PlusFourtyFour Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Sen att du är allmänt löjlig och tar upp långsidor och övre läktare och skit.. Nej de är sant.. Men huvudgrejen var hur tifot såg ut.. Inte hur många som stog på läktarna.. Och JA de har med hur många som står där hur de ser ut. AIK hade inte fullsatt på norra den matchen.. Och de hade ju tydligen dif på VÅRAN stadio.. Grattis, de va ett derby.. Och JO de är lika.. SPelar ingen roll hur mönstret med flaggorna va.. De SER lika ut. Och Vadfan, jag skiter i om du tycker difs klubbmärke är finare? klart du gör, du hejar ju på dom. Jag tycker AIKs är finare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Sen att du är allmänt löjlig och tar upp långsidor och övre läktare och skit.. Nej de är sant.. Men huvudgrejen var hur tifot såg ut.. Inte hur många som stog på läktarna.. Och JA de har med hur många som står där hur de ser ut. AIK hade inte fullsatt på norra den matchen.. Och de hade ju tydligen dif på VÅRAN stadio.. Grattis, de va ett derby.. Och JO de är lika.. SPelar ingen roll hur mönstret med flaggorna va.. De SER lika ut. Och Vadfan, jag skiter i om du tycker difs klubbmärke är finare? klart du gör, du hejar ju på dom. Jag tycker AIKs är finare.. 1. Ja DIF hade mosaik på både övre läktaren och långsidan. Det bevisar väl att man har lagt ner lite kulor på detta dyra tifo. Och det har ju en hel del med hur tifot ser ut. Det blir ju mäktigare i sin helhet. 2. Jag skiter fullständigt om det är ERAN arena, ful är den i alla fall. 3. Tackar, det var derby när ni mötte oss 2004 också. 4. Mönstren på flaggorna är olika. Jag tcker själv att DIFs mönster är snyggare, ja. 5. Jag kiter i om du tycker Aik är finare. Men vafan, DIFs är ju större och allting. Njaja, skitsamma. Jag tycker faktiskt också att tiforna är ganskalika på sitt sätt. Men jag bryr mig inte om det så mycket, för jag vet att DIF inte har snott någon idé eller någonting från det tifot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Sa aldrig att dom snott de.. Jag sa att dom var väldigt lika.. Och de kan ingen ta ifrån mig.. för helheten är lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jaa vad säger man. Fanns det egntligen några ljusglimtar i denna match? En sak är säker, Bajen ska inte satsa på snygga tifon, det går bara inte. Nej Sveriges bästa tifogrupp finns i Östra Stockholm och håller på Djurgården. Matchen i sig var ingen riktig nagelbitare, men inget sömnpiller heller. Domaren var ju som alla andra domare i Sverige, en riktig katastrof. Först i slutet på första när han blåst för en DIF-hörna men sedan ändrade sig när Ruström kom fram till han och frågade om sex ller nåt sånt. Ja då blåste han för halvtid istället. Sen kan man väl säga vad man vill om Jonsons utvisning. Allihop såg att DIF skulle få straff och kapningen borde resulterat i gult istället för rött. Men vafan. 0-0. Jag är nöjd! Djurgårdarn i ett nötskal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Djurgårdarn i ett nötskal Jag tror nog du håller med mig i det flesta punkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 11 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 AIK - Gefle Inmarchen.. Lyssna och NJUT. http://web.comhem.se/~u73306293/Ah%20vi%20...(2_4%20-06).mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 BTW, ÖIS-MFF , 4.000 åskådare. WTF? Och då blev ujsarna utsjungda! Hehe... 800-900 av dom var MFF:are Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Hehe... 800-900 av dom var MFF:are Och hur länge var det tyst när öis gjorde 1-0? Tills ni gjorde 1-1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Och hur länge var det tyst när öis gjorde 1-0? Tills ni gjorde 1-1? Ca 2 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Ca 2 minuter. Ja för då började väl hype-publiken bua. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Hehe... 800-900 av dom var MFF:are Jag va på matchen och så många MFF:are va det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jag va på matchen och så många MFF:are va det inte. 400 ca var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jävla MFFare. kuksugare. Dom tog alla våra flaggor och banderoller på matchen, och slog ner min kompis och sparkade honom i ansiktet. GAIS-MFF borta, då jävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 400 ca var det. Dom ägde hur som helst ujs på läktaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jävla MFFare. kuksugare. Dom tog alla våra flaggor och banderoller på matchen, och slog ner min kompis och sparkade honom i ansiktet. GAIS-MFF borta, då jävlar. Va det det som hände i halvtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Palla fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jo, men de va ju fan derby.. Vi fick 24 mot GEFLE.. lyckas med de ni.. okej.. LIKA? JA. Haha, Djurgården kan inte komma på ett eget tifo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Haha, Djurgården kan inte komma på ett eget tifo. Ja, AIK var ju det laget som kom på att ha klubbmärket som tifo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jag tror nog du håller med mig i det flesta punkter. Han blåste halvtid för att tilläggstiden hade gått. Bollen tog på armen men han försökte dra undan den. Jonssons utvisning var solklar då han inte ens siktade på bollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Palla fotboll Men varför skriver du äns då din jävla idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts