Ceone Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Alltså nu får fan Aik vinna SM-guld om de vill. Inte bara det att Djurgården rullar runt med Elfsborg och man fick ett mål som är emot reglerna, utan Eöfsborg är tamefan de största jävla fittorna jag har sätt springa runt på en fotbollsplan. Mathias Svensson är en ful jävel som helt klart skulle fått en varning efter påhoppet på Pa Dembo ibörjan, Pa Dembo blev skadad men spelade vidare. Men Mathias Svensson fortsätter leka gay och viker ner sig i en nickduell mot Sölvi, DIF vinenr bollen. Fröjdfeldt som jag tror har Sveriges minsta kuk blåsre av för skallskada. Elfsborg väljer däremot inte att spela bollen till DIF trots att de ahde fördel utan spelar upp till sina anfallare, Djurgårdsförsvaret blir helt paff och 1-0 till wannabegöteborgarna. En situation senare går någon liten jävel in en duell hyfsat sent mot Dembo. Dembo vinner bollen, lilla kllen satsar ändå mot Dembo och han får en spark i huvudet. Utrullandes senare på bår, gult kort till lilla killen, ooooj. Fan vad jag hatar Elfsborg. Hoppas fan att DIF vänder detta och sen får vilket jävla lag som helst vinna. @Kiedis: Mjaa, iofs.. Håller med till 100 %, död åt elfsborg och deras supportrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Quirino blir legend om han gör mål idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) SM-GULD! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Fy fan vad jag är glad! Redigerad 5 november, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Tyvär ska huligarnerna förstöra festen och storma planen... Avgå Lagrell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Fitta då, hoppas ni möter ett premier leauge lag i CL kvalet, det hade varit bättre än porrfilm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Fitta då, hoppas ni möter ett premier leauge lag i CL kvalet, det hade varit bättre än porrfilm. OM vi vinner, då ÄR det porrfilm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 När blev det så dålig kvalitet på svensk elitfotboll ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Hellre att de torskar mot Ruzemberokokkokokrrork än att de förlorar mot Tottenham/Arsenal/w.e. så man påminns hur dålig svensk fotboll är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 GRATTIS ELFSBORG! Helsingborgs IF kan ta sig i, ja.... Nåväl, inte ett direkt jättestort fan utav allsvenskan denna säsong, men EN sak VET jag. Helsingborgs IF tog INTE guld, och det är fan allt som betyder något! :D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Lider faktiskt med Aik. Vi skulle haft en solklar straff men Fröjdfledt vågar inte blåsa, han vågar inte, det är tamefan skandal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 OM vi vinner, då ÄR det porrfilm. Elfsborg - Bolton = Porrfilm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Aaah, ska ner på stan och fira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) Aaah, ska ner på stan och fira. Är du inte för liten för det? Aja, nu skanderar vi högt allihopa. INGET SM-GULD FÖR AIK! INGET SM-GULD FÖR AIK! INGET SM-GULD! INGET SM-GULD! INGET SM-GULD FÖR AIK! 11-10 olé olé olé olé. Redigerad 5 november, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Aaah, ska ner på stan och fira. Glöm inte biran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 LOOOOOOOOOOOOOL 3:e plats Vi kommer längre än gnaget i UEFA-cupen ska ni se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Död åt Fröjdfelt. Ellos mål var ju.. Skandal. Så vidrigt fult! Men inget guld åt AIK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Död åt Fröjdfelt. Ellos mål var ju.. Skandal. Så vidrigt fult! Men inget guld åt AIK! Ja och det var Djurgårdsboll innan. Men. Vi slipper Royal "kalkon" League och Aik:s namn står fortfarande inte på bokalen. Fan nu ska det ätas tacos, skål Svensson! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) MFF slutar på plats sju i allsvenskan 2006, VILKET JÄVLA SKANDAL ALLTSÅ. Det är särskillt den hävla f***** sören åkebys fel! Han har fått varenda jävla spelare han pekat på (förutom dossan). På pappret ska vi vara med bland dom fyra första. Jag kräver att åkeby inte avgår utan att han får sparken! Hela styrelsen också eftersom dom inte kickat åkeby så ska dom också få kicken. Han saknar ambition och viljan att bygga ett lag med mff. Jag skiter i om åkeby vann guld med djurgården det var säkert den andre tränaren som gjorde jobbet. För några guld-egenskaper har han inte visat i malmö. Sen kräver jag att de kickar alla jävla gamlingar i laget de har. Och alla som är skadade. Ta ett exempel: Christian Järdler... han kom väl till MFF bara för att det var högre löner i malmö än i helsingborg?!? Han har inte spelat alls många matcher och dom matcherna han spelat har han sugit. Jag stör mig på att spelarna är så jävla dåliga i MFF men när de byter klubb så är de hur bra som helst som Jon jönsson han var riktigt dålig när han fick chansen och när han går till elfsborg så är han hur bra som helst. Det är någonting som är fel i Malmö fotboll förening. Det bästa vore att rensa hela laget, styrelse, tränare, sjukvårdare etc. och bygga ett nytt lag från deras stoooooooooooora skattkista (60-100 mille) som ändå aldrig avnänds till någon nytta. Jag vill att de nästa tränarna och styrelsen ska vara lite mer rutinerade herrar som vet hur man gör för att vinna något gärna några från utlandet som säger: ¿Que es Sweden? Was ist Sweden? Whata fuck is sweden, is it a new burger? Folk som ska bort inför nästa säsong: Åkeby (tränare) Hasse borg (sportchef) Bengt madsen (styrelse chef typ) Olof persson (spelare) Gabriell (spelare) Järdler (spelare) Jari litmanen (spelare) Ulrich (spelare) Yksel (spelare) Redigerad 5 november, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 MFF slutar på plats sju i allsvenskan 2006, VILKET JÄVLA SKANDAL ALLTSÅ. Det är särskillt den hävla f***** sören åkebys fel! Han har fått varenda jävla spelare han pekat på (förutom dossan). På pappret ska vi vara med bland dom fyra första. Jag kräver att åkeby inte avgår utan att han får sparken! Hela styrelsen också eftersom dom inte kickat åkeby så ska dom också få kicken. Han saknar ambition och viljan att bygga ett lag med mff. Jag skiter i om åkeby vann guld med djurgården det var säkert den andre tränaren som gjorde jobbet. För några guld-egenskaper har han inte visat i malmö. Sen kräver jag att de kickar alla jävla gamlingar i laget de har. Och alla som är skadade. Ta ett exempel: Christian Järdler... han kom väl till MFF bara för att det var högre löner i malmö än i helsingborg?!? Han har inte spelat alls många matcher och dom matcherna han spelat har han sugit. Jag stör mig på att spelarna är så jävla dåliga i MFF men när de byter klubb så är de hur bra som helst som Jon jönsson han var riktigt dålig när han fick chansen och när han går till elfsborg så är han hur bra som helst. Det är någonting som är fel i Malmö fotboll förening. Det bästa vore att rensa hela laget, styrelse, tränare, sjukvårdare etc. och bygga ett nytt lag från deras stoooooooooooora skattkista (60-100 mille) som ändå aldrig avnänds till någon nytta. Jag vill att de nästa tränarna och styrelsen ska vara lite mer rutinerade herrar som vet hur man gör för att vinna något gärna några från utlandet som säger: ¿Que es Sweden? Was ist Sweden? Whata fuck is sweden, is it a new burger? Folk som ska bort inför nästa säsong: Åkeby (tränare) Hasse borg (sportchef) Bengt madsen (styrelse chef typ) Olof persson (spelare) Gabriell (spelare) Järdler (spelare) Jari litmanen (spelare) Ulrich (spelare) Yksel (spelare) Håller med dig i många puckter men inte ialla. Styrelsen ska inte bort utan fuckinng Åkeby som inte har den attityd till fotboll som Baxter t.ex har. Skrik på spelaren om han inte spelar bra eller bänka honom, men nej Åkeby vill fortsätta spela på sitt sätt så att hela jävla Malmö ska lida. Bort med Åkeby och in med en utlänning som skriker på laget. Ville hellre att AIK skulle ta guldet istället för skit borås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Håller med dig i många puckter men inte ialla. Styrelsen ska inte bort utan fuckinng Åkeby som inte har den attityd till fotboll som Baxter t.ex har. Skrik på spelaren om han inte spelar bra eller bänka honom, men nej Åkeby vill fortsätta spela på sitt sätt så att hela jävla Malmö ska lida. Bort med Åkeby och in med en utlänning som skriker på laget. Ville hellre att AIK skulle ta guldet istället för skit borås. Styrelsen ska bort därför att de inte tar sitt ansvar och kickar åkeby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts