Halo Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Antagligen ingenting... Men själv ska jag hojta ut min vrede mot Mathias Svensson över vad han gjorde mot Dembo i sista matchen, sedan ska jag hojta ut min vrede mot Taco för hans fusk han håller på med. Sedan ska den där Keene förstå att han gick till fel klubb. Nej, jag ska i a lla fall visa att Elfsborg inte är ett lag som jag tycker om. Jahaa du menar så, haha jag var ute och cyklade där . Jo ni har ju lite att bevisa att ni faktiskt ärligt talat inte tycker om dom . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Vad blev Barcelona - Werdhe Brehmen? Stavning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 2-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 BOOYEAH! Härligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Haha AIK-Elfsborg imorn, Fri Entré. När det krävs Fri Entré för att locka dit folk till en AIKmatch som iår har varit Sveriges publiklag, då kanske det är dags att fundera över RLs existens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Usch http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/st...,947904,00.html Inte konstigt att ni har så höga publiksiffror när ni kan föda upp till 1000 ungar per år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Usch http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/st...,947904,00.html Inte konstigt att ni har så höga publiksiffror när ni kan föda upp till 1000 ungar per år Haha Arsenal - Porto snart. Jag är nervös! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Haha Arsenal - Porto snart. Jag är nervös! Jag med, tänk om någon blir smittad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Haha Arsenal - Porto snart. Jag är nervös! Hoppas Quaresma showar er på sin vänster kant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Arsenal - Porto: 0-0 i halvtid Man Usa - Benfica: 0-1 LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 ManU-Benfica 1-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) ManU-Benfica 1-1 Gaaaaaah! Såg ni benficas mål? BANG rätt i krysset! Redigerad 6 december, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Gaaaaaah! Ägd! Go Man Utd it's your birthday, we wanna go to 2 rnd beacuse you worht it. 3-1 till Man Utd!!! :lol: Redigerad 6 december, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 0-0 Arsenal vidare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Usch http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/st...,947904,00.html Inte konstigt att ni har så höga publiksiffror när ni kan föda upp till 1000 ungar per år Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Jävla Milan. Nu sprack tipset också. I och för sig hade jag en etta på Chelsea, och jag vet att det är dumt i ett derby. Men fan för Milan, vilket jävla skitgäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 JA! Inget liga guld till fuskbygget Chelski! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Ja, vad ska man säga ? Arsenal klarade sig med ett nödrop, Chelsea kunde nog ha gjort två - tre mål till igentligen. Samtidigt som jag tyckte Arsenal hade bollen mycket på Chelseas planhalva. Det var typsikt Arsenal-lir idag, med mycket bollrull på motståndarens planhalva. Sedan när Flamini skjöt 0 - 1 blev jag jublande glad och trodde att segern skulle gå till Arsenal. Jag minns också att jag tänkte - samtidigt som Flamini klatchade med Silva innan Chelsea tog sin avspark- att Arsenal inte skulle bli för säkra. Tyvärr fick jag rätt i min tanke, bara några minuter senare kommer pangskottet och hjärtat sjönk i bröstkorgen. Skottet ja, det kommer nog kämpa tillsammans med det första målet i Evertonmatchen igår, fy fan det var en riktig pärla från 40 meter på direktvolley han fick till där. Jag sa "Jadå" när han klippte till, lite halvironsikt, men tji fick jag när den seglade ner bakom målvakten. Tillbaka till Arsenalmatchen, det var en ganska seg inledning. Det enda som igentligen hände i första var väl Lampards (var det han ?) stolpskott efter lite mindre än en kvart. Sedan var det lite fram och tillbaka utan några riktiga målchanser, i andra halvlek kom sen Flaminis mål, och då blev det fart på matchen. Hjärtat satt i halsgropen flera gånger när Chelsea stormade fram. Synd bara att det var en mindre rolig kommentator, uttalade namn fel, pratade om ointressanta saker. Och mycket självklara saker, eller vad sägs om; "Den osynliga väggen som han kallas i sitt landslag, Brasilien... Ja, inte på svenska utan på Portugisiska förstås" När han pratade om Silva. Ja, ja, vi ska vara glada för att det inte blev förlust. Och nu är det dags att blicka framåt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Gillade också kommentatorn Lampards stolpskott: "HERRE JÄVLAR!!!", "A.cole's lön är 90.000 pund i veckan eller får han ut dom i rubel" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Jag som hade tippat en fegis etta i den matchen. Ville faktiskt att Arsenal skulle vinna, just för att bryta Chelseas äckliga Stamford Bridge-svit. Men nejdå. Men man hade otur för dagen, det var ribbor och stolpar och massvis med räddningar på mållinjor. Snyggt mål däremot. Kommentatorn var fantastiskt. Hade klassiska Arne Hegerfors citat med en större inlevelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts