Ceone Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Fattiglapparna får se premier leauge fotboll också.... grattis http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,953446,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Fattiglapparna får se premier leauge fotboll också.... grattis http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,953446,00.html Så du menar att jag är fattig bara för att jag inte har canal +???? Du vet att det är konsumenter som betalar i TV, reklam kostar mycket pengar fölr en vara, varan jag köper får ett högre pris då!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Fattiglapparna får se premier leauge fotboll också.... grattis http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,953446,00.html Kostar lika mycket att ha Canal+ som att ha Kanal5. I alla fall för oss som har digital-TV. Plus att alla andra också kommer ha det i framtiden, det vill säga samma pengar för alla. Satt det gäller att skaffa Canal Digital för er som vill se Premier League. För er som inte ha det så kan jag säga att ni inte direkt ska njuta och vara överlyckliga. Vi alla vet hur det är med Kanal5:s satsningar, blir det inget tittande, så slänger dom det i soptunnan. Kolla bara på deras Bundesliga satsning, eller Miami Vice om man vill gå efter program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Fattiglapparna får se premier leauge fotboll också.... grattis http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,953446,00.html Men håll käften ditt äckliga snobb-barn. -- Yes, äntligen kan jag börja kolla på PL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 (redigerad) Men håll käften ditt äckliga snobb-barn. Käften själv, canal plus är den bästa kanalen, fotbollen ska sändas där punktslut. Du vet att det är konsumenter som betalar i TV, reklam kostar mycket pengar fölr en vara, varan jag köper får ett högre pris då!!! Skriv om det där GTApimpfoolife: Jag har TV5 här hemma gratis, det är analogsänding, riktig skitkvalité. Gräset ser förskräckligt ut. Men när man slår över på C+ är det jättebra bild. Jämförde det när TV5 visade PL premiären visades både i tv5 och c+ samtidigt. Dessutom blir det mer reklam i pausen. Canal plus reklam går på ungefär en minut, tv5 går på minst 5min. Redigerad 13 december, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Yes fan vad bra! Hade C+ förut men kostade lite för mkt. kommer förmodligen skaffa digitalbox senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 GTApimpfoolife: Jag har TV5 här hemma gratis, det är analogsänding, riktig skitkvalité. Gräset ser förskräckligt ut. Men när man slår över på C+ är det jättebra bild. Jämförde det när TV5 visade PL premiären visades både i tv5 och c+ samtidigt. Dessutom blir det mer reklam i pausen. Canal plus reklam går på ungefär en minut, tv5 går på minst 5min. Märkligt att du kan titta på Kanal5 på analog. Jag och nästan alla jag känner som har digital-TV kan bara titta på SVT1, SVT2, den där jävla finska kanalen och TV4. Men Kanal5, herregud, det är ju för sjutton CanalDigital som äger det. Com Hem kunder kan ju inte sitta och titta på Kanal5 på vanlig analog TV för tusan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Märkligt att du kan titta på Kanal5 på analog. Jag och nästan alla jag känner som har digital-TV kan bara titta på SVT1, SVT2, den där jävla finska kanalen och TV4. Men Kanal5, herregud, det är ju för sjutton CanalDigital som äger det. Com Hem kunder kan ju inte sitta och titta på Kanal5 på vanlig analog TV för tusan. Vad är det för skillnad på analog och digital? Jag har ingen box eller nåt bara dom vanliga kanaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Har ingen box och har 1,2,3,4,5,6(old Z),Eurosport,Sport Expressen,Viasat sport1 och några till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Märkligt att du kan titta på Kanal5 på analog. Jag och nästan alla jag känner som har digital-TV kan bara titta på SVT1, SVT2, den där jävla finska kanalen och TV4. Men Kanal5, herregud, det är ju för sjutton CanalDigital som äger det. Com Hem kunder kan ju inte sitta och titta på Kanal5 på vanlig analog TV för tusan. Mitt TV5 är i analog det är jag säker på. Det går via digitalsänding på kabel. Kvalitén mellan Canal Plus och TV5 är enorm! Dock kan jag inte kolla tv5 på digitalboxen eftersom jag inte har den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Mitt TV5 är i analog det är jag säker på. Det går via digitalsänding på kabel. Kvalitén mellan Canal Plus och TV5 är enorm! Dock kan jag inte kolla tv5 på digitalboxen eftersom jag inte har den där. Det känns konstigt. Du har Canal+ men inte Kanal5. Det är ju konstigt när båda finns i Canal Digitals nät och inte i ComHem. Du kan ju inte ha vanlig Kabel-TV eller Boxer få då skulle Kanal5 fungera. dibel du har antingen vanlig Kabel-TV eller Boxer. Skulle själv rekommendera dig att skaffa Canal Digital om du nu gillar engelsk fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Det känns konstigt. Du har Canal+ men inte Kanal5. Det är ju konstigt när båda finns i Canal Digitals nät och inte i ComHem. Du kan ju inte ha vanlig Kabel-TV eller Boxer få då skulle Kanal5 fungera. Jag har Canal Digitals digitalbox endast med Canal plus total och TV1,TV2,TV4 och danska kanaler. På det vanliga kabel-tv har jag tillgång till: 1,2,3,4,5,6,8,tv4+,bbc,eurosport,"äpple kanalen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Jag har Canal Digitals digitalbox endast med Canal plus total och TV1,TV2,TV4 och danska kanaler. På det vanliga kabel-tv har jag tillgång till: 1,2,3,4,5,6,8,tv4+,bbc,eurosport,"äpple kanalen". Nu är jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Har ingen box och har 1,2,3,4,5,6(old Z),Eurosport,Sport Expressen,Viasat sport1 och några till! Kabel-TV ? FArmor och farfar har kabel, ingen box alltså, och de har ungefär samma kanaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Jaja den här tråden handlar väll ändå inte om vilka kanaler man har och inte har? Att säga att någon är fattig för att man inte har canal+ är totalwrong. Jag ser det som så, att blir det mer fotboll på TV om kanal5 sänder, så är det mycket bra. Blir det lika mycket stör det inte mig eftersom jag då gläds med dom som inte har canal+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Champions Leauge lottat! Så spelas kvartsfinalerna: 1. Porto-Chelsea 2. Celtic-Milan 3. PSV Eindhoven-Arsenal 4. Lille-Manchester United 5. Roma-Lyon 6. Barcelona-Liverpool 7. Real Madrid-Bayern München 8. Inter-Valencia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 (redigerad) Haha FC Bayern får möta Real Madrid igen. Dom brukar ha otur mot Real i Champions League men den här gången tror jag dom vinner. Vilka lag går vidare då... Chel$kij Celtic Arsenal Man UTD Lyon Barca FC Bayern Inter Redigerad 15 december, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 5. Roma-Lyon 6. Barcelona-Liverpool 7. Real Madrid-Bayern München 8. Inter-Valencia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Ueafacupen har lottats också: Zulte Waregem - Newcastle Braga - Parma Lens - Panathinaikos Leverkusen - Blackburn H. Tel-Aviv - Glasgow Rangers Livorno - Espanyol Feyenoord - Tottenham Fenerbahçe - AZ Alkmaar Werder Bremen - Ajax Spartak Moskva - Celta Vigo CSKA Moskva - Haifa AEK Aten - Paris SG Benfica - Dynamo Bukarest Steaua Bukarest - Sevilla Shakhtar Donetsk - Nancy Bordeaux - Osasuna Bordeaux ska alltså möta Osasuna. En klar drömmotståndare om jag får tycka själv. Fan va sköj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Då möts de igen, Lille och Man Utd, och jag hoppas att Man Utd går vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts