mycket vinner du om du prickar in nio stycken? Ja nästan alla tre Chelsea mål var snygga ifrån förra omgången. Tänker du på Ballacks frispark? Lampards rökare i krysset? Eller Drogbas stenhårdare? Prickar man in 9 rätt så är chansen för pengar lika med noll. Det är först när man kommer upp i 10 som man får slå in Text-TV sid. 551. Oftast ligger det runt 30:- då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Ja nästan alla tre Chelsea mål var snygga ifrån förra omgången. Tänker du på Ballacks frispark? Lampards rökare i krysset? Eller Drogbas stenhårdare? Prickar man in 9 rätt så är chansen för pengar lika med noll. Det är först när man kommer upp i 10 som man får slå in Text-TV sid. 551. Oftast ligger det runt 30:- då. Lampards var grymaste enligt mig. Men drogbas också. Snackade med en kille, hade matchen slutat 5-2 så hade han vunnit 25.000 på bomben >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 He plays on the left, he plays on the right. That boy Ronaldo, made England look shite! Host Host Nu har jag fått mitt sagt och skall bara be för att Heskey visar lite magi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Lampards var grymaste enligt mig. Men drogbas också. Snackade med en kille, hade matchen slutat 5-2 så hade han vunnit 25.000 på bomben >.< Jag tycker också Lampards var snäppet finare, folk snackar så jävla mycket om Drogbas rökare. Men jag menar, halvvolley och en småmiss från Howard. Då är det inte så konstigt att målet blir fint. Lamapard var liksom ingen sats och siktet inställ, rakt i krysset. Så fantastiskt vackert. Hahaha ännu mer typiskt att målet kommer i sista minuten också. 25.000 händer nästan en gång om halvåret på Bomben. Vann själv 5000 på det för något år sedan, min högsta tipsvinst någonsin. Och ändå tippar jag aldrig just Bomben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Tackar Heskey. det står alltså 2-2 nu. Hoppas det inte var offside nu så man slipper höra José Crybaby Mourinho klaga efter matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Tackar Heskey. det står alltså 2-2 nu. Hoppas det inte var offside nu så man slipper höra José Crybaby Mourinho klaga efter matchen. Hahaha, slutade matchen 2-2? Nä det är inte sant!!! :'( 2-3 till sovjetunionen! Dom lever på tur! Minns matchen mellan Fulham-Chelsea. Chelsea spelar skitkasst den matchen men vinner med 1-0 efter en skit frispark av lampard som var dålig slagen men studsar på en spelare och målvakten blev totallurad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Ja det är ett jävla gnäll på Horinho. Han pep ju som en riktig kärring efter Everton-matchen förra veckan för att han tyckte Johnson filmade, men efter att han sätt reprisen så bad han om förlåtelse. Mannen gnäller utan bevis, han är så fruktansvärt pinsam. Skönt att Chelsea tydligen vann matchen (har inte tittat än). Det betyder att jag fick in 9 pottar. Undra hur det gick för Adde Johansson, han splade ju från start. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Världens tråkigaste lag vinner världens tråkigaste match när världens tunnhårigaste man(eller?) gör mål. Jag känner faktsikt för att gräva ner mig. Är det tjäle nu? Tur att det bara är tre dagar kvar till nästa omgång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Världens tråkigaste lag vinner världens tråkigaste match när världens tunnhårigaste man(eller?) gör mål. Jag känner faktsikt för att gräva ner mig. Är det tjäle nu? Tur att det bara är tre dagar kvar till nästa omgång. Världens tråkigaste lag vinner över världens näst tråkigaste lag. Japp, nästa omgång är helt klart favoritomgången, då är man 99,9% bänkad i TV-soffan. Underbart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Måste skriva av mig lite i denna tråd, då jag inte är den som oftast kollar in PL så tog jag mig tiden att sätta mig ner i TV-soffan och glo på fotboll idag. Villa-Man U och jag jöll på att dö efter första halvlek, dötrist. Jag tvingade mig kvar i soffan för att se andra halvlek och jag kommer aldrig att ångra mig. Var länge sedan jag fick en sådan schock av ett mål som jag fick av Scholes 2-0mål, vilken jävla träff, målet förgyllde min eftermiddag. Det var också en fröjd för ögat att se den otroligt löpvillige Ronaldo som ständigt var i full fart, vilken match han gör och vilket viljemål han gör. Grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 LOL! Såg ni Ca$hleys självmål mot Reading? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 LOL! Såg ni Ca$hleys självmål mot Reading? Ja, fyfan. Skönt att United vann samtidigt också. Älskar att Kanal 5 har börjar visa Premier League nu. Någon annan än jag som tittade på United-Wigan? Ronaldo ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Ja, fyfan. Skönt att United vann samtidigt också. Älskar att Kanal 5 har börjar visa Premier League nu. Någon annan än jag som tittade på United-Wigan? Ronaldo ftw. Lätt att man kollar, speciellt då ens favo lag spelar . Jag och min kompis har bråkat hela året om Ronaldo och nu har jag bevis att han är en av de 10 bästa spelarna just nu i världen. Red Devils FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts