Ceone Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Hur många gånger ska jag behöva fråga ditt påpekande egentligen, VARFÖR GILLAR DU INTE HUR VI UPPTRÄTT DE SENASTE ÅREN? Jag skrev inte senaste, jag skrev: GENOM åren. Dräför att era supportar har eller huliganer vet ifan men dom håller på AIK har haft mycket bråk. Publiksiffran sjön som en sten de sista omgångarna, snittet har varit runt 1400-1500 annars hela tiden. Det enda undantaget är som HiV och då är det 25.000 minst. Sen är det inte de vanliga fansen som flyr, utan de vanliga folket som inte kommer när det går dåligt. Norra Läktaren är alltid full. (klacken) Men södra är det inte mycket folk. Folk som är medgångare kallar jag inte fans. Redigerad 8 november, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jag skrev inte senaste, jag skrev: GENOM åren. Dräför att era supportar har eller huliganer vet ifan men dom håller på AIK har haft mycket bråk. Publiksiffran sjön som en sten de sista omgångarna, snittet har varit runt 1400-1500 annars hela tiden. Det enda undantaget är som HiV och då är det 25.000 minst. Är malmö några felfria änglar då? Säg något Stockholmslag (eller något lag i allsvenskan överhuvudtaget) som inte har huliganer. (Kalmar räknas inte) Nu glömde du några 0:or va? Btw... gillar du Bajens fans? Och erkänn det bara... ni sjunger bara när ni leder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jag skrev inte senaste, jag skrev: GENOM åren. Dräför att era supportar har eller huliganer vet ifan men dom håller på AIK har haft mycket bråk. Suck, du är alltså en aftonbladetläsare. Vad är det för bråk du syftar på då? vad får dig att tycka så illa om det forna som hänt? Som jag sa i något tidigare inlägg, förklara dig mer på den frågan. Det är som att skriva "Bajenfansen och AIKfansen är rasister, dom slänger bananer mot Dembo i Djurgårdsmålet". Det är typiska aftonbladetläsare, ta reda på lite fakta om vad som verkligen har hänt och varför man gör som man gör inann man slänger glåpord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Suck, du är alltså en aftonbladetläsare. Vad är det för bråk du syftar på då? vad får dig att tycka så illa om det forna som hänt? Som jag sa i något tidigare inlägg, förklara dig mer på den frågan. Det är som att skriva "Bajenfansen och AIKfansen är rasister, dom slänger bananer mot Dembo i Djurgårdsmålet". Det är typiska aftonbladetläsare, ta reda på lite fakta om vad som verkligen har hänt och varför man gör som man gör inann man slänger glåpord. Men snälla, tror du aftonbladet hittar på varje gång de skriver att AIK:are har haft slagsmål eller liknande? De överdriver mycket eftersom de vill locka så många som möjligt och det VET jag om. Och erkänn det bara... ni sjunger bara när ni leder. Du och ditt eländiga tjat om det. Gå på en match på Malmö Stadion så ska du se att du har fel. Redigerad 8 november, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 För fan Ceone. GE DIG. MFF-fansen är medgångare. Vad händer om ni åker till superettan? Ska du ensam stå där och vifta med din jävla mafflagga? -- Håller med Halo på alla punkter som det sades något som kan uppfattas negativt om Malmö FF. Varning Meddelandet ovanför innehåller ej ironi. Bör ej läsas av personer med förvriden hjärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 För fan Ceone. GE DIG. MFF-fansen är medgångare. Vad händer om ni åker till superettan? Ska du ensam stå där och vifta med din jävla mafflagga? -- Håller med Halo på alla punkter som det sades något som kan uppfattas negativt om Malmö FF. Varning Meddelandet ovanför innehåller ej ironi. Bör ej läsas av personer med förvriden hjärna När vi åkte ner i superettan så fans klacken fortfarande kvar, jag var och såg en match då och dom sjöng väldit högt men de var inte mycket folk. Jag har erkänt att det finns många medgångare imalmö, men dessa är INGA fans. - Inte i mina ögon iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Du och ditt eländiga tjat om det. Gå på en match på Malmö Stadion så ska du se att du har fel. Aldrig... jag bidrar inte med en krona till mff. Mina föräldrar var dumma nog att köpa mff-målet... sen när vi visste att pengarna gick till malmö bad vi att vi inte ville skänka några pengar. Även sånna här kassar som man kan få i vissa affärer. Men min kompis gjorde dock. Han stog till och med mitt i (den jäveln, fast han håller på HIF) och han bekräftade att när det gick sämre var det tyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Men min kompis gjorde dock. Han stog till och med mitt i (den jäveln, fast han håller på HIF) och han bekräftade att när det gick sämre var det tyst. När målet kommer kanske de blir chockade och slutar sjunga, men de börjar alltid sjunga igen så småningom, iallafall när jag varit där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Men snälla, tror du aftonbladet hittar på varje gång de skriver att AIK:are har haft slagsmål eller liknande? De överdriver mycket eftersom de vill locka så många som möjligt och det VET jag om. Du och ditt eländiga tjat om det. Gå på en match på Malmö Stadion så ska du se att du har fel. Så du läste alltså aftonbladet på 90-talet också då eller? Som sagt, vilka bråk är det du syftar på? du kan ju inte ens svara på frågan, varför inte se dig själv som knäckt och att du itne har något att sätta emot istället? Hur många fantastiska bråk ahr du läst om då? det här är aftonbladet ungefär: "AIK-supporter startade slagsmål på krog." Killen kanske var iförd något som hade med AIK att göra, MEN varför behöver aftonbladet då påpeka det? Att han slogs på den krogen behöver absolut inte ha någonting med AIK att göra. Vem bråkar inte på en krog liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Så du läste alltså aftonbladet på 90-talet också då eller? Som sagt, vilka bråk är det du syftar på? du kan ju inte ens svara på frågan, varför inte se dig själv som knäckt och att du itne har något att sätta emot istället? Hur många fantastiska bråk ahr du läst om då? det här är aftonbladet ungefär: "AIK-supporter startade slagsmål på krog." Killen kanske var iförd något som hade med AIK att göra, MEN varför behöver aftonbladet då påpeka det? Att han slogs på den krogen behöver absolut inte ha någonting med AIK att göra. Vem bråkar inte på en krog liksom? Att en AIK supporter startar ett slagsmål på krog bryr jag mig inte. - det har inte med fotboll o göra Jag syftar inte på något speciellt bråk utan allt som kommer genom åren, och nej det är inte bara aftonbladet som rapporterar detta, utan sportsändingarna på tv med. Det senaste jag tänker på är den i superettan , du svarade med att det var för lite vakter, visst de var dålig säkerhet men man ska väl ändå inte slåss om det är 0 vakter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Att en AIK supporter startar ett slagsmål på krog bryr jag mig inte. - det har inte med fotboll o göra Jag syftar inte på något speciellt bråk utan allt som kommer genom åren, och nej det är inte bara aftonbladet som rapporterar detta, utan sportsändingarna på tv med. Det senaste jag tänker på är den i superettan , du svarade med att det var för lite vakter, visst de var dålig säkerhet men man ska väl ändå inte slåss om det är 0 vakter? Dom hade lungt och fridfullt bokat plats mot några Makrillar på en avfärdad plats där dom itne kunde störa någon, Makrillarna drog sig ur, snuten drog in dom på arenan och vips så skapades detta. Varför drar du upp just GAIS incidenten? det var ju tydligen inte de senaste åren du syftade på sa du ju till mig nyss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Dom hade lungt och fridfullt bokat plats mot några Makrillar på en avfärdad plats där dom itne kunde störa någon, Makrillarna drog sig ur, snuten drog in dom på arenan och vips så skapades detta. Varför drar du upp just GAIS incidenten? det var ju tydligen inte de senaste åren du syftade på sa du ju till mig nyss? Jag minns den bäst därför att man sågs så tydligt slagsmålet i TV, när en aikare eller gaisare slår en annan supporter mitt i huvudet med en fet box.. här är ett exempel: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=257582- Det förändrar ens bild av AIK, men man försöker ta det med en nypa salt fast när det kommer massvis med nyheter så... Jag syftade genom åren då jag har följt fotboll Redigerad 8 november, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jag minns den bäst därför att man sågs så tydligt slagsmålet i TV, när en aikare eller gaisare slår en annan supporter mitt i huvudet med en fet box.. här är ett exempel: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=257582- Det förändrar ens bild av AIK, men man försöker ta det med en nypa salt fast när det kommer massvis med nyheter så... Jag syftade genom åren då jag har följt fotboll Jag och genom åren då du har följt fotboll är väll ändå de senaste åren samma sak? så varför ta så illa upp på att jag råkade skriva "senaste" istälelt för "genom"? Det är fortfarande totalfel att säga att AIKfansen är huliganer pga en grej som hände nere i Göteborg där kanske 20-talet personer var inblandade. Sen att media ska visa upp det hundra gånger gör ju saken bara värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jag och genom åren då du har följt fotboll är väll ändå de senaste åren samma sak? så varför ta så illa upp på att jag råkade skriva "senaste" istälelt för "genom"? Det är fortfarande totalfel att säga att AIKfansen är huliganer pga en grej som hände nere i Göteborg där kanske 20-talet personer var inblandade. Sen att media ska visa upp det hundra gånger gör ju saken bara värre. Jag tar inte illa upp, varför inte disskutera detta tills allsvenskan börjar? Jag påpekade det att media gör sakerna värre, men de har alltid någon grund de skriver ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jag tar inte illa upp, varför inte disskutera detta tills allsvenskan börjar? Jag påpekade det att media gör sakerna värre, men de har alltid någon grund de skriver ifrån. Så tack vare det som hände i Göteborg, så är vi AIKfans huliganer? Kul tanke, men ack så fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Så tack vare det som hände i Göteborg, så är vi AIKfans huliganer? Kul tanke, men ack så fel. Nej, det var ju bara ett exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Fan orka vänta 10 dagar till RL Tippar att vi tar 2:a platsen efter FCK. Ska bli intressant att se hur Toni Gustavsson agerar på planen också 2-0! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Fan orka vänta 10 dagar till RL Tippar att vi tar 2:a platsen efter FCK. Ska bli intressant att se hur Toni Gustavsson agerar på planen också 2-0! Samma här. Fan att ni skulle ta 3:e platsen. Hade varit så jävla härligt att ta färjan över och sen ta bussen in till matchen. Fan att vi skulle få Norge matcherna. AVGÅ NORGE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Resultatet var ett sm guld och att vi fick stora sponsorer pga. det Arenan har inte ett dugg med vad som händer på plan. (förutom klackstödet) Tror inte jag. Vi har vunnit tre SM-Guld och inte alls värvat för lika mycket pengar som ni, hur kommer det då sig att ni fortfarande är rikast? Arenan har inte så mycket med vad som händer på plan nej. Men arenan är en del av klubben, och det är klubben Malmö FF jag inte tycker om, det är inte bara laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Tror inte jag. Vi har vunnit tre SM-Guld och inte alls värvat för lika mycket pengar som ni, hur kommer det då sig att ni fortfarande är rikast? Arenan har inte så mycket med vad som händer på plan nej. Men arenan är en del av klubben, och det är klubben Malmö FF jag inte tycker om, det är inte bara laget. Sponsorerna drar in 60 miljoner om året Vad är det för fel på klubben mff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts