Halo Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) Tror inte jag. Vi har vunnit tre SM-Guld och inte alls värvat för lika mycket pengar som ni, hur kommer det då sig att ni fortfarande är rikast? Arenan har inte så mycket med vad som händer på plan nej. Men arenan är en del av klubben, och det är klubben Malmö FF jag inte tycker om, det är inte bara laget. Jag håller inte med om erat arenasnack faktiskt. En bra arena medför stolthet till spelarna och något de längtar till. Kolla på AIK t.ex. de hade aldrig klarat det såhär bra om vi hade spelat på skytteholm inför lika mycket publik som BP. Pubilk+arena=berör. EDIT: hahaha wtf http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,927888,00.html Redigerad 9 november, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Men oväntat xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Dagens skämt är ändå att magnus hedman ska spela i chelsea Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Dagens skämt är ändå att magnus hedman ska spela i chelsea Vadå då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag håller inte med om erat arenasnack faktiskt. En bra arena medför stolthet till spelarna och något de längtar till. Kolla på AIK t.ex. de hade aldrig klarat det såhär bra om vi hade spelat på skytteholm inför lika mycket publik som BP. Pubilk+arena=berör. Jag tror du har missförstår mig. Det jag menar är att jag inte bara klandrade på Malmö FF:s lag utan på hela MFF som organisation, därav arenan också. Invecklat att förklara, svar ja. Självklart är en bra arena fördel för framgångar, men här försökte jag klandra på båda delarna. Och att Hedmans ska spela i Chelsea är ett lika solklart nej som att han skulle spelat i Newcastle. Och där hamnade han ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag håller inte med om erat arenasnack faktiskt. En bra arena medför stolthet till spelarna och något de längtar till. Kolla på AIK t.ex. de hade aldrig klarat det såhär bra om vi hade spelat på skytteholm inför lika mycket publik som BP. Pubilk+arena=berör. EDIT: hahaha wtf http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,927888,00.html Orginal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Man slutar aldrig att förvånas av aftonbladets jounarlistik, menar snubben firar ett silver, dricker ett par bärs med sin "idol" och vill ta ett kort på sin "idol", big deal. Vet att det fanns en del bilder på våra spelare tillsammans med killar ur DFG när vi tog guld, ett gäng glada grabbar som vill föreviga stunden, sen att dom råkar vara dom som bråkar tycker jag i det här fallet inte spelar någon som helst roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) Man slutar aldrig att förvånas av aftonbladets jounarlistik, menar snubben firar ett silver, dricker ett par bärs med sin "idol" och vill ta ett kort på sin "idol", big deal. Vet att det fanns en del bilder på våra spelare tillsammans med killar ur DFG när vi tog guld, ett gäng glada grabbar som vill föreviga stunden, sen att dom råkar vara dom som bråkar tycker jag i det här fallet inte spelar någon som helst roll. Håller med till 100%!! BP leder över Häcken 1-0 när jag skrev, 2-0 nu Redigerad 9 november, 2006 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Dagens skämt är ändå att magnus hedman ska spela i chelsea Han kanske ska stå i c-laget?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Var bara tvungen att posta denna. http://www.youtube.com/watch?v=SHKeKHwDxM8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 BP visar verkligen skillnaden mellan stockholmsfotboll och göteborgsfotboll just nu. Men jag ska inte säga allt en. Först ska Häcken möta BP i Göteborg, framför kanske 500 pers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Är det inte BP är sveriges bästa klubb i att ta fram talanger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Är det inte BP är sveriges bästa klubb i att ta fram talanger? Tror till och med att dom är en av världens bästa klubbar på att ta fram talanger, läste det i någon tidning för inte allt för länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Är det inte BP är sveriges bästa klubb i att ta fram talanger? Skulle nästan tippa på att de var det. Vet också att faktiskt Häcken är hyfsat bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Är det inte BP är sveriges bästa klubb i att ta fram talanger? Deras P90 är i alla fall europamästare bland klubblagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Deras P90 är i alla fall europamästare bland klubblagen Hammarbys är ändå Svenska Mästare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Hammarbys är ändå Svenska Mästare! Vilket är bäst, att vara bäst i Europa eller Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Frölunda är också rätt bra med talanger. ---- Det ser ut som att Ola Toivonen lämmnar Öis och går till Bajen där hans förra tränare är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 "Intervjun som skakar FANTV" http://www.svenskafans.com/fantv/player/de...l&clip=1565 aftonbladet parodi, KLOCKRENT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Vilket är bäst, att vara bäst i Europa eller Sverige? Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts