Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Tror inte jag. Vi har vunnit tre SM-Guld och inte alls värvat för lika mycket pengar som ni, hur kommer det då sig att ni fortfarande är rikast?

Arenan har inte så mycket med vad som händer på plan nej. Men arenan är en del av klubben, och det är klubben Malmö FF jag inte tycker om, det är inte bara laget.

Jag håller inte med om erat arenasnack faktiskt.

En bra arena medför stolthet till spelarna och något de längtar till.

Kolla på AIK t.ex. de hade aldrig klarat det såhär bra om vi hade spelat på skytteholm inför lika mycket publik som BP.

Pubilk+arena=berör.

EDIT:

hahaha wtf http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,927888,00.html

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla på AIK t.ex. de hade aldrig klarat det såhär bra om vi hade spelat på skytteholm inför lika mycket publik som BP.

Pubilk+arena=berör.

Jag tror du har missförstår mig. Det jag menar är att jag inte bara klandrade på Malmö FF:s lag utan på hela MFF som organisation, därav arenan också. Invecklat att förklara, svar ja. Självklart är en bra arena fördel för framgångar, men här försökte jag klandra på båda delarna.

Och att Hedmans ska spela i Chelsea är ett lika solklart nej som att han skulle spelat i Newcastle. Och där hamnade han ju inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pubilk+arena=berör.

EDIT:

hahaha wtf http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,927888,00.html

Orginal.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man slutar aldrig att förvånas av aftonbladets jounarlistik, menar snubben firar ett silver, dricker ett par bärs med sin "idol" och vill ta ett kort på sin "idol", big deal.

Vet att det fanns en del bilder på våra spelare tillsammans med killar ur DFG när vi tog guld, ett gäng glada grabbar som vill föreviga stunden, sen att dom råkar vara dom som bråkar tycker jag i det här fallet inte spelar någon som helst roll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man slutar aldrig att förvånas av aftonbladets jounarlistik, menar snubben firar ett silver, dricker ett par bärs med sin "idol" och vill ta ett kort på sin "idol", big deal.

Vet att det fanns en del bilder på våra spelare tillsammans med killar ur DFG när vi tog guld, ett gäng glada grabbar som vill föreviga stunden, sen att dom råkar vara dom som bråkar tycker jag i det här fallet inte spelar någon som helst roll.

Håller med till 100%!!

BP leder över Häcken :) 1-0 när jag skrev, 2-0 nu ;)

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor