Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Fick mig ett gottskratt när jag läste aftonbladet idag i skolan, hittade även artikeln på nätet.

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,944010,00.html

”Kan ifrågasätta det rättvisa” HAHAHA, skaffa mer publik så ni slipper vårat övertag.

Att dif och bajen spelar derbyn på Råsunda är väll inget nytt? det har hänt förut, men nu när BP

helt plötsligt också ska spela där så WOOOW, då tar AIK sm-guld, fan va grymt, vi får 1 extra match på Råsunda = SM-guld.

Tönt-AB.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Afan glömde ju det xD

Haha om man ser tillbaka på derbystatistiken ett par år så har ju Hammarby varit "slagpåsarna" :wub:

I år förlorade vi inte ett enda derby och vann "derbytabellen" :wub:

On the pitch ofc ^_^

Jo tyvär så gjorde ni ju det, och så var ni tvungna att spela era absolut bästa matcher mot just oss :D.

Men som tur är så tröstades vi ju enormt ändå :).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha ok?

Heh?

Det var inte Arsenal som var bra, det var ett ovanligt dåligt Tottenham. Och när Tottenham är ovanligt dåliga, förlorar dom. Fast ovanligt är fel ord. Man vinner varannanmatch numera. Sedan får man väl vara lite glada att domaren var så petig.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heh?

Det var inte Arsenal som var bra, det var ett ovanligt dåligt Tottenham. Och när Tottenham är ovanligt dåliga, förlorar dom. Fast ovanligt är fel ord. Man vinner varannanmatch numera. Sedan får man väl vara lite glada att domaren var så petig.

När rosicky fälldes så visade arsenal klass

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kollar ni på matcherna från dom länderna? Finns det någon hemsida man kan kolla live?

Canal+?

Ceone: När Rosicky fälldes dog matchen, plus att Arsenal lade på en fin kontroll, det kan jag hålla med om. Domaren tappade kontrollen och felbedömningarna rullade på, visst var den andra straffen solklar. Men skulle inte Jenas blivit utvisad? Och skulle inte Tottenham fått en straff?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Canal+?

Ceone: När Rosicky fälldes dog matchen, plus att Arsenal lade på en fin kontroll, det kan jag hålla med om. Domaren tappade kontrollen och felbedömningarna rullade på, visst var den andra straffen solklar. Men skulle inte Jenas blivit utvisad? Och skulle inte Tottenham fått en straff?

Jenas skulle blivit utvisad, sen skulle tottenham inte ha straff. Tottenham spelaren snubblade själv.

Förresten: Vilket lag håller du på i PL?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jenas skulle blivit utvisad, sen skulle tottenham inte ha straff. Tottenham spelaren snubblade själv.

Förresten: Vilket lag håller du på i PL?

När vi är inne på snubbla så kan vi ta upp Rosickys fall.

Jag själv är inte fan över något PL lag eftersom ligan blivit allför pengaberoende och uppenbarlig, trots att den bästa fotbollen i Europa spelas där. Men jag blir alltid glad när Everton vinner, då jag gillar deras trogna fans och härliga blåfärg. Men om vi är inne på England så har jag sedan länge gillat Leicester. Började tycka om dom för ett antal år sedan när man tog klivet upp i Premier (jag var liten då, men jag tycket om deras märke till att börja med). Sedan dess har jag följt dom, och idag hade man kanske inte en av sina bättre matcher, men vad gör det när man ändå kommer hamna i mitten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor