rabarben Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Sitter här och tänker på när jag stiger in på Råsunda. Jag längtar så jävla mycket... NU JÄVLAR SLÅR VI BÖNDERNA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Sitter här och tänker på när jag stiger in på Råsunda. Jodu den känslan är bra härlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Sverige? Nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Sitter här och tänker på när jag stiger in på Råsunda. Jag längtar så jävla mycket... NU JÄVLAR SLÅR VI BÖNDERNA! Längta inte efter det. Äckligt Solnaland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Hmm... HIFs trupp till morrondagen innehåller 4 icke-EU spelare. Är det andra regler i Cupen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Hmm... HIFs trupp till morrondagen innehåller 4 icke-EU spelare. Är det andra regler i Cupen? Vad jag vet så får man ha hur många man vill men endast 3 får spela på plan sammtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Vad jag vet så får man ha hur många man vill men endast 3 får spela på plan sammtidigt. Lamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Nej? Tell me why? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Sitter här och tänker på när jag stiger in på Råsunda. Jag längtar så jävla mycket... NU JÄVLAR SLÅR VI BÖNDERNA! Åhh värre råttlukt får man leta efter. Tror fan Gefle vinner idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Åhh värre råttlukt får man leta efter. Tror fan Gefle vinner idag. Fuck heller. Om de vinner kommer jag gråta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Fuck heller. Om de vinner kommer jag gråta... Haha. Tvärtom för mig. Jag råkade trycka in en etta på stryktipset i den matchen. Vet inte vad som flög i mig, bara råkade trycka på ettan. Så nu får jag väl hålla på Gefle, därav tror jag på dem. Ska Luton Shelton spela idag? Lästa precis att Shelton är spelklar och Woxlin är avstängd. FAAAN chanserna är lika med 0. Redigerad 11 november, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Haha. Tvärtom för mig. Jag råkade trycka in en etta på stryktipset i den matchen. Vet inte vad som flög i mig, bara råkade trycka på ettan. Så nu får jag väl hålla på Gefle, därav tror jag på dem. Ska Luton Shelton spela idag? Lästa precis att Shelton är spelklar och Woxlin är avstängd. FAAAN chanserna är lika med 0. Ah, Luton Shelton, den snabba store negern...målpetarn' Vet någon hur HIFs uppställning ser ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Hoppas Gefle vinner, jag älskar Babupa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Tell me why? Europa är lite större och bättre än Sverige. Fler bra lag att vinna över än vad det är i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Fåkking wonderfol! Var som sagt på plats och stämningen var minst sagt underbar. Resan upp var så där... marschen till Råsunda var också riktigt fin stämning... var även kul att se Solnabornas blickar på vårt extremt långa tåg (15 vagnar) . Matchen var ju riktigt bra... kan inte komma på någonting som vi borde göra bättre. Allting flöt helt enkelt och anfallsspelet var i vissa stunder 2-touchspassningsspel. Vi hördes rejält på tvn också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Kan inte säga mer än Grattis helt enkelt, klar värda segern Även grattis till dig som fick se sveriges stoltaste borg idag . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 (redigerad) Fåkking wonderfol! Var som sagt på plats och stämningen var minst sagt underbar. Resan upp var så där... marschen till Råsunda var också riktigt fin stämning... var även kul att se Solnabornas blickar på vårt extremt långa tåg (15 vagnar) . Matchen var ju riktigt bra... kan inte komma på någonting som vi borde göra bättre. Allting flöt helt enkelt och anfallsspelet var i vissa stunder 2-touchspassningsspel. Vi hördes rejält på tvn också. Blev det något efterfirande på knutan då?, eller direkt hem till lilla Bjuv? Själv var man på plats! Gillade verkligen inte det, men å andra sidan, en fotbollsfest är alltid fest! =) Redigerad 12 november, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Naj. Hade jag vetat att Woxlin inte var kry och att Shelton skulle spela så hade jag garderat Geflematchen till en 2 också, det kan jag lova. Men tipsomgången gick ändå helt åt helvete så glöm det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Arsenal - Liverpool idag! Kommer bli en svår match =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Blev det något efterfirande på knutan då?, eller direkt hem till lilla Bjuv? Själv var man på plats! Gillade verkligen inte det, men å andra sidan, en fotbollsfest är alltid fest! =) Mjo... pappa ville hem direkt. Så jag fick åka hem till Bjuv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts