Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Aja 4-0 säger ju sig självt, svikr vi så sviker dom, så är det bara, så jag har ingenting att klaga över, dock kul att se att Özkan är pigg oavsett, och Öhrlund fick göra några fina grejjer.

@kattälskaren: Haha har ni gått och blivit tuffa på senaste tiden?

när ni sjöng "solnatattare" så var det de sämsta jag har hört någonsin när det gäller den ramsan, hör man den på derbyn så stärks man och kan bli smått irriterad, idag skrattade jag bara, som jag sa till rabarben "ni lät som 3 fyllegubbar från borås när den sjöngs".

När det gäller tredjestället så är det ju klockrent, orange är en härlig färg, ni minns väll utochin vända bombarjackorna som florerade på Norra för ett par år sedan? som sagt "nu blir det fler julgranar än någonsin tidigare".

Europa here we come.

Måste till sist säga..... Elfsborg som klubb och förening är en mycket bra klubb, Guliganerna som fans är något mycket töntigt, jag tänker inte bara på idag, utan på säsongen i sin helhet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När det gäller tredjestället så är det ju klockrent, orange är en härlig färg, ni minns väll utochin vända bombarjackorna som florerade på Norra för ett par år sedan? som sagt "nu blir det fler julgranar än någonsin tidigare".

Europa here we come.

Hehe skulle säga det men pallade inte :huh: Snygga är dom iaf :P

Motta utvisad 72 minuten matchen står 1-1!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Siggi Jonssons järnkaminer! Paul Lindholms järnkaminer!

Detta var kanske inte det jag hoppats eller trott skulle hända, men just detta hände. Siggi Jonsson, rutinerad fotbollspelare i England, har spelat i Sheffield U, Dundee U och Arsenal. En person van vid just tuffa tag. Paul Lindholm, vann Sanktan med P18-grabbarna nyligen. Jag kan inte mycket om dessa två gubbar, men jag vet att det dem har gjort i deras tidigare tränarkarriärer imponerar.

Experter i Island har varnat för att Siggi kanske inte lyckas hålla måttet som tränare för DIF. Men vafan gör det? Våran backup heter Tord Grip och tränat engelska landslaget, Benfica och Lazio.

Mål 1 avklarat. Mål 2. Rensa i truppen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känns helt jävla underbart nu efter cupfinalen. Nu jävlar ska vi slå Rosenborg också. En svår match blir det också men kan vi spela som vi gjorde mot Gefle så kanske det går. Mariga är ju i en jävla bra form nu och Björk var ju nära ett antal gånger att sätta den med huet. Granen och Wahlstedt har ju aldrig varit bättre för den delen heller, vilket jävla försvar vi har nu.

VAFAN! Matchen ska spelas på grus!

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu vill IMG etablera sig i Stockholm också. Och trots att vidriga Aik så hemskt gärna vill skriva på med dem, så är det faktiskt Djurgården som är prio nummer ett enligt IMG. Själv vet jag inte vad jag vill, har ingen lust att gå i varken MFF:s eller IFK:s spår, men samtidigt betyder det en hel del pengar. Men Lunkan skulle hära med annat håll också.

Vi e inte Aik.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och för han rullade det på. Men om han inte hade gjort det så betyder inte det att han inte förkännar mer chanser.

Det har du helt rätt i, då kan det dock pågå lite för länge (tänker på en spelare vid namn Nick Mrdja som spelade i AIK 2004).

Menar iofs inte bara en enda match nu men låter man han få chansen 6-7 gånger och han inte riktigt lyckas så är

fortfarande chansen stor att han får chansen kansk 9-20 gånger och då är hela laget förstört, fort ska det gå, kan man spela

så spela då fotboll.

Derek Boateng fick spela hela tiden 2004, han var given, och se hur det gick?

2005 kom Norling, han bänkade honom, lät honom få försöka några gånger

och vips, killen gav 110% i alla lägen.

Nu vet jag inte varför jag kom in på det här men det finns så mycket att prata om i just det ämnet att jag var tvungen att dra upp det där.

Våga bänka <_<.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor